Myrkky-lehti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tromm
  • Aloitettu Aloitettu

Tromm

Banned
Ikä
43
Kaupassa tulee aina joskus selailtua Myrkkyä ja on kyllä pakko sanoa että huonommaksi muuttuu lehti koko ajan. Vuodesta 1989 alkaen aina 1997 asti joka numero oli täynnä klassikkoja ja muuten vaan loistavia sarjakuvia mutta sitten alkoi alamäki. Aivan surkeita muka-tuhmia juttuja, sarjoja jotka eivät vanhaan Myrkkyyn olisi päässeet rahallakaan yms. Ainoa hyvä puoli nykyisessä lehdessä ovat vanhojen klassikkojen uusinnat.
Kuka muu muistelee kaiholla vanhoja aikoja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ootko lukenut uutta ja vanhaa samaan aikaan? Ilmeisesti olet, suljin vain pois sitä vaihtoehtoa että ne silloin vuosia sitten tuntui tuhmilta ja näin vanhempana ei tunnu. Mä en oo nimittäin ainakaan 5 vuoteen ees avannut ainuttakaan Myrrkyä, joskus nuorempana niitä tuli luettua jatkuvasti.

Mä en oo koskaan tajunnut koko lehteä. Tai sarjakuvia ylipäätään, Pahkasiat ja kaikki. Mut nuori olenkin, en sitä kiistä.

Eipä oo tullu myrkkyy luettuu muutamaan vuoteen. Viimeks varmaan joskus 2001 tai jotain mutta sillonkin tykkäsin ennemmin ostaa vanhempia lehtiä divarista kun uudet olivat kaksin verroin huonompia.

Onhan nuissa uusissa kuitenkin piirrosten laatu noussut aika vitusti siitä mitä ne oli sillon joskus kauan sitten ja jotain jumalattoman hyviä juttujakin on tullut niinku esmes rocky.

Timba79 sanoi:
Ootko lukenut uutta ja vanhaa samaan aikaan? Ilmeisesti olet, suljin vain pois sitä vaihtoehtoa että ne silloin vuosia sitten tuntui tuhmilta ja näin vanhempana ei tunnu. Mä en oo nimittäin ainakaan 5 vuoteen ees avannut ainuttakaan Myrrkyä, joskus nuorempana niitä tuli luettua jatkuvasti.

Melkein kaikki vanhat Myrkyt löytyy kaapista ja ovat säännöllisesti luettavana. Eikä se tuhmuus tässä oo se juttu vaan se että koko lehden laatu on mennyt koko ajan huonommaksi. Ja Myrkyssähän nimenomaan oli ennen aivan loistavia piirtäjiä, esim.Arnold Milten, eli siltä osin en katso tason nousseen.

Itse joskus ala-asteaikoina lueskelin myrkkyä aina joskus, mutta kun nykyään ajattelee lehden laatua, niin voisi ne käyttää sytykkeenä. Siinä lehdessä ei vain ole käytännössä mitään järkeä. Ihan outoja tuhmia juttuja. Saahan sitä ilmaiseksikin semmoista:kuola:

Mynttinen on kyllä huippu hahmo. Muihin henk.koht.suosikkeihin kuuluivat Sami,Kusti&Roope, Kokonainen&Puolikas ja tietenkin Pera.

Joo onhan myrkkyä tullut itsekkin varmaan joku 8v tilattua ja olen kyllä samaa mieltä ,että taso on vähän kyllä tippunut vuosien saatossa.Mynttinen on kyllä ykkönen.

Ite kans huomannu että lehden taso tippunu. Kokonaista ja puolikasta ei taida enää olla? Ne oli yksi lehden kantavista hahmoista. heheh.

Itse lueskelin noita joskus 95-99. Olivat silloin pirun kova juttu :D
Nyt kun kaivelee kaapista vanhoja niin aika köyhiä ovat, ei ois pitäny pilata hyviä muistoja :) Mynttinen oli munkin lemppari.

Peran Känni--->dildo---->eläin seikkailut on legendaarisia:whip:

Pera ja Mynttinen oli ihan kurkoja! :) Täytyypä tässä joku päivää kaivaa vanhoja myrkkyjä jostain kaapin periltä ja muistella hyviä aikoja :D

Mun mielestä ne parodiaspesiaalit, Lucky-Duckit ym., oli ehdottomasti parhaita. Nykyään ne ei välttämättä enää naurattaisi.

-Marchi- sanoi:
Mä en oo koskaan tajunnut koko lehteä. Tai sarjakuvia ylipäätään, Pahkasiat ja kaikki.

En minäkään. Mutta älä nyt perkele mainitse Myrkkyä ja Pahkasikaa edes samassa lauseessa! Pahkis oli sentään laatujulkaisu! Eikä taida Myrkyn kotimaisuusastekaan olla ihan samaa luokkaa?

Bonehead sanoi:
Onhan nuissa uusissa kuitenkin piirrosten laatu noussut aika vitusti siitä mitä ne oli sillon joskus kauan sitten ja jotain jumalattoman hyviä juttujakin on tullut niinku esmes rocky.

Mulle kanssa kolahti Rockyt. Muu sisältö sitten onkin pääsääntöisesti aika roskaa.

Myrkky on tällä hetkellä ainoa lehti, joka julkaisee myös suomalaisten sarjakuvapiirtäjien teoksia. Siitä :thumbs:

Ratu sanoi:
Myrkky on tällä hetkellä ainoa lehti, joka julkaisee myös suomalaisten sarjakuvapiirtäjien teoksia. Siitä :thumbs:

???

Löytyyhän Aku Ankastakin suomalaispiirtäjä, ja eikös Suomen sarjakuvaseuralla ole oma lehtensä. Nämä vaan esimerkkeinä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom