MuscleToad - muskeli rupisammakko - Anton Jirout

Täh? Et pahoittanu mun mieltä ollenkaan, enkä tässä keskustelussa ollut osallinen mitenkään, ihmettelen vaan miten oot noin sarvet ja hampaat ojossa. Relax. :-)
No jos et sitten olisi osallisena tässä keskustelussa, ole hyvä, vaihda ketjua. Ja relax, ihanko totta, voi hellanlettas, jos et kestä, niin ei se mun vika ole.

Edelleen, mitä teet sillä tiedolla että henkilö x on naturaali kun A: et usko sitä kuitenkaan B: sillä ei ole mitään tekemistä sun rajojen kanssa. Voit päästä isommaksi tai et. Kerro nyt äläkä kiertele, mitä teet sillä tiedolla käytännössä?
Mitä nyt ihminen kaikella oppimallaan tiedollaan tekee? Mitä teen tiedolla, että ääni kulkee 340m/s? Mitä teen tiedolla, että maapallo on pyöreä?

En kiertele enkä kaartele. Tässä vastaus. Osaan hahmottaa minkä kokoiseksi ihminen voi kasvaa ilman kemikaaleja.

Äläkä laita sanoja mun suuhun, kiitos. Kyllä mä uskon monenkin puhtauteen esim alkuperäisessä viestissäni mainitsemiini herrasmiehiin.

Mulla ei tästä asiasta muuta.

Mulle ihmeteltiin maanantaina tulevan mahdollisen shortsikisaajan toimesta, että miten minä suhtaudun niin kielteisesti natulajeissa roinaamiseen, kun vasta muutamaa viikkoa aiemmin eräs toinen valmentaja oli sanonut hänelle kirkkain silmin, ettei shortsissa voi pärjätä naturaalina ja miten kasvuhormonia on vaikea havaita testissä. :zzzz:

Toi on kyl surkeeta, mutta hyvä kuulla! juurikin sun kaltaiselta ihmiseltä ja valmentajalta, joka ei luule vaan on ihan kokemusta asioista! :) viittaan tässä siis alkuperäseen kommenttiin jossa totesin ''mut luulen että kaikki jotka kilpailee tietää..''
Selkeesti kaikki ei tiedä tai halua tietää :cautious:

No jos et sitten olisi osallisena tässä keskustelussa, ole hyvä, vaihda ketjua. Ja relax, ihanko totta, voi hellanlettas, jos et kestä, niin ei se mun vika ole.

Siis mitä ihmettä? Ei ole mitään vikaa sussa, en ole loukkaantunut sun kirjoituksista mitenkään, ei ole mitään kestämisongelmia ja kiitän hyvästä foorumista.

Ja kaiken tän keskellä ikuinen läppä "kuka on natu ja kuka ei", sillä kun ei ole merkitystä kuitenkaan. Jengi vain jaksaa ja joidenkin mielestä se on vielä mielenkiintoista miettiä niin kovasti muiden tekemisiä.
Kyllä se ihan oikeasti auttaa hahmottamaan sitä omaa kasvupotentiaalia. Minä en moisista asioista välitä koska olen paskamahainen voimailija, mutta monia muita se kiinnostaa ja ymmärrän sen varsin hyvin.

Mihin sä vedät rajan? Castleberryn kusetukset on pientä kun tuolla on jengiä, jotka vedättää vanhuksilta hilloa, kaikenlaista sosiaalitukien kusettajia jne. Castleberryn tekemiset ei sun lompakossa näy, mutta taas sosiaalitukien kusetukset saattaa näkyä. Miksi tämä muiden asioista murehtiminen ja jonain jeesuksensa toimiminen pitäisi rajata marginaaliseen bodygenreen kun oikeita kusettajia on paljon isommilla rahoilla muualla?
Niin, eli kaikenlainen perseily on ok kunhan se ei kosketa sua tai tapahdu sun takapihalla? Tai kun on olemassa isompiakin pahoja, niin mitäs niistä pienemmistä?

Mä ymmärrän vielä niinpäin että puolustellaan jonkun naturaaliutta sillä varjolla, että on itsekin mahdollista se sitten saavuttaa, vaikka oikeasti siihen vaikuttaa niin moni asia kuten geenit. Toisinpäin mä taas nään tuon vain alistumisena ja luovuttamisena, että jos joku on isompi, se on vain lääkkeiden takia ja itse ei niitä halua käyttää. Mutta silti se on vain valintoja jonka jokainen voi tehdä itse.
Ei se nyt ihan niinkään mene. En mä ainakaan "alistu" tai "luovuta" tavoitteideni suhteen tai oleta, että jokainen mua isompi ja vahvempi on kuurilla. Oon ihan sinut sen tosiasian kanssa, että jotkut saavuttaa samat voimatasot alle vuodessa, mihin itellä menee viis vuotta. Teen silti parhaani.

Etkö sä näe mitään ongelmaa siinä, että turboahdetut, naturaaleiks itseään väittävät tyypit luo täysin epärealistisia odotuksia salikehityksestä esim. joillekin aloitteleville junnuille?

Minkä takia niistä muista muuttujista (treeni, ravinto ja lepo) voi ja saa puhua, spekuloida ja kysellä, mutta jos mainitseekin lääkkeet niin heti ollaan muurit pystyssä ja defenssit päällä mölisemässä jotain "mitä vittua se teille kuuluu"-juttuja? Eikö se muuttuja saa kiinnostaa ihan siinä missä muutkin?

Mua ihan aidosti kiinnostaa sun näkemys, ei ole tarkoitus vittuilla.

Niin, eli kaikenlainen perseily on ok kunhan se ei kosketa sua tai tapahdu sun takapihalla? Tai kun on olemassa isompiakin pahoja, niin mitäs niistä pienemmistä?
Kyllä pitkälti näin, maailmassa on paljon asioita jotka on väärin, mutta jos niistä alkaa ressaamaan vaikka ne ei sua kosketa, niin turhaan siinä kasaa itselleen taakkaa.

Etkö sä näe mitään ongelmaa siinä, että turboahdetut, naturaaleiks itseään väittävät tyypit luo täysin epärealistisia odotuksia salikehityksestä esim. joillekin aloitteleville junnuille?
No miettippä nyt mitä haittaa tosta loppupeleissä on, ei mitään. Aloitteleva jannu luulee, että voi kasvaa Olympiaukon kokoiseksi ja alkaa treenaamaan ja saa siitä virtaa. Tosta ei seuraa kuin pettymys sitten joskus kun totuus paljastuu, mitä kamalaa siinä on. Elämä on pettymyksiä täynnä, liikoja odotuksia, onnistumisia, epäonnistumisia. Ja mitä tulee sitten meihin, jotka täällä painottaa kovan treenin ja ravinnon merkitystä, meidät teilataan kerta toisensa jälkeen lääkeperusteella, vaikka minäkin koitan kaikkeni painottaa miten treeni ja ravinto on kaiken perusta. Ja silti, aina palataan lääkkeisiin ja kaikki kehitys laitetaan vain niiden piikkiin. Mä näen siinä sen ongelman, en siinä, että joku kusettaa olevansa naturaali.

Minkä takia niistä muista muuttujista (treeni, ravinto ja lepo) voi ja saa puhua, spekuloida ja kysellä, mutta jos mainitseekin lääkkeet niin heti ollaan muurit pystyssä ja defenssit päällä mölisemässä jotain "mitä vittua se teille kuuluu"-juttuja? Eikö se muuttuja saa kiinnostaa ihan siinä missä muutkin?
Kuten tossa edellä mainitsin, tälläkin forumilla on moneen otteeseen todettu miten se lääkejuttu tulee ja tulee uudestaan ja uudestaan, ei teitä kiinnosta keskustella noista kolmesta muusta, te tykkäätte ronkkia sitä paskakasaa nimeltä doping. Ja tämä on vitun fakta.

Et tule saamaan mikeltä asiallista vastausta tuohon(kaan) aiheeseen liittyen.
Oliko sulla jotain fiksuakin sanottavaa?

Toihan on vaan hyvä että jengi luulee että luomuna pääsee isoksi karjuksi. Sillon on mahdollisuus kehittyä toisinku jos tiedostaa ja ajattelee jo rimpulana että en mä tästä paljoa enää voi kasvaa. Sillon ei kasvakkaan.

Toihan on vaan hyvä että jengi luulee että luomuna pääsee isoksi karjuksi. Sillon on mahdollisuus kehittyä toisinku jos tiedostaa ja ajattelee jo rimpulana että en mä tästä paljoa enää voi kasvaa. Sillon ei kasvakkaan.
En mä usko, että valheessa elämällä se kasvu on yhtään suurempaa vrt. jonkinlaiset realiteetit tiedostaen, jos asioita tekee molemmissa tapauksissa pitkäjänteisesti oikein.

Mua ihan aidosti kiinnostaa sun näkemys, ei ole tarkoitus vittuilla.

Vastaus on: https://pakkotoisto.com/forums/doping-antidoping.3/

Eli tällä puolella ei saa puhua. Tällä puolella esitellään kiiltokuvat, toisella puolella todellisuus ja siellä ei kellään ole kasvoja. On kyllä huikea visio tuo, ihmisistä joiden kasvot sulaa pois kun todellisuus pitää myöntää.

En tiedä miksi Miken tarvii tehdä näistä keskusteluista jotain ihme paskaa, jonnettaa, uhriutua jne. sen kun pistää keskustelun poikki ja muistuttaa säännöistä.

En mä usko, että valheessa elämällä se kasvu on yhtään suurempaa vrt. jonkinlaiset realiteetit tiedostaen, jos asioita tekee molemmissa tapauksissa pitkäjänteisesti oikein.
Eli mitä väliä loppujen lopuksi asialla sitten on yksilölle? Se oma tekeminen on kuitenkin tärkeintä. Joka tapauksessa jotkut näkee kamalan ongelman jossain randomeissa jenkkiukoissa, jotka kusettaa olevansa naturaaleja. Suomessa tätä ei tapahdu, jengi vain ei halua puhua lääkkeistä. Niiden ei tosin anneta olla, vaan tätä tivataan silti. Edelleen se ongelma luodaan niiden päässä, jotka eivät pääse tästä asiasta eteenpäin, vaan doping vetää niitä puoleensa kuin karkki lapsia. Siitä on jännää puhua ja se on niin mielenkiintoista, oikeasti saatanan tyhmää ja tylsää hommaa ja töitä pitää tehdä silti aivan yhtä kovaa ja periaatteessa vielä kovempaa jos aletaan kroppaa tuhoamaan.

Mulle ihmeteltiin maanantaina tulevan mahdollisen shortsikisaajan toimesta, että miten minä suhtaudun niin kielteisesti natulajeissa roinaamiseen, kun vasta muutamaa viikkoa aiemmin eräs toinen valmentaja oli sanonut hänelle kirkkain silmin, ettei shortsissa voi pärjätä naturaalina ja miten kasvuhormonia on vaikea havaita testissä. :zzzz:
Juuri valmentajat ja muut, ns tukihenkilöt ovat avainasemassa. Ja tämä siis kaikessa urheilussa, ei vain bodauksessa. Kaikenlaista kuiskuttelijaa riittää ja monella heistä oma lehmä ojassa. Siinä nuori urheilija on ihmeissään, kun tarpeeksi kokeneet vakuuttavat ettei puhtaana voi pärjätä ja "kaikki" muutkin käyttää. Kyse on pitkälti myös lajikulttuurista ja myös maan tavasta. Onhan se nyt ihan selvää, että esim. Venäjällä dopingin tyrkyttäminen on ollut automaatio. Muinaisessa DDR:ssä oli niin, että jos et suostu ottamaan valmentajan pillereitä, et kilpaile (no, varmasti monessa muussakin paikassa). Asenteiden muuttaminen vie aikaa ja vaatii uuden sukupolven.

Ymmärrän tuon ajattelun, että tähtää tähtiin ja ehkä laskeudut kuuhun ja olenkin monestikkin sanonut, että en olisi näinkään iso jos olisin vain tähän kuntoon pyrkinyt. Mutta voin omasta kokemuksesta sanoa, että parempi alussa jo valita sellainen tavoite fysiikka mikä on edes teoriassa mahdollista saavuttaa (Omaa natumaksimia kun emme voi oikeasti tietää geenit yms)

Itse aloitin saliharjoittelun noin 15-vuotta sitten eikä musta ikinä tule seuraavaa Kuvernööriä, mutta esimerkiksi Steve Reevesin fysiikka onkin jo paljon realistisempi tavoite eikä tämän asian tiedostaminen yhtään sitä nälkää kehittymisen kannalta poista.

Jos en olisi löytänyt näitä esikuvia/suunnan näyttäjiä (Utti Hietala yksi heistä) treeniurani alkupuolilla kuka tietää olisinko aloittanut kuurit siinä vaiheessa kun tajusin, että en kauhean isoksi tule pääsemään ilman apuja.

Monet suurimmista idoleistani kuten: Iso Arska, Stan Efferding, Chris Duffin, Jouko Ahola, Larry Wheels ja Josh Bryant näin esimerkkinä käyttävät/käyttivät muutakin kuin sitä kreatiinia treenituloksia parantamaan. Silti fiksuja kavereita ja kuuntelen mitä sanottavaa heillä on.

Tämän takia minusta on tärkeä vähän valistaa nuorempia saliharjoittelijoita asiasta ja yllättävän moni saattaa tehdä päätöksen käytöstä sen kummemmin miettimättä tämän seurauksia.

Lopussa se on jokaisen oma päätös ja se olet sinä joka päättää sen oletko tyytyväinen omaan peilikuvaasi vai et. (Tai voimailutuloksiin)

Tämän takia minusta on tärkeä vähän valistaa nuorempia saliharjoittelijoita asiasta ja yllättävän moni saattaa tehdä päätöksen käytöstä sen kummemmin miettimättä tämän seurauksia.
Ja kuinka paljon mä olen tällä forumilla painottanut kovan treenin, levon ja ravinnon merkitystä. Kerta toisensa jälkeen kaikki mun sanomiset on tyrmätty vain lääkekommenteilla. Ja tämä tapahtuu joka kerta. Olis pitänyt alunperin ottaa kusettajan rooli, valehdella sen minkä kerkee ja olla puhumatta lääkkeistä. Mutta se mitä olen sanonut, on se, ettei ne nyt mikään oikotie onneen ole, tärkeintä on edelleen silti kova oikeanlainen treeni ja hyvin suunniteltu ravinto.

Ikuinen oravanpyörä joka palaa joka tapauksessa lääkkeisiin niiden toimesta, jotka eivät eläissään niitä ole koittaneet ja näitä samoja ihmisiä ne kiinnostaa patologisella tasolla.

Rehellisyys, paskanvitut, sillä saa mitään muuta kuin vittuilua takaisin. Mitä te luulette, että noi jenkkibodarit haluaa asiasta puhua? Ei kannata, parempi valehdella mielin määrin.

Tuo se on valitettavasti nykypäivää.

Tiedän itsekkin erään valmennustöitä tekevän bodarin (hyvin tunnettu, tälläkin foorumilla vaikuttava tapaus) joka tsemppaa täysillä valmennettavaansa osallistumaan kisoihin lääkkeiden avulla ja kertovansa missä vaiheessa mikäkin kuuri pitää lopettaa jotta ei näy mahdollisissa testeissä. Ja tämä kisajaa siis menossa ns. Natuille tarkoitettuihin kisoihin.

Ja kuinka paljon mä olen tällä forumilla painottanut kovan treenin, levon ja ravinnon merkitystä. Kerta toisensa jälkeen kaikki mun sanomiset on tyrmätty vain lääkekommenteilla.

Mua ei nää "natumaksimi" ym idioottimaiset termit juuri kiinnosta ja ovat joskus todella ärsyttäviä. Mutta ymmärrän natukannan asiaan. Esimerkkinä, kun turboahdettu kaveri kertoo treenin, levon ja ravinnon merkityksestä niin se helposti tulkitaan hyökkäävänä natuja kohtaan. Ihan kuin oletusarvoisena natulla ei olisi näistä mitään tietoa.

Natuhan ei voi vastata turboahdetulle treenaavansa, lepäävänsä ja syövänsä paremmin, sillä tuloksethan ne puhuu puolestaan :)

Esimerkkinä, kun turboahdettu kaveri kertoo treenin, levon ja ravinnon merkityksestä niin se helposti tulkitaan hyökkäävänä natuja kohtaan
Eli mitä vaihtoehtoja tässä on kuin valehdella ja sitten ihmetellään kun jengi valehtelee. Kukaan ei halua uskoa sitä joka on lääkkeet päällä, mutta sitten taas syytellään joka toista lääkkeiden käytöstä. Mä näen että ongelma on pahasti siellä natujen päässä, mikään ei vain kelpaa.

Eli mitä vaihtoehtoja tässä on kuin valehdella ja sitten ihmetellään kun jengi valehtelee. Kukaan ei halua uskoa sitä joka on lääkkeet päällä, mutta sitten taas syytellään joka toista lääkkeiden käytöstä. Mä näen että ongelma on pahasti siellä natujen päässä, mikään ei vain kelpaa.

Olen kyllä täysin samaa mieltä, että ongelma on nimenomaan natujen päässä.

Mutta natut jotka haluavat vaikuttaa tällä alalla jäävät hieman taka-alalle ja siitä se kateus, katkeruus ym. varmaan syntyy. Niin se vaan täällä menee, että kansa uskoo helpommin lihaksikkaampaa kaveria.

Miksi pitää nähdä vika vaan toisessa ryhmässä ja lokeroida kaikki samaan Molemmissa ryhmissä on ihan vitun tyhmiä ihmisiä. Natut vs Roinaajat, Ammattiliitot vs IPF, Varustenosto vs Raakanostajat, SKL vs X

Olisipa maailma niin ihana paikka missä kaikissa urheilulajeissa olisi kaksi liittoa. Toinen testattu ja toinen ei, ja ihmiset voisivat valita käyttää horkkaa avoimesti ilman järkyttävää tuomitsemista. Samalla myös ne jotka roinaa testatussa liitossa voitaisiin tuomita vetämään estrogeeniä loppuelämänsä. Molemmat ryhmät kannustaisivat molempia ymmärtäen miten vitusti työtä se vaatii olla huipulla riippumatta siitä vedätkö roinaa vai et.

Back
Ylös Bottom