muutama kysymys lisäravinteista

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli olen nyt käyttäny 3-jakosta ohjelmaa 2kk ajan, pienellä liikkeiden vaihtelulla ti,ke ja pe... ja ma mulla on aerobinen eli pelailen säbää...

182/79 on tällä hetkellä, ja aattelin tässä kysyy että kannattaisko mun alottaa joidenki lisäravinteiden käyttö vai jatkaa iha samaa mallii?

Ma-Pe terveellinen ruokavalio, sanon EI kaikelle roskaruualle,limulle,karkille yms makeelle...

pe tai la tulee juotua satunnaisesti vähä mutta ei muuta...

Mikä se sun ma-pe terveellinen ruokavalio on ?

kotiruoka... eli siis pastaa,makaroonilaatikkoa yms semmosta perinteistä... tulee syötyä vaa muutamaan kertaa ku tuo sali vie niin paljo voimia :)

Siis tuo vedetään salin jälkee?

Joku palautusjuoma on kyllä hyvä ottaa salin jälkeen, mutta tosta kotiruuasta pitäis saada kasaan päivän aikana n. 2g proteiinia/kg , eli sun tapauksessa n. 160g päivässä.
Tosta "pastaa muutaman kerran päivässä" syömisestä sitä ei vaan helposti tule.

MrAmatööri sanoi:
kotiruoka... eli siis pastaa,makaroonilaatikkoa yms semmosta perinteistä... tulee syötyä vaa muutamaan kertaa ku tuo sali vie niin paljo voimia :)

Siis tuo vedetään salin jälkee?

Sää saat lisää voimia, jos jaksat syyä vaan enemmän ;)

Jos syöt kaks kertaa päivässä, niin et sitte millään saa tarpeeks mitään ravintoaineita, ja jos vielä lihaksia haluat kasvataa, niin plussallakaloreilla pitäisi olla.

Kannattaa lukasta paljon asiaa tästä ruokailusta, niin tärkeä on.Hyvä nyrkkisääntö on, että päivän aikana syö n.6 ateriaa n.3 tunnin välein.Siis näillä aterioilla ei tarkoiteta välttämättä vaikeatekoista lämmintä ateriaa, eli vaikka 200g raejuustoa+mehevät ruisleivät leikkeleineen+2 rkl jotain oljyä, kuten rypsi-, oliivi-, kala-, pellavansiemenöljy tjms. = 1 ateria.Tottakai pääruuaksi voi laittaa kunnon lämpimät ateriat, mutta tuossa on esim.1 välipala.

Ja palautusjuoma vedetään heti treenin jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom