mustang 2006 suomeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Djerto
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Huh, ei voi kuin onnea toivottaa. Aika hyvällä kertoimella on taas hinnoiteltu. Koneessa nokatkin näköjään Ford-miesten järjestyksessä, eli siis DOCH.

Öööö...Toi on Shelby GT 500 joten hinnan varmaan ymmärtää paremmin.

kyllä minä tiedän että kyseessä on shelby. tuo maksaa jenkeissä vähän yli 40tuhatta dollaria, kalleimmat coupe GT mustangit on vähän yli 25tonnia. eli miten pystyt ymmärtämään yli 140tuhatta euroa ylimääräistä hinnassa?

Tuollaisen jonkun "ihme härvelin" tuominen kannattaa mielestäni vain siinä tapauksessa, että on oleskellut ulkomailla riittävän ajan ja saa näin tuotua laitteen suomeen ilman näitä järkyttäviä veroja. Muutenhan tuollaisten uudenkarheiden ja harvinaisten pelien suomeentuonti on aikastalailla järjetöntä:IMHO:

jos sulla on taskussa melkeen 200tonnia laitettavana autoon ja mieli tekee jotakin uutta amerikkalaista muskelia niin tottakai otat corvetten jonka Z06 maksaa suomessa vähän yli 130tonnia ja on kaikilta osa-alueiltaan paljon parempi kuin mustang, vaikka olisikin shelby. jää 40tonnia käytettäväksi vaikka vanhaan mustangiin kanssa.

jos taas mieli tekee nimenomaa shelby mustangia niin hommat sitten alkuperäisen jenkeistä. tulee edelleen halvemmaksi.

jos sulla on taskussa melkeen 200tonnia laitettavana autoon ja mieli tekee jotakin uutta amerikkalaista muskelia niin tottakai otat corvetten jonka Z06 maksaa suomessa vähän yli 130tonnia ja on kaikilta osa-alueiltaan paljon parempi kuin mustang, vaikka olisikin shelby. jää 40tonnia käytettäväksi vaikka vanhaan mustangiin kanssa.

jos taas mieli tekee nimenomaa shelby mustangia niin hommat sitten alkuperäisen jenkeistä. tulee edelleen halvemmaksi.

Tuskin kannattaisi ottaa z06:sta Suomeen, ainakin jos herra Clarksonia on uskominen. Herran mukaan z06 on kyllä radalla unelmapeli, mutta normiteillä todella epämukava ajettava. Mies ottaisi omien sanojensa mukaan ennemmin c6:sen "normiajeluun". Tästä päätellen minä ainakin ottaisin ennemmin shelbyn kuin Z06:sen.

Tuskin kannattaisi ottaa z06:sta Suomeen, ainakin jos herra Clarksonia on uskominen. Herran mukaan z06 on kyllä radalla unelmapeli, mutta normiteillä todella epämukava ajettava. Mies ottaisi omien sanojensa mukaan ennemmin c6:sen "normiajeluun". Tästä päätellen minä ainakin ottaisin ennemmin shelbyn kuin Z06:sen.

täytyy osata suhteuttaa. z06 voi hyvinkin olla perseestä kadulla VERRATTUNA siihen miten hyvä se on radalla. ja jokaisella on erilaiset standardinsa. 80 luvun camaro tarjoaa mulle tyydyttävän (kouluasteikolla) kyydin ja ajonautinnon tiellä ja kaupungissa niin olen varma että uusi Z06 tarjoaisi kiitettävät kyydit. ja vielä jos kokee jotakin erikoista vetovoimaa tiettyä mallia kohtaan, kuten varmasti monet corvetten ja mustangin ostajat täällä euroopassa kokevat, antaa se jo hyvin paljon anteeksi.

vähän turha spekuloida mikä on hyvä ja mikä huono ajettava sen perusteella mitä jeremy clarkson sanoo. muistan esim jeremyn sanoneen volvo xc90 olevan hyvin epämukava ajettava, minä taas pidin autoa erittäin mukavana ajettavana.

edit: jeremy perusteli Z06:n paskuutta kadulla mm renkailla, radiolla ja vaihteiston tuntumalla. renkaat voi aina vaihtaa, kuka kuuntelee radiota tai mitään musiikkia tuollaisessa autossa? ja mikään vaihteiston tuntuma ei ole kauhean korkealla mun kriteereissä kun mietitään ajomukavuutta tiellä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nostetaas tätäki ylös kun tuli nyt ajankohtaiseksi. Eli tarkoituksena olis hankkia tollanen V8 Musse, jos jollainen on enemmän kokemusta tuota niin mielellään kuulisin.

Olen käynyt koeajamassa, joten tiedän suunnilleen millainen on ajaa yms yms, mut kiinnostais pidemmällä tähtäimellä tietää millainen paketti.

Suositut

Back
Ylös Bottom