Muut harrastukset

Luvat pitää hankkia.

Eihän tuo mikään este ole jos homma kiinnostaa. Eka tietysti kannattaa miettiä missä pääsee metsästämään ja meneekö kuinka työlääksi. Etelässä ei ole aivan niin helppoa kuin täällä. Itse olen kahdessa seurassa, kausilupia saa 60€ vieraisiin seuroihin ja valtionmaita lähes kaikkialla ympärillä. Etelässä ei välttämättä valtion alueita niin paljon ole ja ne mitä on niin siellä on sitten porukkaa enempi. Seuroihin voi olla vaikea päästä. Merialueella voi tietysti sorsia ja hanhia pyytää vaan isoja rauhoitusalueita tainnut tulla sinnekkin. Parasta tietysti kun ostaa luvat pohjoiseen ja sinne viikoksi kerrallaan vaikka asuntoautolla.

Kyllä minä metästyksen lasken vähän saman tapaiseksi kuin salihommat, enempi elämäntapa. Sellainen mihin ei ikinä tule taukoja vaan vuodesta toiseen itsestäänselvyys että kun syksy tulee niin silloin pyydetään ja muut harrastuksen syrjäytyy.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh 😄 Ovat tuolla hieman pulskempia. Vissiin hyvin ruokaa, ainakin suursurviais aikaan rannat aivan täynnä niiden nahkoja. Ovat kyllä hyviä ruokakaloja. Esim. krillissä melkein kuin lohifile koska rasvaa niin hyvin.
Kuvassa olikin vaan perus +2kg siika. Tässä 3kg:

Yritän ettiä emäntää joka pitäis tunkea tässä iässä IVF hoitoon, useita kertoja. niissä mahdollisuus on jotain 50% per kerta.
.
Monenkin aikamiespojan oon kuullu kauhistelevan sitä kuinka kallista on naisen hommaaminen kun pitää tarjota treffejä ja matkustelua ja muuta turhaa rahanmenoa, mutta tää oli kyllä eka kerta kun ei viitti turhaan naisia jahdata kun niitä pitää sitten kuskata lapsettomuushoidoissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom