Muutaman tyhmä kysymys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bad_azz
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jep eli oon 188cm pitkä ja paino löytyy 93kg oon käyny nyt pari vuotta salilla, ja pitäis nyt kiinteyttää vähä kroppaa ja saada noi ylimääräset kilot pois. Eli toi painon tiputtaminen 88kg ja samalla pitäis saada lihakset kiintemmäksi. Oon nyt tehny nelijako ohjelmaa (ma--hauis, ojentajat, ti-- jalat, to-- olkapäät, pe-- selkä) vatsoja oon tehnyt noin neljä kertaa viikos 2x25) Eli nyt tarttis kuumeisesti vinkkei miten ylimääräset läskit sais pois, ja six packkiä näkyviin myös habaa ois kiva saada vähä kasvaa. Eli jonku näkönen abc ois paikallaan :D

niin ja ylimääräsesti rasvat oon pyrkiny jättää. Mitään proteineeja, palautusjuomia yms. en jauhemaisessa muodossa syö. Kannataisko ku haen vähä enemmän tommost fitness kroppaa ja jos kannattaa nii mitä? Myös joku ruokaohjelma ois paikallaan? Salilla ku noit kyselee tahtoo erilaisii vinkkei aina saada. :)

hah no jos joku jaksaa ja viitsii näihin mun kysymyksiin nii kovasti kiitoksii. :kippis1:

Pari vuotta käynyt salilla ja ei palkkaria käytä? :jahas:
Ilman muuta palautusjuoma mukaan.

Teetkö rintaa missään vaiheessa?

Vatsoja ei kannata riuhtoa noin montaa kertaa viikossa eikä välttämättä noin paljon toistoja. Vatsojakin saa tehdä isoilla painoilla pienempiä toistomääriä.

Jos aiot dietata niin silloin pitäisi miinuskaloreilla mennä eli syöminen pitäisi tietää. Hyviä rasvoja ei kannata pudottaa pois.

Joo tää on tyhmä kysymys vasta, mutta mitä höytyy tost palautusjuomasta oikee on? Eli minkä takia sitä tarttee, ja osaatko suositella jotain.

Mitä tohon mun ruokavalioon tulee nii se on suunilleen tämmönen:

Aaamulla yleinsä siinä 8 aikaa: Voileipä (päälle kinkua, juustoa, salaattia, kurkkua) ja marjapuuroa tai jotain kunnon puuroa.

11.00 syön himassa pari voileipää tai jos koulussa jotain syötävää niin sitä suht normaalin annoksen.

14.00 pari voileipää (yleinsä vaaleta leipää)

16.30 Jotain kotiruokaa suht paljon (spagettia,siskonmakkara keittoa tms.)

18.00 ehkä yks voileipä

19.00 salille

21.00 iltapala, leipää tai vaihtoehtosesti karjalanpiirakoita. Jugurtti, pari palaa suklaata tms makeeta. plus banaani tai mandariini

Eli miten saisin tarpeeksi kaloreita, hiilihydraatteja että vois samalla vähän tota painoa tiputtaa ja lihaksia kasvattaa ja mitä jauheita kannattais alkaa syömään? Mitään kauhean rankkaa diettiä halua. Ehk kilo viikos pois ois ihan ok jos ees sitä. Kavereille kyllä tullut voimaa mutta läski samalla. Tota läskin itte haluaisin pitää poissa.

"Kiinteytys"=pudotat rasvaprossaa ja kasvatat lihasta tilalle

Ruokaohjelma=syöt tarpeeksi protskua, hyviä rasvoja ja hyviä hiilareita. Hiilareita voit vähän karsia pois, jos sitä rasvaa haluat pois. Eli miinuskaloreilla pitää olla.

Tuskin kukaan sulle tänne ravinto-ohjelmaa kirjoittaa, kirjoita vaikka mitä olet päivän aikana syönyt, niin siitä sitten lähetään moukaroimaan sitä kuntoon. :)

Olkapäillä oma treeni? Muun muassa itse en reenaa niitä edes eristävillä liikeillä.

Peetu tuossa taisi samoja asioita pistävänkin jo :)

edit: No sepä tuli sieltä kysymättäki

Joo nyt ruokailua enemän kuntoon kyllä, varsinkin kun painoa haluat tiputtaa.Jätä hiilarit kokonaan iltapalalta pois, ja lopeta makean, vaalean leivän, jugurtin syöminen, sillä ne sisältää nopeita hiilareita.

Rupea syömään proteiinia enemmän, ja käyttämään hyvä rasvoja.

hernekeppi sanoi:
Joo nyt ruokailua enemän kuntoon kyllä, varsinkin kun painoa haluat tiputtaa.Jätä hiilarit kokonaan iltapalalta pois, ja lopeta makean, vaalean leivän, jugurtin syöminen, sillä ne sisältää nopeita hiilareita.

Rupea syömään proteiinia enemmän, ja käyttämään hyvä rasvoja.

Jees kiitoksia vastauksista WeeBoomille ja hernekepille. Kertoisitteko viellä mistä saan tarpeeksi protskuja, hyviä rasvoja ja hiilareita? Voiko tuosta kertomastani ruokavaliostani joku yrittää muokata terveellisemmän (tai vaikka kertoa omansa, mutta huomioida samalla painoni), ja kertoa samalla miten saisin tarpeeksi protskuja ja hiilareita niin että voisin samalla myös laihtua ja kiinteyttää kehoani. Ja missä vaiheessa protskut kannattaisi ottaa mukaan?

Anteeks nyt ku passitan lukemaan, mutta ite innostuin linkittään tähän threadiin paljon ruokailuthreadeja, joten lue täältä aluks, niin saat hieman pohjatietoa, ja sitten voit hieman pienempiä kyssäreitä esittää, jos on tarve -> http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=26262

Mutta protskuja on esim. maitorahka, rajejuusto, kaikki lihat, kanat, kalat, kananmunat jne.

Hyviä rasvoja on rypsi-, oliivi-, kalöljy jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom