Näin sen julkkiksen... ehkä

Totta, sen takia onkin helvetinmoinen sääli, etten ole lainkaan komea. Menee hyvä maku aivan hukkaan, kun en voi käyttää sitä hyväkseni. Paitsi ostopalveluilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Julkkisten paskallaistumisesta tuli mieleen kun olin porvoossa mokoman keikalla joskus muutamia vuosia sitten. Istuin paskalla ja viereisestä kopista kuulu miesääni: "onko pakki sekasin" No olihan se kun tuli taas vedettyä valkovenäläisiä tuopista. Meillä oli siinä semmonen 5 min kestävä hedelmällinen keskustelu paskomisesta ja sen sellasesta kunnes tajusin äkkiä ja totesin kaverille "ai saatana keikka alkaa kohta, pakko varmaan mennä". Kopista kuulu sitten ääni "tuskinpa se alkaa kun basisti on vielä paskalla". Ja kopista tultiin suunnilleen samoihin aikoihin ja sehän oli tämä mokoman takkutukkabasisti, jonka nimeä en nyt muista. Hauska jätkä.

Oon ollut Kimmo Tiilikaisen kanssa saman pirttipöydän ääressä syömässä pullaa ja juomassa maitoa. Tämän jälkeen Kimmo antoi minulle 20 euroa.
Tapahtui vuonna 2007 enkä koskaan ennen ollut nähnyt Kimmoa livenä.
Long story...

Cheek hyppäsi BMW GT repsikalle Tampereella Verkatehtaankadulla bout 3min sitten.

Nih, ja eilen Kristiina Komulainen piti mulle ovee auki... Vai tänään, en muista. Hesas tosin.

Esko Eerikäinen ja Niko.. Mikä se nyt on siinä Hunksissa Levillä. Toivon, etten enää koskaan näe.

Olin eilen näkevinäni Dave Lindholmin, kun venailin illalla bussia.

Tänään Stadissa bongasin Tommi Korpelan, Kari Hietalahden, Marko Bjurströmin ja Elastisen. Musiikkitalon terassin läheisyydessä kaikki.

Tänään Stadissa bongasin Tommi Korpelan, Kari Hietalahden, Marko Bjurströmin ja Elastisen. Musiikkitalon terassin läheisyydessä kaikki.

Mihis aikaan Elastisen? Tyypillä oli eilen illalla ainakin keikka 550km päässä Stadista..

Mihis aikaan Elastisen? Tyypillä oli eilen illalla ainakin keikka 550km päässä Stadista..

Elastinen oli ainakin ylex:llä haastattelussa aamulla kympin jälkeen. Ellei sitten ollut nauhoitettu lähetys.

edit. jaa sori, se bongaus olikin eiliseltä.

Olisko ollu joskus kahden aikaan kun musiikkitalon terassilla istuin. Kolmelta oli esiintymässä kiekkotorilla Sanomatalon vieressä. Kiirettä pitänyt jos illaksi keikalle on vielä ehtinyt?

Jaana Saarinen (Talent) röökillä juna-asemaa vastapäätä, mikä se aukio siinä onkaan sen tunnelin läpi. Kaverina Marko Keränen.

Eiks tän vois melkein laskea kans, vaikka kuskia en ole vielä bongannut, julkkisauto:

gumball.jpg

Jone Nikula paineli hammasraudat välkkyen Kaivokatua fillarilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom