Näin sen julkkiksen... ehkä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näitkö siis Ismon paskalla? Vai pelkästään kusella? Näkyikö muna jos näkyi oliko iso?

Istui ihan paskalla jos ei kussut istueltaan. Hajusta ja ilmeestä päättelin ihan, että kakalla oltiin. Kuvaa en kehdannut ottaa, mutta tämä näky on syöpynyt verkkokalvoilleni (3D:nä).

En ole tamperelaisia, mutta olen huomannut, että jos siellä haluaa bongata julkkiksia niin sitten kannattaa jonkun aikaa istuskella rautatieasemalla. Siellä olen monia tampereen merkkihenkilöitä nähnyt. Viimeisimpänä Heikki Kinnusta näin siellä.

Taannoisella Helsingin reissulla taas bongasin Tapio Liinojan oluttuopin ääreltä eräässä sikäläisessä pubissa.

Mä oon vieläkin ihan liikuttunut kun näin Kari Salmelaisen tarvikekeskuksessa joskus elokuussa.
Tuo salkkari-Ismon vessareissu lyö tämän kyllä laudalta.

Janne Porkka bongattu kokkolalaisesta pubista, oli tosin palkatu sinne juontamaan bändi-iltaa joten ei ollut ns. satunnainen ohikulkija. Olisi varmaan pitänyt kysäistä, että olisko vokaaleja kaupan.

En ole tamperelaisia, mutta olen huomannut, että jos siellä haluaa bongata julkkiksia niin sitten kannattaa jonkun aikaa istuskella rautatieasemalla. Siellä olen monia tampereen merkkihenkilöitä nähnyt. Viimeisimpänä Heikki Kinnusta näin siellä.

Niin ja jos edellä mainitun Ismon haluaa pongata, menee vaan Pispalan Pulteriin. En mene vannomaan, että näkee Ismon paskalla...enkä muutenkaan pidä arvostettavana toimintana sitä, että menee seuraamaan muiden paskomista baariin - tai mihinkään. Toisaalta: shit happens!

Mutta sieltä aika usein löytyy...

Messukeskuksen itäisellä sisäänkäynnillä vastaan käveli Salkkareiden Lasse. Tämä siis MP14 messujen yhteydessä.

Joskus nähtiin Antti Tuisku salmisaaren liikuntakeskuksessa seinäkiipeilemässä. Annettiin muutamia neuvoja ku ei meinannu oikeen sujua :D Oli sillä joku ihan hyvännäkönen mimmi mukana.

voititko?

Helposti. Molemmilla käsillä, ja Teuvoa vitutti. Mutta oli sillä nainen siinä että kyllä se pillua sai.:dance2: Kysyin että hoidatteko te niitä meidän asioita siellä eduskunnassa vai meneekö se pelkästään ryyppäämiseksi. Paskaset naurut sain vastaukseksi.:jahas:

Joulun alla näin Jaana Pelkosen Pariisin lentokentällä. Voi jehna että oli kaunis nainen. Yritin istuu viereen koneessa, mut ajoivat mut pois business-luokasta.

Viime keskiviikkona sama kuvio, odottelin Pariisin lentokentällä Jaanaa. Ei näkyny.. ja sen tilalla siellä istu Tami! err. Jotai persuja siel oli kans

^Kaunis on Jaana joo. Jännä juttu kun kävin hänen nettisivuilla. Kirjoituksiin en nyt ota kantaa mutta Jaanan kuvasta näkyi selvästi että rypyt oli jätetty kasvoille näkyviin eikä ollu shoppailtu pois. Ilmeisesti pikkutyttömäinen vaikutelma haluttu häivyttää ja saada vakuuttavampi kuva.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom