Mutant Whey

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sneaky
  • Aloitettu Aloitettu
Kaikkihan nyt hypettää noista protskujauhoista, niin aattelin nyt kysäistä. Itse olen treenannut jo jonkin aikaa ja erilaisia tuotteita on tullut koitettua ja tulosta on tullut. Mutta oon kattellut noita Mutantin tuotteita ja näyttää olevan aika hc kamaa ja aattelin tilata Mutant Wheytä. Luin kun joku oli sanonut että lisäsi 5kg penkkiin viikossa sen takia, mutta luultavasti joku trolli. Onko jollain kokemusta? Ensimmäinen aloitettu ketju, be gentle.:worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se penkin lisäys ei nyt ollut pointti tässä :D Ja kiitos tuosta linkistä! :) koitin ite etsiskellä mutten löytänyt mitään. Ja tuossa linkissähän kaikki pullapojat höpöttää että "oli kyllä paras se suklaa". Mutta treenin kannalta onko tuo paljonkin parempaa kuin muut protskut? Tuossahan on kaikkia BCAAta ja glutamiinia vrt normiprotskut(?)

Se penkin lisäys ei nyt ollut pointti tässä :D Ja kiitos tuosta linkistä! :) koitin ite etsiskellä mutten löytänyt mitään. Ja tuossa linkissähän kaikki pullapojat höpöttää että "oli kyllä paras se suklaa". Mutta treenin kannalta onko tuo paljonkin parempaa kuin muut protskut? Tuossahan on kaikkia BCAAta ja glutamiinia vrt normiprotskut(?)

:hyvä:

Niin...näistä voi tietenkin aina jauhaa, mutta proteiinit rakentuvat aminohapoista; glutamiini on aminohappo, samoin BCAA tarkoittaa aminohappoja.
Näillä eri termeillä sitten ostaja saadaan sekaisin. Eri asia on se, jos glutamiinia on erikseen lisätty suuria määriä tuotteeseen ja uskoo tästä jotain apua olevan itselleen...

Niin...näistä voi tietenkin aina jauhaa, mutta proteiinit rakentuvat aminohapoista; glutamiini on aminohappo, samoin BCAA tarkoittaa aminohappoja.
Näillä eri termeillä sitten ostaja saadaan sekaisin. Eri asia on se, jos glutamiinia on erikseen lisätty suuria määriä tuotteeseen ja uskoo tästä jotain apua olevan itselleen...
AHAA! Kiitos tiedosta! :)

kaikki on samaa paskaa!

- - - Updated - - -

otat vaan sen halvimman heran =) ja juot sitä drinksun reenin jälkeen

Ihan näinkään se ei ole: isolaatit ovat laadukkaampia kuin "sama paska", sillä isolaateissa tulee vähemmän rasvoja ja mm. natriumia mukana...Jos kovasti käyttää lisäravinteita, kyllä myös maulla ja sekoittuvuudella on merkityksensä.

itse rahatilanteen takia ostaisin varmaankin halvinta, eipä ne nyt ero juurikaan. jos bulkille haluat nii sitten mutant mass:) kaloreita aika paljon

Mutant massissa ei oo kaloreita kovin paljoa enempää kun muissakaan gainereissa. Siinä on vaan niin iso annoskoko ilmoitettu. Esim. Star Nutritionin Gainer proossa on ~990 kcal jos sitä ottaa 260g niinkuin Mutanttia neuvotaan ottamaan. Mutantissa siis vain 70kcal enemmän.

itse rahatilanteen takia ostaisin varmaankin halvinta, eipä ne nyt ero juurikaan. jos bulkille haluat nii sitten mutant mass:) kaloreita aika paljon
Ei tuo Mutant Whey kallista ollut ainakaan omasta mielestäni. Ja massaa en tarvitse lisää, sitä on jo tarpeeksi. Perus proteiinia kehiin vain, ilman sheikkejä tulee vaikeuksia saada se 200gr kiireisenä päivänä

Ei tuo Mutant Whey kallista ollut ainakaan omasta mielestäni. Ja massaa en tarvitse lisää, sitä on jo tarpeeksi. Perus proteiinia kehiin vain, ilman sheikkejä tulee vaikeuksia saada se 200gr kiireisenä päivänä

Kappas, Mentula tainnut tulla pilailemaan kyselemällä tyhmiä :D

Mutant whey on hyvä tuote ja kaikki aminot löytyy ja roheiinii on kivasti kanssa, mutta hinta on kyllä aika kova , että whey80 mielummin. (mun mielipide) :puntti:

Minä kun luulin että tuo oli naapurin Paavon mielipide.

Älä nyt....mielipideteksteissäkin pitää kirjoittaa useaan otteeseen "Itse olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että...". Muuten lukija voi luulla, että tosiaan naapurin Pave saatana tyrkyttää sitä propagandaansa taas eikä tekstin allekirjoittaja.

Eikös jollakin salilla ollut joku tietäjä, joka tokaisi ihmettelyyn "Juot maltua? Mitä se on?" että "se on puhasta proteiinia". Se tulee kaikista halvimmaksi proteiiniksi, kun ostaa säkin maltoa tosiaan.

Mutant whey on hyvä tuote ja kaikki aminot löytyy ja roheiinii on kivasti kanssa, mutta hinta on kyllä aika kova , että whey80 mielummin. (mun mielipide) :puntti:

Jos ottaa puolikkaan annoksen mutanttia, jolloin tulee sama määrä proteiinia kuin whey80 annoksesta, niin hinta mutantissa on itseasiassa halvempi. Jos nyt oikein muistin.

Kauhallisessa (37g) Mutant Wheytä on 22 grammaa proteiinia, kun samassa määrässä whey80:a sitä on 28 grammaa. Mutant Whey kilohinta 18.64€, Star Nutrition Whey80 kilohinta 13,37. Ja nämä siis laskettu isoimpien pakkauksien hinnoista. Kyllä tuo Mutantti vaan kalliimpaa siis on.
Itse ostin nyt kuitenkin tuota Mutant Wheytä koska ei maha kestä tuota Whey80:sta eikä makukaan kyllä mielestäni häävi ole..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom