Näin otat käyttöön salaisen Windows 7 God Moden

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raitsa
  • Aloitettu Aloitettu
[mod]

Varoituksen sana:

Jos et tiedä/ymmärrä mitä tässä ohjeessa lukee tai olet kokematon windowsin säätämisessä, niin älä noudata tämän viestin ohjetta. Voit hyvinkin sotkea koneesi.

- Termis

[/mod]

As nice as Windows 7 is to use let’s face it — we always want total control over the computing environment. What we really want is to have total control in an easy-to-use form that puts
everything at our fingertips. Enter the super secret Windows 7 God Mode.

God Mode is a simple folder that brings all aspects of Windows 7 control in a single place. It collects all of the Control Panel functions, interface customization, accessibility options, just about every aspect of controlling Windows 7 into a single place.

God Mode is easy to set up too, just do this:

* Create a new folder anywhere.
* Rename the folder by pasting this name exactly as it appears (copy it first):
* GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

That’s it, you now have a folder with the Control Panel icon (pictured above) that has all the controls in one place:

9a3f4c92.jpg

411ca279.jpg

Source : http://jkontherun.com/2010/01/03/how-to-enable-windows-7-secret-god-mode/

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei vitun nilkit! Tein ohjeiden mukaan ja samantien sammu resurssienhallinta ja nyt se ilmottaa koko ajan että "resurssienhallinta lakkasi toimasta"->"Resurssienhallinta käynnistyy uudelleen" ja näin ollen koneella ei voi enää tehdä yhtään mitään. Tossa lueskelin netistä niin joku vitun virus taitaa olla. Vittu 4kuukautta vanha kone kunnon muureilla ja vika ilmenee just samalla sekunnilla ku painan enteriä nimenvaihdossa. Koko konettä käynnistäessä uudelleen herjaa että pitäs laittaa vistan levy sisään ja mennnä johonki vitun kielivalikkoon ja painaa korjaa tietokone. Vitustako meet painamaan ku koneella ei voi tehä yhtään vitun mitään. Vittu jos joudun ajamaan vistan uudelleen ja työt menee siinä sivussa. Vittu taas mitä kuninkaitten neuvoja ja minä apina menen 6postauksen äpärää sokeena uskomaan. EI SAATANA

Ei se mikään virus välttämättä ole. Mulla on tehnyt tuota enemmän tai vähemmän windows seiskalla ihan asentamisesta lähtien.

Ei vitun nilkit! Tein ohjeiden mukaan ja samantien sammu resurssienhallinta ja nyt se ilmottaa koko ajan että "resurssienhallinta lakkasi toimasta"->"Resurssienhallinta käynnistyy uudelleen" ja näin ollen koneella ei voi enää tehdä yhtään mitään. Tossa lueskelin netistä niin joku vitun virus taitaa olla. Vittu 4kuukautta vanha kone kunnon muureilla ja vika ilmenee just samalla sekunnilla ku painan enteriä nimenvaihdossa. Koko konettä käynnistäessä uudelleen herjaa että pitäs laittaa vistan levy sisään ja mennnä johonki vitun kielivalikkoon ja painaa korjaa tietokone. Vitustako meet painamaan ku koneella ei voi tehä yhtään vitun mitään. Vittu jos joudun ajamaan vistan uudelleen ja työt menee siinä sivussa. Vittu taas mitä kuninkaitten neuvoja ja minä apina menen 6postauksen äpärää sokeena uskomaan. EI SAATANA
Siinä on keharisuodatin sisäänrakennettuna.

Ihan hyvin omalla kohdalla tähän asti toiminu, saa nähdä tuleeko jotai jälkiseurauksia. Ja btw, itsellä teki visvalla tuota juuri samaa yhden kerran, asensin uudelleen.

Näköjään muilla ainakin toimii ihan hyvin. Sulla kävi pska tsägä. Eikä se muiden vika oo :DD

Sori vaan, mutta repesin oikein ääneen kun pääsin tähän postiin asti.

Mutta älä jännitä, jos ei anna poistaa kansiota suoraan, niin starttaa windows safe modessa tai poista kansio komentoriviltä.

Joo tulee mieleen, ku joskus laitettiin kaverille käynnistä-kansioon ohjelma, joka sammuttaa koneen :DDD Ihmetteli vaan, ku kone sammuu heti ku käynnistyy... "Onkohan tässä joku ihme virus?" Vikasietotilassahan se sitte korjattiin...

Nii ja ei mul ainakaa mitää herjaa, vaik laitoin tuon joskus, ja vieläkin koneella...

Testasin tuota piruuttani itsekin (Vista x32) ja nurin menee (koitin myös toisessa koneessa jossa 7 ja ei kaatunut). Nimenomaan resurssienhallinta kaatuu. Komentoriviltä korjasin.

Sain toki kurkattua mitä kaikkea tuo sisältää, mutten kokenut edes kovin tarpeelliseksi.

Testasin tuota piruuttani itsekin (Vista x32) ja nurin menee (koitin myös toisessa koneessa jossa 7 ja ei kaatunut). Nimenomaan resurssienhallinta kaatuu.
Testasin minäkin heti eilen ja tossa se keikkuu työpöydällä ja hyvin pelaa. Sama Vista. En tosin käsitä mitä vittua tolla tekee? Ihan turhanpäiväinen.

Testasin minäkin heti eilen ja tossa se keikkuu työpöydällä ja hyvin pelaa. Sama Vista. En tosin käsitä mitä vittua tolla tekee? Ihan turhanpäiväinen.

Jep, ei ole ilmeisesti vika joka tulee satavarmasti, mutta esiintyy kaiketi herkemmin vistassa (ja siinäkin ilmeisesti x64:ssa). Nimenomaan, turha viritys.

Sori vaan, mutta repesin oikein ääneen kun pääsin tähän postiin asti.

Mutta älä jännitä, jos ei anna poistaa kansiota suoraan, niin starttaa windows safe modessa tai poista kansio komentoriviltä.

No saahan sitä nauraa kun mä täälä kiukuttelen :D Ja siis kun tolla miljoonien koneella ei voi enää tehä mitään muuta käyä biossissa. Antakaa nyt jotain neuvoja mitä te tekisitte. Ekä mä ole eka jolle toi on käynyt, jenkkifoorumeilta löytyy useita tapauksia. Eli siis mä käynnistän koneen -> kone ilmoittaa että windowsia ei voi käynnistää koska jotain on vituillaan -> painan enteriä ja jatkan -> seuraavaksi kone ilmoittaa että joku vitun windows/system/pci tjs on vituillaan -> painan jatka ja käynnistä windows -> valitsen niistä ihan sama minkä vaihtoehdon vikasietotilan tai normikäynnistyksen tai jonkun muun -> menee normaaliin verrattuna kauan ennen ku kone on kirjautumis kohdassa -> kirjaudun sisään (koneessa ei ole muita käyttäjätilejä kuin omani) -> menee taas suhteellisen kauan ja työpöytä avautuu -> ennen kun taustakuva edes tulee näkyviin niin resurssienhallinta kaatuu ja käynnistyy uudelleen ja kaatuu ja käynnistyy uudelleen...... -> tässä vaiheessa mä en voi kun kuoria banaania ja katsella maailmanloppuun asti kun kone tekee tätä samaa -> mitään muuta en voi klikata kuin peruuta molemmissa ikkunoissa ja se ei auta mitään. Että semmosta. Eilen odottelin koko vitun yön ja aamulla kun heräsin niin kone runkkas vieläki tota samaa paskaa. Eli mä en voi painaa mitään mistään. Onko se nyt sitten vaan forkattava kone ja vista uudestaan? Ja miten mä nyt ton formatoinnin hoidan tuolta vitun kivi ja keppi biossista? Vaihteeks hajoo taas vittu joka helvtin laite käsiin ja massia palaa. VIttu enää ikinä asenna koneelle muuta ku pasianssin ja palomuurin

No saahan sitä nauraa kun mä täälä kiukuttelen :D Ja siis kun tolla miljoonien koneella ei voi enää tehä mitään muuta käyä biossissa. Antakaa nyt jotain neuvoja mitä te tekisitte. Ekä mä ole eka jolle toi on käynyt, jenkkifoorumeilta löytyy useita tapauksia. Eli siis mä käynnistän koneen -> kone ilmoittaa että windowsia ei voi käynnistää koska jotain on vituillaan -> painan enteriä ja jatkan -> seuraavaksi kone ilmoittaa että joku vitun windows/system/pci tjs on vituillaan -> painan jatka ja käynnistä windows -> valitsen niistä ihan sama minkä vaihtoehdon vikasietotilan tai normikäynnistyksen tai jonkun muun -> menee normaaliin verrattuna kauan ennen ku kone on kirjautumis kohdassa -> kirjaudun sisään (koneessa ei ole muita käyttäjätilejä kuin omani) -> menee taas suhteellisen kauan ja työpöytä avautuu -> ennen kun taustakuva edes tulee näkyviin niin resurssienhallinta kaatuu ja käynnistyy uudelleen ja kaatuu ja käynnistyy uudelleen...... -> tässä vaiheessa mä en voi kun kuoria banaania ja katsella maailmanloppuun asti kun kone tekee tätä samaa -> mitään muuta en voi klikata kuin peruuta molemmissa ikkunoissa ja se ei auta mitään. Että semmosta. Eilen odottelin koko vitun yön ja aamulla kun heräsin niin kone runkkas vieläki tota samaa paskaa. Eli mä en voi painaa mitään mistään. Onko se nyt sitten vaan forkattava kone ja vista uudestaan? Ja miten mä nyt ton formatoinnin hoidan tuolta vitun kivi ja keppi biossista? Vaihteeks hajoo taas vittu joka helvtin laite käsiin ja massia palaa. VIttu enää ikinä asenna koneelle muuta ku pasianssin ja palomuurin

Käynnistä kone windowsin dvd asemassa boottaa dvd:ltä windowsin asennusohjelma. Valitse windowsin korjaus ja todennäköisesti ongelma korjaantuu. Mitään henkilökohtaisia tiedostoja ei katoa tässä proseduurissa. Jossei vieläkään toimi, niin käynnistä taas installeri ja katso lisätoimintoja mitä voi tehdä. Sieltä pääset komentokehoitteeseen, josta käsin voit navigoida luomasi kansion juureen. Poista sitten se härökansio käsin.

Käynnistä kone windowsin dvd asemassa boottaa dvd:ltä windowsin asennusohjelma. Valitse windowsin korjaus ja todennäköisesti ongelma korjaantuu. Mitään henkilökohtaisia tiedostoja ei katoa tässä proseduurissa. Jossei vieläkään toimi, niin käynnistä taas installeri ja katso lisätoimintoja mitä voi tehdä. Sieltä pääset komentokehoitteeseen, josta käsin voit navigoida luomasi kansion juureen. Poista sitten se härökansio käsin.

Noniin mä pääsen nyt tehtävienhallinnan kautta selaamaan mun konetta. Pääsen jopa ohjauspaneeliin prkl! Miten ton asennus cd:n kanssa toi homma nyt menee. Siis kun mä paan sen asemaan ja bootin koneen niin ei se sitä ala lukemaan? Tai siis alkaa mulla asema sitä pyörittämään mutta ei sieltä mitään autorunia tule. Mä pääsen kyllä nyt täälä winukassa selaamaan sitä levyä mutta kun meen setuppiin niin ei sielä ole kuin yhteensopivuuden tarkistus ja asennus? Eli mistä mä nyt pääsen valitsemaan ton korjaus vaihtoehdon? Ja kone ilmottaa virheeksi \windows\system32\drivers\pci.sys Ja mulla on siis 64bit vista HB.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom