Näin sen julkkiksen... ehkä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi olla että vähän vanha juttu mutta Michael Jacsonin musiikkivideon kuvauksissa Miamissa 1989. Ja Cola-OLLI seutulan kentällä keväällä 2007.. Jälkimmäinen ei ihan yhtä kova juttu mutta anyways...

Älähän nyt! :) Mikä video?

Nyt täytyy sanoo että ei aavistustakaan... Kuvaukset ei sillä hetkellä olleet käynnissä ja jotenkin vain retkueemme päätyi alueelle.. Katottiin että mitäs täällä oikein tapahtuu kun porukkaa oli kuin pipoa ja että "eikös tuo ole...??"
Ja sitten alkoi parveilla turvamiehiä jotka ottivat kaupunkioppaastamme kopin ja ohjasivat seurueen kohteliaasti muualle. Tuijottelin herra mega-tähteä n. 10-15m päästä mutta henkilöstö hääti meidät nopeasti ja ehdoitta, tosin erittäin kohteliaasti... Nopea kohtaaminen oli jo ohi kun tajuttiin että oishan sitä voinu yrittää nimmaria juosta pyytämään jos olisi tiennyt kuka kulman takana odotti.. :D Siinä saman kerrostalon pihassa oltiin missä on se jännä reikä keskellä taloa (uima-allas vai mikä siellä on).. Näkyy Miami-Vicen alkutunnarissa ja CSI-Miamin maisema pätkissä aika usein tämä rakennus.

- - - Updated - - -

Oon yrittäny kyllä jäljitellä että mikähän se voisi olla... Tauko oli kuitenkin menossa joten ei voine roolivatteitakaan yhdistää mihinkään tiettyyn.. Julkaistuista singleistä kyseiseen ajankohtaan kuitenkin osuisi "Leave me alone" albumilta "Bad", mutta vannomatta paras..

Olen nähnyt livenä Irvinin, Kirkan ja Tapio Rautavaaran, repikää siitä, ette voi noita enää bongata.

Pari kuukautta sitten Frederik istahti Helsinki-Vantaalla vastakkaiselle penkille :). Kovasti jutteli puhelimeen edellisestä keikasta.

Jone Nikula kesällä Kalevankadulla, kun olin kuormaa purkamassa. Huusin hälle, että soita paranoid ekana piisinä. Se soitti ja mainitsi vielä hävyttömästä huutelijasta keskellä Helsinkiä.

Ja Hirviniemi ja Lahtinen olivat viimeviikolla Riihimäen uimahallin punttiksella.

Viikko sitten Tampereen BW:n tiskillä Patrick Swayze.

Pakko nostaa vanha posti esille. Tuo mieshän kuoli jo muutama vuosi sitten? =D

Pakko nostaa vanha posti esille. Tuo mieshän kuoli jo muutama vuosi sitten? =D

Joo:D Tuolla BW:llä on samannäköinen jamppa töissä, takapiiskat ja kaikki.

Apropoo. Tästä on jo muutama vuosi, mutta menköön. Olin katsomassa Neste Rallya ja samassa vip-katsomossa kanssani pönöttivät Ari Vatanen, Tommi Mäkinen ja Sebastian Vettel.

Ja pitihän mun vielä sanoa, että Alanyassa heinäkuun alussa 2011 oltiin muutamana iltana Heikin Baarissa ryypiskelemässä Petri Kontiolan ja Jesse Niinimäen kanssa. Pojat pitivät hyvin pöydän täynnä juomaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom