- Liittynyt
- 8.7.2005
- Viestejä
- 4 393
Pantera sanoi:uutta chargeria vaan.
ai sitä neliovista perheautoa :piis:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pantera sanoi:uutta chargeria vaan.
PJR sanoi:Ei kun laivalla Tallinnaan mustangi täältä: http://www.ameerikaauto.ee Jos ei muuten riitä Suomen viranomaisille niin rekisteröi sen Eestiin ja tuo sitten Suomeen ja maksaa verot. On tyyppihyväksytty EU ssa. Hintahan tuossa on vähän yli kolmekymppiä.
erkjetter sanoi:ai sitä neliovista perheautoa :piis:
Eu-oikeudessa vallitsevan hallintopäätösten vastavuoroisuuden tunnustamisen periaatteen mukaan, mikäli (tässä tapauksessa) tavara on direktiivin mukainen (vaatimusten mukainen, esim. turvallisuuden markkinoinnin tms. kannalta) ja tämä on todettu toisessa jäsenvaltiossa, sen jäsenvaltion materiaalisten lakien mukaan, on toisen jäsenvaltion "hyväksyttävä" kyseinen tavara markkinoille tavaroiden vapaan liikkuvuuden perusteella.blobbari sanoi:Siis ei tuo virossa rekisteröinti auta mitään suomen rekisteröinnin kohdalla. Suomalaisten viranomaisten kanta kun on se että vaikka auton saa toisessa eu-maassa rekisteriin, niin ei se velvoita suomen viranomaisia ollenkaan. Onko tuo mustang todella eu-tyyppihyväksytty? Sitten se ei vaadi kuin vaatimustenmukaisuustodistuksen ja verojen maksun.
WTA sanoi:Eu-oikeudessa vallitsevan hallintopäätösten vastavuoroisuuden tunnustamisen periaatteen mukaan, mikäli (tässä tapauksessa) tavara on direktiivin mukainen (vaatimusten mukainen, esim. turvallisuuden markkinoinnin tms. kannalta) ja tämä on todettu toisessa jäsenvaltiossa, sen jäsenvaltion materiaalisten lakien mukaan, on toisen jäsenvaltion "hyväksyttävä" kyseinen tavara markkinoille tavaroiden vapaan liikkuvuuden perusteella.
Eli kuten yllä jo mainittiin, että mikäli mustang on direktiivin vaatimustenmukainen, josta vaaditaan tuo vaatimustenmukaisuustodistus, ei auton tuomisessa ole ongelmia.
Siitä sitten en tiedä mitään, onko näitä mustangeja olemassa jotain "jenkki versioita" tms.
Eu-oikeudessa vallitsevan hallintopäätösten vastavuoroisuuden tunnustamisen periaatteen mukaan, mikäli (tässä tapauksessa) tavara on direktiivin mukainen (vaatimusten mukainen, esim. turvallisuuden markkinoinnin tms. kannalta) ja tämä on todettu toisessa jäsenvaltiossa, sen jäsenvaltion materiaalisten lakien mukaan, on toisen jäsenvaltion "hyväksyttävä" kyseinen tavara markkinoille tavaroiden vapaan liikkuvuuden perusteella.
Eli kuten yllä jo mainittiin, että mikäli mustang on direktiivin vaatimustenmukainen, josta vaaditaan tuo vaatimustenmukaisuustodistus, ei auton tuomisessa ole ongelmia.
Vamistajan suositushinta tuolle GT Premiumille on $26 320 eli tän hetken kurssilla n. 21 530 euroa. Lisäksi nuo vanteet, voisi ajatella kokonaishinnan jenkeissä olevan n. 23keur tienoolla. On tuossa aika paljon katetta kundeilla tuossa 75keur hinnassa, mutta bisnes is bisnes.
Kyllä tuollainen alle 30 tonnin pitäisi kaiken järjen mukaan kilpiin saada, jos tietää mitä tekee.
Jos joku on valmis maksamaan tuon hinnan, niin varmasti joku myös perii sen.
Mein töissä on mainosautona Mustangin GT, ja IMO aika vaikeaa saada suomen kilpiin. Kesäkuussa piti olla jo suomen kilvissä, mut vieläkin koekilvillä ajelevat.
kuva lauantailta
ei vaan tunnu olevan valmiita maksamaan.. on ollu varmaan pian vuoden tuo auto myynnis :D
jos kiinnostaa niin uudesta tekniikan maailmasta löytyy juttua maahantuonnista. tais olla 41000e mitä piti pulittaa mussen veroista ja tulleista.