Muscular Development Part II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

pexxi

Mode
Eli kysymys kaikille lehteä lukeville, lähinnä irtonumeroiden ostajille.
Oletteko huomanneet, ettei lehden July-numeroa löydy lehtipisteistä?

Myös lehden tilaaminen Suomeen on mittavan ongelmallista, lähinnä numeroiden Suomeen saapumisessa. Eli ne tulevat todella hitaasti..

Onko joku tiedustellut asiaa lehtipisteistä, eli onko lehden toimittamisessa samankaltainen katkos kuin muutama vuosi takaperin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jonny sanoi:
Lehtipisteestä ei näy ilmestymispäivää edes. Yleensähän tuolta näkee, että numero 7 tulee silloin ja poistuu silloin, mutta edelleen 6 numeron tiedot.

Näin on. Olen palstalla taannoin manannut lehden ilmestymiskatkoksia ja puuttuvia irtonumeroita! Saa nähdä onko sama juttu edessä tänä kesänä :curs:

Minäkin olen odotellut tuoda July-numeroa mutta eipä sitä missään näy, ei näkynyt Lehtipisteen sivuilla vielä tänäänkään. Pystyisikö Manninen tekemään asialle jotain?

Voipi olla ettei Anssi auta tässä....tavarantoimittaja ei vaan toimita lehteä kerrottiin aikoinaan kun lehdessä oli vajaan 6 kuukauden breikki?

Mikä tulee hinnaksi jos tilaa lehden vuodeksi suoraan jenkeistä?

Oisko se ollut reilut 60 egee viime vuonna plus lehdet tulee miten sattuu ja tosi pahasti myöhässä, joten en ehkä suosittele!

Joka tapauksessa tilaaminen tulisi halvemmaksi kuin Suomesta ostettuna. Ja ilmestyyhän lehdet täälläkin miten sattuu :) .

Numero 7 ilmestynyt 5.7. poistuu 7.8. Lehtipiste

Onneksi ilmestyi kun ensiviikon olen tuuraushommissa toisella paikkakunnalla niin onpahan illalla tekemistä salilla käynnin lisäksi.

Yeahhh! Eli siis ostoksille...

pexxi sanoi:
Oisko se ollut reilut 60 egee viime vuonna plus lehdet tulee miten sattuu ja tosi pahasti myöhässä, joten en ehkä suosittele!

Pexxi, tuleeko nuo lehdet tilatessa edes samassa kuussa, eli henäkuun numero heinäkuussa eikä joskus joulukuussa.

Eivät tule samassa kuussa, muiden kokemuksia olen myös kuullut ko. lehdestä ja Suomeen tilattaessa erittäin ongelmallinen..

Ostoksille.

pexxi sanoi:
Eivät tule samassa kuussa, muiden kokemuksia olen myös kuullut ko. lehdestä ja Suomeen tilattaessa erittäin ongelmallinen..

Kiitos infosta, kai se on vaan kauppaan sitten aina marssittava ja myyjiä järkyttämään.

Tilasin heinäkuussa Muscular Developmentin. Viime perjantaina tuli sitten ensimmäinen, lokakuun, lehti. Yllätyin kun tänään löytyi postilaatikosta syyskuun numero.
Vähän hassusti tulevat.

Uusin ei ole vielä tullut ulos Suomessa. Sano mun sanoneen että viikon sisällä tulee!

armand sanoi:
Onko kukaan (Pexxi?, Pro-pain?) löytänyt uusinta lokakuun numeroa mistään? Normaalisti lehti tulee aina kuun alussa, mutta nyt on kai ollut jotain häikkää.

Eipä ole vieläkään löytynyt!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom