Muut harrastukset

Eli siis puntin lisäksi, joka siis menee nykyjään jo aika monen asian edelle...

-Valokuvaus
-Autot
-Junat ja rautatiet (friikkiä, tiedän...)
-Tekniikka laidasta laitaan
-Sinkkumiehenä tulee kapakoissa ravattua myös aika taajaan...

Taitaa porukasta kaikki olla jotain hirveitä militaristeja. Itse olen täys pasifisti siitä asti kun asioita olen itse alkanut vähän ajattelemaan. Intin kävin vain siksi etten leimautuisi mikskään pitkätukaksi jotka vastustaa kaikkea vaan saadakseen huomiota. Ei kyllä muuten olis voinu vähempää kiinnostaa.

..ei kyl nuo eräjututkaa nappaa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Off road (mulla on auto tälläkin hetkellä kiinni metässä :curs: )
-Metsästys
-Saabit

-tulee paljon katottua leffoja.
-luen paljon, kirjoja, sanomalehtia.
-yritan opiskella ranskaa, 10min per paiva !!
l-entopalloa kerran viikossa
-nyrkkeily treenit kerran viikossa, syysta etta ei tuu niin helposti laskia
-kesalla uintia, meressa ja uimaltaassa
-matkustelu, ja tama sitten ihan laidasta laitaa. ei mitaan isompaa mieltymysta kaikki kelpaa. taa pitas oikeastaan mainita ensimmaisena.

Harrastuksista ratsastus on mulle rakkain, oikeastaan se on tällä hetkellä myös mun työ ja, ja "hevostelu" elämäntapani. Tälläkin viikolla tullut ratsastettua joka päivä, ja voin kyllä sanoa, että se on todella tehokasta lihaskuntotreeniä, on varsinkin jalat sen verran jumissa ja kipeänä! Moni ajattelee että senkun vaan istuu kyydissä ja antaa hevosen tehdä työn, mutta hohhoijjaa, sopii tulla kokeilemaan:D

Ratsastus, esteratsastus erityisesti. Noin 4 kertaa viikossa ratsastan 1-2 hevosta, on muuten tosiaan hyvä treeni erityisesti reidet, pohkeet ja syvät vatsalihakset saa kyytiä vaikka ei olekaan voima-vaan tekniikkalaji, Mutta kyllä sellasen 600 kilosen elukan hallitseminen vaatii myös hieman habaa. Se on myös psyykkisesti raskasta koska vaatii täyden keskittymisen.
Palveluskoiralajeja on tullut monta vuotta harrastettua, tällä hetkellä taukoa kun ei ole koiria: (
Leffoja tulee katottua välillä melkosia määriä, kavereiden kanssa keksitään yleensä mitä erilaisempia ajanviettotapoja...japanilaista miekkailua ajattelin kokeilla jahka aikaa tulee enemmän(?), opiskelu on tällä hetkellä myös jonkinlainen harrastus kun normityön ohella gradua vääntää niin kai sitä harrastukseksikin vois sanoa...

Rakkaimmat:
-muodostelmaluistelu (kerran viikossa jäällä "vanhoja taitoja ylläpitäen" ja kaikissa kisoissa ym. istuminen jo noin työnkin puolesta:haart: )
-pianonsoitto + musiikkitieteen opiskelu yolla
-kanit

Kesällä:
-veneily + kalastus + uinti aina kun mahdollista

Jos aikaa jää yli:
-bodypump
-vatsatanssi
-ratsastus (pari kertaa vuodessa)

Ja nyt kun tuota listaa kattoo, mitenhän sitä on joskus ehtinyt luistelemaan 6 kertaa viikossa + oheisharjoitteet päälle, ratsastamaan kerran viikossa ja käymään vielä koulussa + läksyt? Onkohan mun tehot jotenkin hiipuneet vanhenemisen myötä.. :rolleyes:

Sulkapallo, kotiteatteri + leffat, maastopyöräily, koiran kanssa lenkkeily, sähly, jalkapallo firmaliigassa, lumilautailu (nykyään aika vähäistä).

Kilpapilkintä ja vetouistelu ja muu kalastus.. 77 kertaa kävin pilkillä viime talvena, joista 26 kertaa kisassa.
Uinti, pyöräily, kävely, soutu ja muu liikunta

Juu, löytyyhän sitä jotain muutakin elämästä onneksi.
-kamppailulajit, kadulla lauantai-iltana humalassa ehheheisentään.
-futis, nykyisin siis vaan ihan kaverien kanssa
-runot
-pelaaminen koneella
-NYPD Blue
-muijan intressit, pitäis saada sekin salille... tai no ei pitäis, mut ois kiva

- asunnnon sisustus
- duunin tekeminen, mainitsen tämän koska pidän töistäni ja teen sitä enemmän kun olis pakko.
- opiskelu
- saksalaiset luxusautot
- dvd:leffat kun ehtii
- kesäisin sitten kaikki ulkopelit menee

Aika moni näyttää soittavan tai tanssivan. Porukkahan voisi perustaa Pakkis-bändin taustatanssijoineen ja kesän/vapun tullen esiintyä kaivarissa tai katusoittajina. Tahi pikkujouluissa tms.
Ja nyt kaiketi leikitään "käristäkää trolli"

Itsellä harrastukset pääosin
-kalastus
-gradu
-luontokävely
-wikipedia
-oluet ja viskit

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom