Eli tähän asti oon mm. iltasin nappaillu rahkan ja pähkinöiden kylkeen useammankin riisikakun jotta nälän tunne pysyy poissa nukahtamiseen asti. Monesti muulloinkin pienen nälän vaivatessa olen nappaillut riisikakkuja ja jotain päällisiä. Paketin kyljestä kun olen katsonut että eihän noissa ole kuin muutama gramma hiilaria per kappale. Nyt kuitenkin silmiini osui tuola t-nationin arkistoista artikkeli, jossa sanottiin että riisikakut ovat äärimmäisen huono vaihtoehto ja käytännössä melkein sama kuin sokeria söisi.
Ajattelinkin nyt korvata nuo riisikakut jollain toisella vähähiilihydraattisella mutta parempi laatuisella vaihtoehdolla. Olisiko muutama näkkileipä tai vaikkapa pala ruisleipää parempi vaihtoehto iltaisen nälän tappoon? Olkoonkin että hiilaria tulisi muutama gramma enempi...
Kiitän
Ajattelinkin nyt korvata nuo riisikakut jollain toisella vähähiilihydraattisella mutta parempi laatuisella vaihtoehdolla. Olisiko muutama näkkileipä tai vaikkapa pala ruisleipää parempi vaihtoehto iltaisen nälän tappoon? Olkoonkin että hiilaria tulisi muutama gramma enempi...
Kiitän