Musiikkitalo ja CAGE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi S
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olisko se Barona, jossa on jo pidetty onnistuneesti Cageja. Ja jos sopivia paikkoja ei ole, niin sitten jumalauta lasketaan niitä omia vaatimuksia tasolle, että alkaa paikkoja löytymään.

Jos vapaaottelutapahtuma on solminut semmoiset diilit, että vapariotteluiden yhteydessä on pakko järjestää kunnon autonäyttely, niin siinäpähän sitten voidaan miettiä voisko vähän laimentaa sitä raideriaan. Voihan sitä vaatia vaikka kopterille laskeutumisekenttää ja sitten valittaa kun ei saa pitää kilpailuaan lentokentällä.

Raiderin laimentaminen on kaksipiippuinen juttu: Jos teemme sellaisen päätöksen, että meille riittää jatkossa samansuuruinen kumppanipotti euroissa kuin meidän kilpailijoilla, niin sittenhän voidaan mennä pitämään tapahtuma mihin vaan ja ottaa ne samat "Kallen putkiliikkeet" sponssiksi kuten jotkut muut tekevät. Samalla tietenkin heikennetään korttia ja muutenkin tapahtuman laatua, ottelijapalkkioita, jatkobippaloita jne kokonaispakettia. Tämä ei vaan ole koskaan ollut meidän tavoite. Itse voin omalta osaltani sanoa, että viedään joko lajia eteenpäin tai sitten toisena vaihtoehtona voin mielellään katsoa vapaaottelua yleisön joukossa.

Tää keskustelu on nyt aika järsitty, kaikki on saanu sanoa mielipiteensä. Minun mielestä musatalo olis paras mahdollinen paikka PK-seudulla ja jonkun mielestä ei ole, eipä siinä sen kummallisempaa. Eiköhän siirrytä eteenpäin ja seuraavaan CAGEen. Ykkösvaihtoehto seuraavalle tapahtumille on edelleen Turun logomo. Siisti paikka, johon saadaan paras sopimus tilojen käytöstä. Turussa paljon lajihistoriaa ja myydään varmasti mökki täyteen jos ei tule älytöntä peruuntumissumaa niinkuin nyt oli (silti mökki oli lähes täysi ja tunnelma hyvä).

Mun mielestä toi musiikki talo on sen verta komian ja passelin näkönen paikka että kannattaa vähä tehäkki töitä sen eteen et sais järkkää illan siel. Ois mielen kiintonen ilta varmasti jos löytyis joku kaava jossa kohtais Cagen standardit ja musiikkitalon taiteelliset vaatimukset. Se ei ois enää urheilutapahyuma eikä konsertti, vaan performanssi :D

Suositut

Back
Ylös Bottom