Myöhään auki olevat salit Helsingissä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
46
<p>Näyttää nyt pahalta tuo HotGymin tulevaisuus kun lappu ikkunassa kertoo tarinan olevan ohi heinäkuun lopussa jos ei uutta yrittäjää löydy.
Harmin paikka sillä aukioloajat olivat loistavat, eli 24h/vrk jotka sopi minun kaltaiselle epäsäännöllisen työn raatajalle.</p>
<p>Nyt olisi hakusessa toinen sali Helsingin alueelta, mieluiten tietenkin 24h /vrk sali mutta niitä ei taida olla (en ainakaan törmännyt toiseen) niin joku sali mikä olisi ainakin klo 23.00 auki edes viikolla. Varustetaso saisi olla samaa luokkaa tai parempi. eli ei mitään kellaria kuitenkaan kaivata vaikka se tiettyä uskottavuutta toisikin harjoitteluun :) </p>

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
BBC.

24h auki (tosin vain jäsenille), varustelu on HC-treeniin äärimmäisen hyvä ja toimiva vaikka laitteet ulkoisesti vanhoilta näyttävätkin. Hieno ilmapiiri, BBC:llä käydään treenaamassa eikä näyttäytymässä.

Paskanmarjat toi HotGymin lopettaminen. Mulla on sinne 10 kerran kortti ja täytyy nyt heinäkuun aikana pistää viuhuu. Oli tosi käytännöllinen sali monta vuotta!

Zone-sarja -42%
Mayor´s on auki ma-pe klo 23. Varustetaso on loistava.

Näyttää asialliselta

Hulkki sanoi:
BBC.

24h auki (tosin vain jäsenille), varustelu on HC-treeniin äärimmäisen hyvä ja toimiva vaikka laitteet ulkoisesti vanhoilta näyttävätkin. Hieno ilmapiiri, BBC:llä käydään treenaamassa eikä näyttäytymässä.
<p>
Hmm, mitähän tuo jäsenyys mahtaa vaatia? tilanteeni on se että olen Helsingissä vielä pari kuukautta ja sitten edessä on 6 kuukauden pesti muualla. Tarkoitukseni on toki palata takaisin pestin jälkeen mutta mitä tämä
jäsenyys vaatii?</p>
<p>
Muuten sali näytti oikein asialliselta eikä liian fiiniltä :worship:
</p>
<p>
Mayors, eikös se ole aika isojen miesten sali? :D
Minulla ei siis liene ihan heti asiaa sinne narujani esittelemään :rolleyes:

puuhapepe sanoi:
Hmm, mitähän tuo jäsenyys mahtaa vaatia?
Kun kerran liityt jäseneksi, olet aina jäsen. Salille voit hommata 1-12 kk kortin kerrallaan, hinnat löytyvät täältä.

Salille pääset joko jäsenen mukana tai sitten sopimalla ajan sali-isännän kanssa (yhteystiedot). Kun liityt jäseneksi saat rakennukseen oman avaimen ja salille magneettikortin, joilla pääset sitten treenaamaan yötä päivää niin kauan kuin maksat treenimaksun.

Asiaa noin valovuoden sivuten, onkos tuossa Mayor's:n lähistöllä parkkipaikkaa saatavilla arkisin klo 07 aikaan? En ainakaan nopealla katsauksella löytänyt mainintaa asiasta, mutta puusilmä olen.

Kohta menee umpeen nykyisen salin kortti ja voisihan sitä parempaakin katsella :)

Kauppakeskuksen parkkihalli on auki 24h. Sinne vaan. Hissillä ulos, ja kävellen siihen meidän ovelle ja eiku treenamaan!!!

Ja btw, jos meillä tytötkin "uskaltaa" treenata, niin... :D

edit: niin ja ilmasta parkkiaikaa 3 tuntia.

Back
Ylös Bottom