Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
apophis sanoi:Muistatteko Myrkystä sen kun Uuno-Aapo alko bodaamaan, kun oli niin kukkakeppi? Se oli legendaarinen pätkä! Vanhoissa Myrkyissä oli ihan hyvää tavaraa, uudempia en ole lukenut aikoihin.
Sittenhän se toinen jamppa alkoi bodaamaan ja douppaamaan kanssa ja lopuksi ne putosivat lattian läpi, kun oli liikaa painoa. Yrittivätköhän heittää toisiaan pianolla tai vastaavalla.Tromm sanoi:Muistan kyllä, Uuno-Aapo douppasi ankarasti, nosti lopulta 300kiloa penkistä mutta jalkojen treenaus oli päässyt unohtumaan täysin.
Tromm sanoi:Muistan kyllä, Uuno-Aapo douppasi ankarasti, nosti lopulta 300kiloa penkistä mutta jalkojen treenaus oli päässyt unohtumaan täysin.
lej sanoi:Sittenhän se toinen jamppa alkoi bodaamaan ja douppaamaan kanssa ja lopuksi ne putosivat lattian läpi, kun oli liikaa painoa. Yrittivätköhän heittää toisiaan pianolla tai vastaavalla.
Kaikkea paskaa sitä on tullut luettua.
Suppo78 sanoi:tuli munkin luettua noita myrkkyjä joskus kauan sitten. toinen hyvä setti oli pahkasika. niitä löytyy vino pino kotoa.
Peppe Halti sanoi:Pahkasika on tosi hyvä. Mun mielestä pahkasika oli jotenkin niin paljon "aikuisempi" lehti, kuin myrkky.
GynoTissi sanoi:Alkoiko joillain muullakin stondata myrkkyä lukiessa?
Suppo78 sanoi:itse asiassa toi mun sigu on pahkasiasta otettu. kuulemma eino leinon varhaisempaa tuotantoa.
GynoTissi sanoi:Alkoiko joillain muullakin stondata myrkkyä lukiessa?
Tuhhmia naisia vai mitä ne nyt olikaan lueskellessa kyllä joskus alkoi, täytyy myöntää.GynoTissi sanoi:Alkoiko joillain muullakin stondata myrkkyä lukiessa?