Ja kaiken tän keskellä ikuinen läppä "kuka on natu ja kuka ei", sillä kun ei ole merkitystä kuitenkaan. Jengi vain jaksaa ja joidenkin mielestä se on vielä mielenkiintoista miettiä niin kovasti muiden tekemisiä.
Kyllä se ihan oikeasti auttaa hahmottamaan sitä omaa kasvupotentiaalia. Minä en moisista asioista välitä koska olen paskamahainen voimailija, mutta monia muita se kiinnostaa ja ymmärrän sen varsin hyvin.
Mihin sä vedät rajan? Castleberryn kusetukset on pientä kun tuolla on jengiä, jotka vedättää vanhuksilta hilloa, kaikenlaista sosiaalitukien kusettajia jne. Castleberryn tekemiset ei sun lompakossa näy, mutta taas sosiaalitukien kusetukset saattaa näkyä. Miksi tämä muiden asioista murehtiminen ja jonain jeesuksensa toimiminen pitäisi rajata marginaaliseen bodygenreen kun oikeita kusettajia on paljon isommilla rahoilla muualla?
Niin, eli kaikenlainen perseily on ok kunhan se ei kosketa sua tai tapahdu sun takapihalla? Tai kun on olemassa isompiakin pahoja, niin mitäs niistä pienemmistä?
Mä ymmärrän vielä niinpäin että puolustellaan jonkun naturaaliutta sillä varjolla, että on itsekin mahdollista se sitten saavuttaa, vaikka oikeasti siihen vaikuttaa niin moni asia kuten geenit. Toisinpäin mä taas nään tuon vain alistumisena ja luovuttamisena, että jos joku on isompi, se on vain lääkkeiden takia ja itse ei niitä halua käyttää. Mutta silti se on vain valintoja jonka jokainen voi tehdä itse.
Ei se nyt ihan niinkään mene. En mä ainakaan "alistu" tai "luovuta" tavoitteideni suhteen tai oleta, että jokainen mua isompi ja vahvempi on kuurilla. Oon ihan sinut sen tosiasian kanssa, että jotkut saavuttaa samat voimatasot alle vuodessa, mihin itellä menee viis vuotta. Teen silti parhaani.
Etkö sä näe mitään ongelmaa siinä, että turboahdetut, naturaaleiks itseään väittävät tyypit luo täysin epärealistisia odotuksia salikehityksestä esim. joillekin aloitteleville junnuille?
Minkä takia niistä muista muuttujista (treeni, ravinto ja lepo) voi ja saa puhua, spekuloida ja kysellä, mutta jos mainitseekin lääkkeet niin heti ollaan muurit pystyssä ja defenssit päällä mölisemässä jotain "mitä vittua se teille kuuluu"-juttuja? Eikö se muuttuja saa kiinnostaa ihan siinä missä muutkin?
Mua ihan aidosti kiinnostaa sun näkemys, ei ole tarkoitus vittuilla.