Muscular Development hukassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Myös PowerBoat-lehden saanti on vaikeutunut huomattavasti. Oletteko bannanneet senkin? :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Mike
Niin, mä nyt en sun pointtia hiffaa, kummallakin lukee profiilissa kaupunki, kummankaan ip-osoitetta ei ole kerrottu, what is the problem, mitä tietoja tässä on annettu mitä olisi pitänyt salata?

Teetkö sä nyt kärpäsestä HÄRKÄSTÄ ?

Sori, ehdin heittää editin ensin...

Pointti oli se, että luottamuksellisuuden kannalta olisi parempi pitää kaikki sellaiset spekulaatiot, joita voidaan esittää vain ylläpidon tietoon tulevien faktojen perusteella, ylläpidon omassa tiedossa. Kellekään ei tulisi epävarmaa oloa siitä, miltä koneelta uskaltaa kirjoittaa tms.

On tietysti ikävää, että ylläpitoa voi arvostella nimettömänä ilkeästikin, mutta yritän olla asiallinen ja epähenkilökohtainen. Jos kukaan muu ei näe tarpeelliseksi miettiä tällaisia asioita, olen varmaankin vain itse miettinyt liikaa. Jos tästä ei kehkeydy jotain suurempaa kalabaliikkia, jätän keskustelun tähän, niin voimme siirtyä muihin aiheisiin.

Originally posted by Arvo Paperi
Sori, ehdin heittää editin ensin...

Pointti oli se, että luottamuksellisuuden kannalta olisi parempi pitää kaikki sellaiset spekulaatiot, joita voidaan esittää vain ylläpidon tietoon tulevien faktojen perusteella, ylläpidon omassa tiedossa. Kellekään ei tulisi epävarmaa oloa siitä, miltä koneelta uskaltaa kirjoittaa tms.

On tietysti ikävää, että ylläpitoa voi arvostella nimettömänä ilkeästikin, mutta yritän olla asiallinen ja epähenkilökohtainen. Jos kukaan muu ei näe tarpeelliseksi miettiä tällaisia asioita, olen varmaankin vain itse miettinyt liikaa. Jos tästä ei kehkeydy jotain suurempaa kalabaliikkia, jätän keskustelun tähän, niin voimme siirtyä muihin aiheisiin.

No huhhuh! STFU ja relax, man! :piis: Se olisikin kauheaa jos kaikki saisi esim tietää että "Arvo Paperi" -niminen tyyppi kirjoittaa pakkikseen OULUSTA!! kauheaa! nyt sun henkilöllisyys on lopullisesti paljastunut etkä voi muuta kuin hypätä rotkoon.

Mun tietääkseni kenenkään henkilöllisyyttä tai mitään muutakaan henkilökohtaista infoa ei ole täällä kenestäkään paljastettu, niin että mitä vauhkoat?

Originally posted by Mike
Kun ip-osoitteita vertaa, niin 3 ip:tä löytyy, joilla on kirjoittanut Anssi ja Powergirl. Anssi ja Powergirl asuvat kummatkin samassa kaupungissa.

Kun joku kysyi "syömmekö protskua liikaa?", vastasi Powergirl "Nuohan on selitetty A. Mannisen gradutyössä".
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&postid=191973#post191973

Kun joku kysyi Suomen kovinta ravintogurua, liittyi Powergirlin vastaus taas Anssiin "Mannisella on hirveästi sitä tietoa mutta se pihtaa sitä " http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=12197&perpage=20&pagenumber=1

Kun joku kysyi tredissä että kuinka kauan ennen treeniä kannattaa ottaa efeä, vastasi Powergirl antamalla linkin Anssin tutkimukseen "http://www.cc.jyu.fi/~jjhulmi/Manninen3.pdf" http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&postid=188632#post188632

Laittaa vain miettimään, ei muuta.

Heti alkuun sorry pitkä quote,

Saatan ehkä ymmärtää mitä Arvo Paperi on hakenut takaa: Eli jos henkilö X.X , joka on aikaisemmin kirjoitellut omalla nimellään vaihtaa jostain syystä vanhan usernamensa tilalle nimimerkin, vaikka Hullu Hevonen (jos katsoo paremmaksi esiintyä "anonyyminä"). Vaikka olisi helposti pääteltävissä että tämä henkilö on tämän vaihdoksen tehnyt (selviäisi esim. kirjoitustyylistä, mielipiteistä tms.) on ehkä vähän "epistä" ylläpidolta kailottaa kaikille että "mepäs epäilläänkin että X.X ja Hullu Hevonen vois olla yks ja sama hlö". Kai näistä vois ensin keskustella ainakin kahden kesken ko. henkilöiden kanssa!

Eli näin käsitin Arvo Paperin postaukset, voi olla että olen väärässä... Laittoi vaan miettimään, ei muuta.

:kippis1:

Ja palataan asiaan threadissä:

Sinnikkään rummuttamisen jälkeen Akateemiseen ja Rautakirjaan sain vastauksen, että viikolla 4 olisi tulossa Muscular takaisin Hesan Akateemiseen!! Yeah buddyyh:D

Originally posted by pexxi
Ja palataan asiaan threadissä:

Sinnikkään rummuttamisen jälkeen Akateemiseen ja Rautakirjaan sain vastauksen, että viikolla 4 olisi tulossa Muscular takaisin Hesan Akateemiseen!! Yeah buddyyh:D

Wow!:)

En yhtäkään numeroa ehtinyt ostamaan kun oli jo lehti kadonnut. Hienoa että on tulossa takaisin, pääsee katsastamaan senkin.

Harmillista ettei tollaset Anssin tapaset kaverit voi täällä kirjotella, kun sattuu kaverilla oleen tietoakin aika vitusti. Kieltämättä mielummin lueskelisin A. Mannisen faktoja kuin teinien olettamuksia. Ei mua kenenkään mainostamiset kiinnosta, mitä väliä sellasella on. Jos mainostelee MD:tä täällä niin sehän on vain kunnian osoitus forumille :)

Originally posted by Aslak
Heti alkuun sorry pitkä quote,

Saatan ehkä ymmärtää mitä Arvo Paperi on hakenut takaa: Eli jos henkilö X.X , joka on aikaisemmin kirjoitellut omalla nimellään vaihtaa jostain syystä vanhan usernamensa tilalle nimimerkin, vaikka Hullu Hevonen (jos katsoo paremmaksi esiintyä "anonyyminä"). Vaikka olisi helposti pääteltävissä että tämä henkilö on tämän vaihdoksen tehnyt (selviäisi esim. kirjoitustyylistä, mielipiteistä tms.) on ehkä vähän "epistä" ylläpidolta kailottaa kaikille että "mepäs epäilläänkin että X.X ja Hullu Hevonen vois olla yks ja sama hlö". Kai näistä vois ensin keskustella ainakin kahden kesken ko. henkilöiden kanssa!

Eli näin käsitin Arvo Paperin postaukset, voi olla että olen väärässä... Laittoi vaan miettimään, ei muuta.

:kippis1:

Mulla ei ole mitään hajua kuka PowerGirl on jos sitä vihjailit :rolleyes:

Uutta infoa. Piti tulla kauppoihin viikolla neljä, mutta Rautakirjan edustaja kertoi jenkkilästä kerrotun, että vasta maaliskuussa Suomessa! Jo se on perkele. :curs: Tilaan lehden kotiini. Ei jaksa enää säätää ja vääntää...

No niin! Uusin MD löytyy Helsingissä ainakin Akateemisesta Kirjakaupasta!!
Eikun hakemaan kiinnostuneet!! Mun tilaus tuntuu kestävän ikuisuuden, mutta saapahan jatkossa lehden kotiovelle...

pexxi sanoi:
No niin! Uusin MD löytyy Helsingissä ainakin Akateemisesta Kirjakaupasta!!
Eikun hakemaan kiinnostuneet!! Mun tilaus tuntuu kestävän ikuisuuden, mutta saapahan jatkossa lehden kotiovelle...

Eilen kävin juuri Akateemisen lehtiosastolla kurkkaamassa toivekkaana josko ois lehti ilmaantunut valikoimaan, mitä se ei ollut tehnyt. Pitääkin käydä uudestaan kurkkaamassa tänään näkyisikö MD hyllyssä. Toivottavasti ei ole päässyt loppumaan heti alkuunsa. :itku:

Mike sanoi:
...ilmaisia mainoksia ei jaella, muuten kohta on Kallet ja Jallut täällä bannereineen.

Joo mäkin oon ihmetellyt paria avataria että onko ihan linjassa Pakkiksen omien tuotteiden suhteen. No, nyt asia selvisi!

:worship:

Nyt iskee surrealistinen fiilis. *ddu mä oon ihan pihalla tästä kuviosta. :david: :D

Joskus törmäsin internetissä sivuun missä pystyi etsimään ilmestyykö tietty lehti tietyssä kaupungissa? Näytti vielä, että missä liikkeissä ilmestyy jos ilmestyy.

Mikähän tuo sivu mahtaa olla? Taisi olla vielä tuo Rautakirja konsernin lehdet mitä pystyi etsimään?!?

Se on siinä! Eli pitkällisen taiston jälkeen lehteni saapuivat. Kesti postileiman mukaan vajaat kaksi kuukautta...huh huh!! Nooh, nyt ovat kuitenkin tulleet ja pääsee perehtymään Colemanin Victory seminaariin ja Chad Nichollsin saloihin;)

By da way, lehden ystävät, tsekatkaa Osto ja myynti-osio!

Jos hinnasta sovitaan, niin voisin periaatteessa postitella niita suomeen taalta. Ei tule kauhean halvaksi, kun lehti maksaa n. 7 euroa ja postitus n. saman verran, mutta onpahan toisaalta perilla n. viikossa. Laittakaa privaattiaviestia jos jotakuta kiinnostaa.

Jonny sanoi:
Joskus törmäsin internetissä sivuun missä pystyi etsimään ilmestyykö tietty lehti tietyssä kaupungissa? Näytti vielä, että missä liikkeissä ilmestyy jos ilmestyy.

Mikähän tuo sivu mahtaa olla? Taisi olla vielä tuo Rautakirja konsernin lehdet mitä pystyi etsimään?!?

http://www.lehtipiste.fi/ ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom