Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sinähän sen itse juuri kirjotit mitä se sanoo.Mitä Anton sanoo tossa alussa? Oon valehtelematta noin kymmeneltä eri videolta koittanut selvittää, mutta ei vaan saa selvää. Tuo boldattu kohta siis: "Anton Jirout täällä **sunapuna** taas kohti vahvempaa kehoa ja mieltä".
"Anton Jirout täällä sun_apuna taas kohti vahvempaa kehoa ja mieltä".
Hetkinen, eiks siinä ollu se mieskin joskus?No en kyl ihan heti lähtis sanomaan et Jaana pelkoselta kuulostaa.
Laitan kokeiluun ennen kovaa kyykkytreeniä.Faija oli nuorena stadilaisena kattellu Kangasniemen treenejä, kylläkin Kaukon eikä Kaarlon.
Jokatapauksessa Kangasniemi oli kuulemma nykässy litran piimää aina ennen treenejä.
Kokeiltiin sitä kaverin kanssa joskus ja kyllähän sillä sai "paineet", niin lihaksiin kuin pöntölle.
Hetkinen, eiks siinä ollu se mieskin joskus?
+1Mutta vanhana vääränä Itse muistan vain tuon ”aidon ja alkuperäisen”.
Tai siis ainoa syy, pelithän aiheuttaa kataboliaa.Kyllä Jaana Pelkonen oli yksi syy miksi tilt ohjelmaa piti katsoa.
Älä kelaa, paina playta vaaJaana Pelkonen, vittu se kusinen ääni tulee vieläkin mieleen kun kelaa sitä ohjelmaa.

Niin siis tarkoitin että tuollainen baaribodarien alakulttuuri on olemassa. Enkä nyt välttämättä edes miksikään bodareiksi heitä kutsuisi, enemmänkin ulkonäön muokkaajia. Ei tietenkään kilpa/tulos tavoitteelliset bodarit/voimailijat tuollaisia ole.
Mitä helvettiä? Miten se sun elämää häiritsee, jos joku tykkää elää noin?Kyllä näitä baaribodareita todellakin riittää ja nämä on keskimäärin niitä joille muu porukka kaikkein eniten naureskelee. Juuri tähän vuodenaikaan näkee ehkä kaikkein eniten kun näillä on kovimmat testodecakuurit päällä ja kädet ja kroppa on kuin jollain paloletkulla vedellä täyteen spruutattu. Nämä samat roinaajat ei käytännössä ole koskaan ulkoisesti missään kireämmässä kunnossa oli sitten kesä tai talvi vaan enempivähempi nesteisiä kunhan vaan kädet on saatu turvoksiin ja selvästi kokoa/voimaa jotta voidaan salilla taapertaa kuin pingviini edestakas lippis päässä melonit kainalossa yrittäen esittää jotain isoa. Eikä ole mitenkään liioiteltua että näitä samoja heppuja todellakin näkee viikonlopun alkaessa liki poikkeuksetta kantamassa kaljalavaa supermarketista ulos aloitteluun jos on samaanaikaan kauppaan eksynyt. Röökit näillä hepuilla maistuu luonnollisesti aina ennen ja jälkeen treenin. Näitä tyyppejä ei vaan millään pysty arvostamaan milläänlailla, eivät varmaan itsekään tajua kuinka helvetin paljon jengi heille nauraa. Liki poikkeuksetta tämä porukka on käytännössä myös sitä joiden työpäivät kuluvat enempivähempi naama ja kädet paskassa ja rasvassa varustettuna elämänkalluhabituksella. Eipä tohon baaribodarimeininkiin tosin ketään fiksuja tyyppejä päädykään.
Pitäähän se itteä isompi jätkä jotenki alas vetää.Mitä helvettiä? Miten se sun elämää häiritsee, jos joku tykkää elää noin?
Mitä helvettiä? Miten se sun elämää häiritsee, jos joku tykkää elää noin?
Olet täällä puolustelemassa alkoholin käyttöä
Puhumattakaan siitä, että ko. liuotin on tutkitusti yksi toksisimmista aineista mitä kehoonsa voi työntää, jos ei välittömästi tappavia myrkkyjä laske. Samaan aikaan vähättelet ja haukut hormonien käyttäjiä; ei tässä ketjussa nyt pahemmin, mutta usein huomattu. Eikö tuo jo heilahda kaksinaismoralismin puolelle?
Jos unohdetaan koko kehittymis/kyky treenata juomisen jälkeen-aspekti, niin ihan terveelliseltä, riskittömältä ja fiksulta touhulta ainakin kuulostaa![]()
Tästä tälleen off-topikkina, niin ite en edes uskaltais lähteä tökkimään itteeni mitään muuta kuin Suomen apteekista saatavaa kamaa. Ei siinä, en mä mitään peräkonttipontikkaakaan kyllä jois.Juu, omasta mielestäni kans. Ainakin paljon terveellisemmältä, riskittömämmältä ja fiksummalta kuin tökkiä nahkaansa Toveri Igorin ja Toveri Vladimirin autotallikeitoksia.
Jäisi tökittävät aika vähiin.Tästä tälleen off-topikkina, niin ite en edes uskaltais lähteä tökkimään itteeni mitään muuta kuin Suomen apteekista saatavaa kamaa. Ei siinä, en mä mitään peräkonttipontikkaakaan kyllä jois.
Olen tällaisena vanhana natuna joskus ihmetellyt, kuinka helpolta lääkkeiden hankkiminen vaikuttaa. Ei ole itsellä koskaan ollut halua perehtyä aiheeseen tai ruveta ns. kyselemään. Kulmakarvat kohoaa, kun alle parikymppiset jannutkin puhuvat roinaamisesta kuin karkin syömisestä tai karkkikaupassa käymisestä. Jakelukanavat ovat ilmeisesti tehokkaita ja pääosin vielä luotettaviakin. Sama pätee kait huumeisiin. Mutta joo, tämä lienee aihealue josta todellakaan ei saa puhua.Tästä tälleen off-topikkina, niin ite en edes uskaltais lähteä tökkimään itteeni mitään muuta kuin Suomen apteekista saatavaa kamaa. Ei siinä, en mä mitään peräkonttipontikkaakaan kyllä jois.