Myrkky-lehti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tromm
  • Aloitettu Aloitettu
Myös Mad julkaisee suomalaisten töitä. Mutta Aku Ankka tuli mullekin ekana mieleen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Piti sanoa että myrkky on ainoa tälläinen "vaihtoehtosarjis", johon myös TUNTEMATTOMAMMAT suomalaispiirtäjät voivat saada raapustuksiaan esille. Sori.

Muistatteko Myrkystä sen kun Uuno-Aapo alko bodaamaan, kun oli niin kukkakeppi? Se oli legendaarinen pätkä! Vanhoissa Myrkyissä oli ihan hyvää tavaraa, uudempia en ole lukenut aikoihin.

apophis sanoi:
Muistatteko Myrkystä sen kun Uuno-Aapo alko bodaamaan, kun oli niin kukkakeppi? Se oli legendaarinen pätkä! Vanhoissa Myrkyissä oli ihan hyvää tavaraa, uudempia en ole lukenut aikoihin.

Muistan kyllä, Uuno-Aapo douppasi ankarasti, nosti lopulta 300kiloa penkistä mutta jalkojen treenaus oli päässyt unohtumaan täysin.

Tromm sanoi:
Muistan kyllä, Uuno-Aapo douppasi ankarasti, nosti lopulta 300kiloa penkistä mutta jalkojen treenaus oli päässyt unohtumaan täysin.
Sittenhän se toinen jamppa alkoi bodaamaan ja douppaamaan kanssa ja lopuksi ne putosivat lattian läpi, kun oli liikaa painoa. Yrittivätköhän heittää toisiaan pianolla tai vastaavalla.

Kaikkea paskaa sitä on tullut luettua.

Tromm sanoi:

Tuo on joskus todellisuutta :hyper:

lej sanoi:
Sittenhän se toinen jamppa alkoi bodaamaan ja douppaamaan kanssa ja lopuksi ne putosivat lattian läpi, kun oli liikaa painoa. Yrittivätköhän heittää toisiaan pianolla tai vastaavalla.

Kaikkea paskaa sitä on tullut luettua.

Ei kun se meni niin että Uuno-Aapo alkoi pumppaamaan rautaa siksi että pärjäisi Patelle. Tappelun tiimellyksessä sitten lattia antoi periksi.

Jos jotakuta kiinnostaa Myrkyt, niin minä voin myydä tuolta varastosta helvetinmoisen läjän teinivuosieni Myrkkyjä. Lähtee todella halvalla. :D

tuli munkin luettua noita myrkkyjä joskus kauan sitten. toinen hyvä setti oli pahkasika. niitä löytyy vino pino kotoa.

oon samaa mieltä, että nykyää on huonompii ku ennen. Olin tos jonkuu aikaa kestotilaaja mut lopetin ku ei se oo enää niin hyvä. Myyntimies mynttiset ja noi on viel ihan jees kamaa mut Firkin (tai mikä vittu se kissa onkaa) yms on perseest.

Suppo78 sanoi:
tuli munkin luettua noita myrkkyjä joskus kauan sitten. toinen hyvä setti oli pahkasika. niitä löytyy vino pino kotoa.

Pahkasika on tosi hyvä. Mun mielestä pahkasika oli jotenkin niin paljon "aikuisempi" lehti, kuin myrkky.

Peppe Halti sanoi:
Pahkasika on tosi hyvä. Mun mielestä pahkasika oli jotenkin niin paljon "aikuisempi" lehti, kuin myrkky.

itse asiassa toi mun sigu on pahkasiasta otettu. kuulemma eino leinon varhaisempaa tuotantoa. mietin että laitanko jo eka postaukseen että pahkasian huumori oli mun mielestä astetta korkeammalla tasolla verrattuna myrkkyyn. en tarkoita että parempaa tai huonompaa mutta silti.

Eikös Myrkyn "tuhmuus"aste tippunut jonkun lain myötä? Ettei siis saanut näyttää kaikkia bylsimisjuttuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom