Originally posted by cartman74
Ahaa... Tais olla jossain muussakin threadissa just noista Geocityn linkeistä? Eli ei toimi suoraan, mutta jos copy/pastaa ne brauseriin niin jåhan pelittää?!?!
Ei pelitä mulla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by cartman74
Ahaa... Tais olla jossain muussakin threadissa just noista Geocityn linkeistä? Eli ei toimi suoraan, mutta jos copy/pastaa ne brauseriin niin jåhan pelittää?!?!
Originally posted by fish
Niinpä. Kyllä minä voisin Britneylle antaa jos se oikein kovasti vonkaisi :D
Originally posted by Stalker
Nyt kun tuosta Britneystä tuli puhetta niin kyllä meikäläisen mielestä bimbompaa tyttöä saa hakea, sellainen helvetin keikistelijä. Sama pätee muihinkin teinityttöpoppareihin joita kukaan ei kuuntele musiikin vaan ihan joidenkin muiden avujen takia. Kyllä musiikin takana pitää olla jotain muutakin kuin heiluva perse ja mikseri.
Originally posted by J.Jake
Mun käsittääkseni kyse oli just näistä - Henry Rollins,Danzig ja Peter Steele tyypeistä. Eli isoista ukoista. Tosin Steeleä en ole livenä nähnyt mutta taitaa koko olla enemmän geeneistä kuin puntilla hankittua.Ensi vaikutelma kuitenkin on enneminkin laiha kun patti.
Originally posted by Stalker
Nyt kun tuosta Britneystä tuli puhetta niin kyllä meikäläisen mielestä bimbompaa tyttöä saa hakea, sellainen helvetin keikistelijä. Sama pätee muihinkin teinityttöpoppareihin joita kukaan ei kuuntele musiikin vaan ihan joidenkin muiden avujen takia. Kyllä musiikin takana pitää olla jotain muutakin kuin heiluva perse ja mikseri.
Originally posted by fish
Ja eikös pikkutyttöbimbolook tehoa mieheen kuin mieheen.
1 iso musaa tehny on tietysti Shaq O'Neill
oon samaa mieltä näistä moulin rouge-tytöistä. tosin missy elliotin hatusta en sano mitäänOriginally posted by SkinOfEvil
Christina Aquilera. Katsokaas vähän ja verratkaa muihin siinä Moulin Rouge -videolla. Johtuuko nuoresta iästä (?), mutta voi voi että krissu on laihassa kondiksessa. Mayalla ja Pinkillä on sentään vähän muotoja - siinä videolla siis. Missy Elliotia en kommentoi muuten kuin että karu hattu. :D