muutama kyssäri

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
enpä oo ihan varma onko ollu puhetta näistä mutta heittäsin muutaman kyssärin..

1. elikkä kun puhutaan että ei pitäisi syödä paljoa hiilareita illalla ( näin ainaki mun käsityksen mukaan) niin minkälaista ruokaa te syötte sitten iltasin

2. toiseks kysysin että minkä verran teille tulee sarjoja selälle ja vatsalle viikossa? ja minkälaisia sarjoja ne on

3. sit ois viel tämmöne, että tarviiko teiän mielestä lepopäivinä tulla sitä 2g proteiinia per painokilo

La-resistance sanoi:

1. elikkä kun puhutaan että ei pitäisi syödä paljoa hiilareita illalla ( näin ainaki mun käsityksen mukaan) niin minkälaista ruokaa te syötte sitten iltasin

2. toiseks kysysin että minkä verran teille tulee sarjoja selälle ja vatsalle viikossa? ja minkälaisia sarjoja ne on

3. sit ois viel tämmöne, että tarviiko teiän mielestä lepopäivinä tulla sitä 2g proteiinia per painokilo

1.tonnikalaa,raejuustoa,maitorahkaa,protskudrinkki..nämä varmaan yleisimmät + öljyä

2.selälle joku 8-12, vatsoille 6+6

3.levossahan ne lihakset kasvaa, eli lepopäivinä myös reilusti hyviä proteiineja.

La-resistance sanoi:

1. Rahka, protskujuoma, tonnikala tms proteiinilähde on hyvä

2. Selälle mulla tulee 5 liikettä joihin 2-3saarjaa ja viikosta riippuen 6-14 toistoa. Vatsalla vaihtelemasti mutta yleensä 3 liikettä ja niihin sarjoja 3

3. ite ottasin sen 2.5-3g per painokilo, riippuu tietenki siitä mikä on tavoite treenaamisessa. Syö lepopäivinä ihan samaan tapaan kuin treenipäivänäkin. Treenipäivänä vähän enemmän hiilareita.

La-resistance sanoi:
Ei kai tässä nyt vaan tarkoiteta alaselkää, kun vatsoista puhutaan samassa lauseessa? Jos tarkoitetaan, niin mun mielestä alaselälle ei tarvita mitään erillistä treeniä jos ohjelmassa on jotain alaselkää rasittavia liikkeitä, kuten kyykkyä tai maastavetoa. Kulmasoutukin monesti riittää.

Powerhousu sanoi:
Kulmasoutukin monesti riittää.

Millas tavalla sä sitä kulmasoutuas oikein väännät, että saat sen alaselkään ottamaan? Latseihin tuo enemmän vaikuttaa.

Zamp sanoi:
Millas tavalla sä sitä kulmasoutuas oikein väännät, että saat sen alaselkään ottamaan? Latseihin tuo enemmän vaikuttaa.
Jos tekee kulmasoudun tangolla, niin kyllä siinä alaselkäkin rasittuu, kun yrittää pitää kropan paikallaan.

Desert sanoi:
Jos tekee kulmasoudun tangolla, niin kyllä siinä alaselkäkin rasittuu, kun yrittää pitää kropan paikallaan.
Tota just tarkoitin. Voisin kysyä ihan samaa, että mites Zamp saa sen tehtyä niin ettei se ota alaselkään?

Powerhousu sanoi:
Tota just tarkoitin. Voisin kysyä ihan samaa, että mites Zamp saa sen tehtyä niin ettei se ota alaselkään?

Samaa ihmettelen minäkin. Ja jos ohjelmassa on jo sjmv ja kulmasoutu, on erillinen alaselän treenailu IMO täysin turhaa. Alaselkä kun saa rasitusta muutenkin vähän liikaakin.

Back
Ylös Bottom