Näin sen julkkiksen... ehkä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hersonissoksessa hotellin marketissa oli Shakira myyjänä ja jossain kuppilassa oli Neymar Jr. tarjoilijana, ehkä.
Nyyssölän Mikan näin ja meinasin jo tervehtiä kuin puolituttua kunnes muistin että Mika on vain internethahmo eikä suinkaan oikea ihminen

Team Santa Susanna oli tänään samaan aikaan lentokentällä. Hulkkii, Pajulahden Minnaa, Supermassaa... No varmaan koko kuvassa näkyvä poppookin:

IMG_2440-kopio.jpg

Koen, että tuo porukka luetellaan täällä "julkkiksiksi".

Eilen näin Olli Hermanin Tampereella.

Andy McCoyta näin torstaina keskustassa kahteenkin otteeseen ensin Uudenmaankadulla(morjensti mua jostain syystä) ja vielä uudelleen Kapteeninkadulla KOMin edessä röökillä.

Andy McCoyta näin torstaina keskustassa kahteenkin otteeseen ensin Uudenmaankadulla(morjensti mua jostain syystä) ja vielä uudelleen Kapteeninkadulla KOMin edessä röökillä.
Mä asuin ennen samoilla hoodeilla, bongasin varmaan kerran viikossa milloin missäkin. Hauska veijari.

Viime päivien bongauksia ovat olleet mm. Hanna-Mari Seppälä Meritullintorin laidalla jonkun ikäistään reippaasti vanhemman(ja varakkaamman?) mieshenkilön kanssa käsikkäin, Gerald Lee Jr. Fabianinkadun/Eteläespan kulmassa ja viimeisimpänä, joskaan ei mieluisimpana, kansanedustaja Nazima Razmyar Kasarmitorin Hesen edustalla.

Kai Suikkanen käveli vastaan Rotuaarilla. On se vaan NIIN kirveellä veistetyn näköinen naama.

Eilen tuli nähtyä Paula Koivuniemi hietalahdentorilla. Istuskeli kahvittelemassa jonkun blondin kanssa? Paula oli aika vanhan näköinen ja onhan se sitä. Sitten tuli nähtyä samassa paikassa Elina Tervo. En ollut tunnistaa kun luulin että se olisi timmimpi.

Valtteri Bottasta ja hänen kihlattua nähny tässä useamman kerran. Samoissa nurkissa pyörivät.

Näitähän nyt tulee ihan peräkkäisille päiville.. Tänään oli näyttelijöiden bongauspäivä; ensin Minna Turunen tuli vastaan Luotsikadulla ja tunti tämän jälkeen Laura Malmivaara pysähtyi Fredalla valoihin just mun kohdalle. Hyvännäköisiä naisia vielä noin kypsemmässäkin iässä :)

Näitähän nyt tulee ihan peräkkäisille päiville.. Tänään oli näyttelijöiden bongauspäivä; ensin Minna Turunen tuli vastaan Luotsikadulla ja tunti tämän jälkeen Laura Malmivaara pysähtyi Fredalla valoihin just mun kohdalle. Hyvännäköisiä naisia vielä noin kypsemmässäkin iässä :)

Eikö Minnasta näkynyt päälle päin lehtien kirjoittamat raskaat päihdeongelmat?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom