Mystistä??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hubli
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kellään tietoa mihin perustuu tämmönen tapaus mikä sattui osakseni tänään työ pv:n lomassa.Menin työni puolesta haastelemaan erästä maaperä tutkimus poraria työnsä lomassa.Etsitiin kiinteistön sähköpiirrustuksia siinä aikamme, että saataisiin sähkö kuvat pihalla menevistä maan alla kulkevista sähkö johdoista.Ja kuvat löyty jne.Ja yht äkkiä porari kaivo autostaan ihan tavallisen sangon kahvan joka oli taiteltu muotoon L ja kysy että haluunko nähdä jotain mielenkiintoista, minä siihen että jep jep.Niin Kaveri sano että hän etsii sen sangon kahvan avulla parkkipaikan autotolppien sähkö johtojen veto suunnat, porari ei siis nähnyt piirrustuksia tai mitään jne.No kaveri otti sen ns, paksun l:n mallisen rautalangan käteensä pienenpi pätkä käteensä ja pitempi pätkä pätkä menosuuntaan ja piti todella löysästi kiinni siitä rautalangasta.Niin hetken käveli siinä ja jumalauta se rautalangan pätkä rupes kääntymään vasemalle ja porari sano että siinä menee yks veto ja katsoin piirrustuksista niin vittu siinä meni se piuha.:eek: Minä sitten että annas tänne se sun kapistus niin lähin kävelemään se händyssä seuraavaa piuhaa kohti niin fuk se käänty se rautis vasemalle. Nyt kotiin päästyäni kokeilin jopa kännykän piuhalla sen homman kun tottakai taivuttelin itelle samanlaisen niin piuhan kohalla se käänty kädessä omg.Mihin toi perustuu, vähän samaa hommaa kuin veden etsintä varvulla.Ja toi kuulemma ei toimi kaikilla se porari sano, että heillä on 5henkilöä duunissa ja kahella toimii.Duunissa näytin pomollekin ja se sano että etis lattia kaivojen linjat eli missä puki menee niin kaikki löyty omg.Oisko tossa joku mengeetti kenttä homma tai jotain???

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmasti se on magneettikenttä. Magneettihan kuulemma vetää rautaa puoleensa...itse en tähän usko...ennen kuin itse näen. Siis magneetin vetovoimaisuuteen.

Varmasti se on magneettikenttä. Magneettihan kuulemma vetää rautaa puoleensa...itse en tähän usko...ennen kuin itse näen. Siis magneetin vetovoimaisuuteen.

Siis totta helvetissä magneetti vetää magneettisia aineita itseään kohti, kuten mm. rautaa.:hyper:

eipäs vittuilla. Kukin pelaa niillä korteilla mikkä on jaettu. Ja jos ei kirjallista ilmaisua juuri missään tarvi, niin eipä se kehitykään. Voi olla pätevä tyyppi ihan missä muussa asiassa.

Tää vaatii selvästi pikaista puhelua Mulderille.

fox_mulder_fbi.jpg

Tää vaatii selvästi pikaista puhelua Mulderille.

fox_mulder_fbi.jpg

reps :hyper:

Mutta sen verran mitä tekstistä ja tapahtuneesta sain selvää niin magnetismia... mutta teslamääriltään aika voimakkaan tuntuisia kenttiä.... tai sitten ei ?

Vittu, usko loppu jossain kolmannen lauseen kohilla. Oli pakko luovuttaa.

Ekat puol lausetta oli liikaa kun huomasin millast koko teksti tulis olemaan :(
Väsymys varmaankin kuittas homman. Oisin määki ny päässy kolmantee lauseesee...

Mihin toi perustuu, vähän samaa hommaa kuin veden etsintä varvulla.Ja toi kuulemma ei toimi kaikilla se porari sano, että heillä on 5henkilöä duunissa ja kahella toimii.Duunissa näytin pomollekin ja se sano että etis lattia kaivojen linjat eli missä puki menee niin kaikki löyty omg.
Veden etsintä varvulla on täyttä paskaa.

Miten te jaksatte valittaa jostain kieliasusta? Ihan hyvinhän tosta tekstistä selvän saa.

Miten te jaksatte valittaa jostain kieliasusta? Ihan hyvinhän tosta tekstistä selvän saa.

Good for you! :thumbs:

p.s. Täällä on niin paljon sisältöä, että suurin osa ei viitsi tuhlata aikaansa tekstiseinän lukemiseen. Vielä vähemmän joitakin kiinnostaa mikäli viesti on vielä kirjoitettu aivan päin hanuria.

Hubli sanoi:
No kaveri otti sen ns, paksun l:n mallisen rautalangan käteensä pienenpi pätkä käteensä ja pitempi pätkä pätkä menosuuntaan ja piti todella löysästi kiinni siitä rautalangasta.Niin hetken käveli siinä ja jumalauta se rautalangan pätkä rupes kääntymään vasemalle
No nyt mä tiedän mistä ne olkiluodon ydinvoimalatyömaan virheet johtu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom