Pitää varmasti paikkansa.Jäisi tökittävät aika vähiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää varmasti paikkansa.Jäisi tökittävät aika vähiin.
Kyllä näitä baaribodareita todellakin riittää ja nämä on keskimäärin niitä joille muu porukka kaikkein eniten naureskelee. Juuri tähän vuodenaikaan näkee ehkä kaikkein eniten kun näillä on kovimmat testodecakuurit päällä ja kädet ja kroppa on kuin jollain paloletkulla vedellä täyteen spruutattu. Nämä samat roinaajat ei käytännössä ole koskaan ulkoisesti missään kireämmässä kunnossa oli sitten kesä tai talvi vaan enempivähempi nesteisiä kunhan vaan kädet on saatu turvoksiin ja selvästi kokoa/voimaa jotta voidaan salilla taapertaa kuin pingviini edestakas lippis päässä melonit kainalossa yrittäen esittää jotain isoa. Eikä ole mitenkään liioiteltua että näitä samoja heppuja todellakin näkee viikonlopun alkaessa liki poikkeuksetta kantamassa kaljalavaa supermarketista ulos aloitteluun jos on samaanaikaan kauppaan eksynyt. Röökit näillä hepuilla maistuu luonnollisesti aina ennen ja jälkeen treenin. Näitä tyyppejä ei vaan millään pysty arvostamaan milläänlailla, eivät varmaan itsekään tajua kuinka helvetin paljon jengi heille nauraa. Liki poikkeuksetta tämä porukka on käytännössä myös sitä joiden työpäivät kuluvat enempivähempi naama ja kädet paskassa ja rasvassa varustettuna elämänkalluhabituksella. Eipä tohon baaribodarimeininkiin tosin ketään fiksuja tyyppejä päädykään.
Juu, kapitalistisen yhteiskunnan ylemmiltä portailta on helppo huudella. Äkkiä tulis vaan paska housuun, jos tuottajien ja ruokakauppojen välistä esim. logistiikasta vastaavat rekkakuskit päättäis, että ei me mennäkään tänään töihin. Kiiltävät kengätkin tälleen talvisaikaan kastuu, jos ei kukaan oo auraamassa toimiston parkkiksia.Vai että työpäivät kuluvat naama ja kädet paskassa? Jos joku ei tekisi noita oikeita hommia jolla yhteiskunta pyörii niin aika vitun sotkuista ja kurjaa olisi elämä sinullakin sieltä siististä toimistosta ulos katsoa. Paperin pyörittelyllä ei vain yhteiskunta voi pyöriä ja jonkun on ne kädet liattava.
Olikohan tossa väärä video? Näin vain jotain leuanvetoja.![]()
Ettäkö ihan normi suorilla sarjoilla? Täytyy olla täyttä paskaa. Eiku rekkalastillinen roinaa ja syntholit pakko olla.Oon joskus kuullu, että joillain poikkeusyksilöillä rukkanen kasvais ilman viittä erilaista taljaeristystä, saattaa toki olla ihan tornarikin..
Oon joskus kuullut, että leukoja on mahdollista vetää ilman niiden olevan "paras hauisliike ikinä".Oon joskus kuullu, että joillain poikkeusyksilöillä rukkanen kasvais ilman viittä erilaista taljaeristystä, saattaa toki olla ihan tornarikin..
Oon joskus kuullut, että leukoja on mahdollista vetää ilman niiden olevan "paras hauisliike ikinä".
Ja niitä voi myös vetää niin, että hauikset aktivoituu voimakkaasti. En mä tiedä, mikä ongelma tässä on.Oon joskus kuullut, että leukoja on mahdollista vetää ilman niiden olevan "paras hauisliike ikinä".
Ja niitä voi myös vetää niin, että hauikset aktivoituu voimakkaasti. En mä tiedä, mikä ongelma tässä on.
Jep. Samalla tavalla sitä kapeatakin penkkiä voi tehdä ojentajia painottaen. Josh Bryant keneltä tosiaan tuon idean saanut tähän videolla olevaan liikkeeseen.Ja niitä voi myös vetää niin, että hauikset aktivoituu voimakkaasti. En mä tiedä, mikä ongelma tässä on.
Jos treenataan selkää, on hyvä, jos toistot rasittaisivat eniten selkää. Ehkä pitää kokeilla joku päivä tuota, että saisinko oikein tosissani yrittämällä vastaoteleuat hauiksille. Teen noita kyllä ylätaljassa vastaotteella, mutta en saa niitä osumaan hauiksille.Vaikuttaa siltä, että bodarit ajattelevat kaikkien haluavan kohdistaa treenin tiettyyn kohtaan, eivätkä ota huomioon, että on meitäkin joille ei ole niin suurta merkitystä, ottaako se hauikseen vai selkään.
Eikös sen vähän niin ole että se lihas millä liikkeen aloittaa niin se myös ottaa eniten osumaa?Jos treenataan selkää, on hyvä, jos toistot rasittaisivat eniten selkää. Ehkä pitää kokeilla joku päivä tuota, että saisinko oikein tosissani yrittämällä vastaoteleuat hauiksille. Teen noita kyllä ylätaljassa vastaotteella, mutta en saa niitä osumaan hauiksille.
Jos treenataan selkää, on hyvä, jos toistot rasittaisivat eniten selkää. Ehkä pitää kokeilla joku päivä tuota, että saisinko oikein tosissani yrittämällä vastaoteleuat hauiksille. Teen noita kyllä ylätaljassa vastaotteella, mutta en saa niitä osumaan hauiksille.
Jos treenataan selkää, on hyvä, jos toistot rasittaisivat eniten selkää. Ehkä pitää kokeilla joku päivä tuota, että saisinko oikein tosissani yrittämällä vastaoteleuat hauiksille. Teen noita kyllä ylätaljassa vastaotteella, mutta en saa niitä osumaan hauiksille.