Jep eli oon 188cm pitkä ja paino löytyy 93kg oon käyny nyt pari vuotta salilla, ja pitäis nyt kiinteyttää vähä kroppaa ja saada noi ylimääräset kilot pois. Eli toi painon tiputtaminen 88kg ja samalla pitäis saada lihakset kiintemmäksi. Oon nyt tehny nelijako ohjelmaa (ma--hauis, ojentajat, ti-- jalat, to-- olkapäät, pe-- selkä) vatsoja oon tehnyt noin neljä kertaa viikos 2x25) Eli nyt tarttis kuumeisesti vinkkei miten ylimääräset läskit sais pois, ja six packkiä näkyviin myös habaa ois kiva saada vähä kasvaa. Eli jonku näkönen abc ois paikallaan :D
niin ja ylimääräsesti rasvat oon pyrkiny jättää. Mitään proteineeja, palautusjuomia yms. en jauhemaisessa muodossa syö. Kannataisko ku haen vähä enemmän tommost fitness kroppaa ja jos kannattaa nii mitä? Myös joku ruokaohjelma ois paikallaan? Salilla ku noit kyselee tahtoo erilaisii vinkkei aina saada.
hah no jos joku jaksaa ja viitsii näihin mun kysymyksiin nii kovasti kiitoksii. :kippis1:
niin ja ylimääräsesti rasvat oon pyrkiny jättää. Mitään proteineeja, palautusjuomia yms. en jauhemaisessa muodossa syö. Kannataisko ku haen vähä enemmän tommost fitness kroppaa ja jos kannattaa nii mitä? Myös joku ruokaohjelma ois paikallaan? Salilla ku noit kyselee tahtoo erilaisii vinkkei aina saada.
hah no jos joku jaksaa ja viitsii näihin mun kysymyksiin nii kovasti kiitoksii. :kippis1: