MuscleToad - muskeli rupisammakko - Anton Jirout

Tuosta, että minkä takia sillä on minulle väliä vaikka ei taloudellisesti omaan lompakkoon vaikuttaisikaan on hyvä esimerkki juurikin tämä Brad Castleberry joka suoraan sanottuna on kusettanut montaa ihmistä olevansa paljon paljon vahvempi mitä todellisuudessa hän on. Tämä on sitten suoraan pois kavereilta kuten Larry Wheels joka on oikeasti näin vahva. Krediitti tulisi mennä oikeille henkilöille ei sen takia, että se olisi minulta pois vaan sen takia, että se on oikein. Tähän aiheeseen liittyen tein juuri Larry Wheelistä videon "Larry Wheels: Mies Vai Kyborgi"

Olen suuri Larry Wheelsin fani ja arvostan älyttömän paljon hänen avoimmuuttaan käytöstä.

Suomessa ei riitä, että olet avoin, sitten aletaan kuten sanoin, syyttämään että käyttää apteekin verran. Täällä joka tapauksessa tuomitaan.

Jos treenaaja väittää olevansa naturaali, mutta käyttää, on hän mielestäni täys velliperse.

Jos treenaaja osallistuu kilpailuun joka on tarkoitettu puhtaille urheilijoille, vaikka käyttää / on käyttänyt , on hän todella oksettava persereikä.

Jos joku käyttää aineita Se ei todellakaan ole multa pois. Jokainen tehköön mitä tykkää. Mutta valehtelu ja kaikki kilpailuun liittyvä vilppi on kyllä törkeää ja halpamaista.

Mulle on ainakin tärkeää nähdä ja tietää miten isoksi ihminen voi kasvaa puhtaasti. Siksi esim. Hietala, Olmala, Heikkinen, Murtonen ym cbb-jannut ovat tärkeässä roolissa. Minun lisäkseni myös nuorten aloittelevien salimarkkujen on mielestäni oikeus ja kohtuus tietää minkälaiseksi adonikseksi sitä on mahdollista kasvaa puhtaasti, toki genetiikkaa, treenin ja ravinnon optimointia väheksymättä.

Mä olen siitä onnellisessa asemassa, että mua ei ainakaan koskaan olla epäilty, eikä tulla epäilemäänkään. Kiitos luikkureisien ja läskimahan :LOL:

Jos treenaaja väittää olevansa naturaali, mutta käyttää, on hän mielestäni täys velliperse.

Jos treenaaja osallistuu kilpailuun joka on tarkoitettu puhtaille urheilijoille, vaikka käyttää / on käyttänyt , on hän todella oksettava persereikä.

Jos joku käyttää aineita Se ei todellakaan ole multa pois. Jokainen tehköön mitä tykkää. Mutta valehtelu ja kaikki kilpailuun liittyvä vilppi on kyllä törkeää ja halpamaista.

Mulle on ainakin tärkeää nähdä ja tietää miten isoksi ihminen voi kasvaa puhtaasti. Siksi esim. Hietala, Olmala, Heikkinen, Murtonen ym cbb-jannut ovat tärkeässä roolissa. Minun lisäkseni myös nuorten aloittelevien salimarkkujen on mielestäni oikeus ja kohtuus tietää minkälaiseksi adonikseksi sitä on mahdollista kasvaa puhtaasti, toki genetiikkaa, treenin ja ravinnon optimointia väheksymättä.

Mä olen siitä onnellisessa asemassa, että mua ei ainakaan koskaan olla epäilty, eikä tulla epäilemäänkään. Kiitos luikkureisien ja läskimahan :LOL:
Toisaalta miks pitäs tietää? Sehän jättää vaan enemmän nälkää treenaamiseen kun näkee sen ison ukon fysiikan tavoitteena.

Toisaalta miks pitäs tietää? Sehän jättää vaan enemmän nälkää treenaamiseen kun näkee sen ison ukon fysiikan tavoitteena.

Täähän nyt menee samaan kategoriaan et "miks ne mikroautot vaan ei aja hullunlailla sielä formuloiden seassa, jättää nälkää treenaamiseen kun näkee sen formulan menevän radalla kovaa, jos mä jonain päivänä saisin ton formulan kiinni." NO MUTTA KUN ET SAA! Jokainen vähänkään asiasta perillä oleva tapaus tietää ettei se mikroauto tuu koskaan saavuttamaan sitä formulaa.

Monet ajattelee aivan liikaa voiko päästä jonkun kokoseksi naturaalina ja ei usko että esim. Jeff Seidin kokoseksi voisi päästä ilman aineita. Itse en ainakaan halua asettaa itselle rajaa mihin en usko pääseväni natuna, vaan pyrin pääsemään niin isoksi kun vain voi. Olen aiemminkin kirjoittanut että isoin kehittymisen este on se, että ei uskota siihen että natunakin voi kehittyä ihan hyvälle tasolle ja automaattisesti jos näyttää vähän isommalta kun keskiverto treenaaja, niin ajatellaan että roinaa.

jos ei kilpaile miks edes pitää verrata itteään muihin tai miettiä miltä muut näyttää tai mitä ne muut käyttää? Ymmärrän jos kilpailee tai se on tavotteena ni sit tietysti verrataan itteään muihin viimeistään lavalla, mut luulen että kaikki jotka kilpailee tietää lajiin kuuluvat ja sen vaativat asiat.

Mulle on ainakin tärkeää nähdä ja tietää miten isoksi ihminen voi kasvaa puhtaasti
Mitä sä sillä tiedolla teet kun et ole se joka kasvoi? Ja mitä jos maailman ainoaksi natuksi ilmoittautuva on 50kg, niin mitäs sitten? Siinäkö sinä olet mielestäsi sitten roinaaja, koska 50kg on maksimi mihin voi natuna kasvaa? Mitä välii, en tajua ollenkaan koko ihmettelyä.

jos ei kilpaile miks edes pitää verrata itteään muihin tai miettiä miltä muut näyttää tai mitä ne muut käyttää? Ymmärrän jos kilpailee tai se on tavotteena ni sit tietysti verrataan itteään muihin viimeistään lavalla, mut luulen että kaikki jotka kilpailee tietää lajiin kuuluvat ja sen vaativat asiat.
Riippuu mihin lajiin. Testittömään kehonrakennukseen? Luonnollisesti. Natulajeihin? Juu ei. Lisäksi mitä iloa siitä voitosta saa, jos voittaa douppaamalla natuliiton kisat? Voiko siinä olla hyvillä mielin pytty kädessä ja uskotella itselleen, että "no ku noi muutkin roinasi..."? Mutta roinasiko? Ehkä joku roinasi, mutta todennäköisesti vain pieni osa. Mutta jos valmentaja sanoo, ettei natuliitossa voi pärjätä ilman roinaa, kannattaa vaihtaa valmentajaa, koska se kertoo ko. valmentajan osaamisesta ihan kaiken.

Mitä sä sillä tiedolla teet kun et ole se joka kasvoi? Ja mitä jos maailman ainoaksi natuksi ilmoittautuva on 50kg, niin mitäs sitten? Siinäkö sinä olet mielestäsi sitten roinaaja, koska 50kg on maksimi mihin voi natuna kasvaa? Mitä välii, en tajua ollenkaan koko ihmettelyä.
Se vaan kiinnostaa ihmisiä koska paljon on porukkaa jotka tykkää treenata kovaa muttei halua käyttää lääkkeitä lisäboostiin. Ei nuoret tiedä mikä on mahdollista natuna koska moni ei kerro totuutta.

Sun kanssasi on aivan mahdoton väitellä NETISSÄ. Haastatteluvideoissasi olet tosi hyvä tyyppi, mutta täällä foorumilla ihan outo tyyppi. Vaikea tuntea samaksi henkilöksi

Tuon mun kirjoitukseni voi joko ymmärtää, tai olla ymmärtämättä. Se on mun mielipiteeni ja jos et ymmärrä mun mielipidettä, niin ei siinä mitään. Olen oman mielipiteesäni kertonut, eikä siitä sen enempää.

Relaa Mike vähän, haloo?

Riippuu mihin lajiin. Testittömään kehonrakennukseen? Luonnollisesti. Natulajeihin? Juu ei. Lisäksi mitä iloa siitä voitosta saa, jos voittaa douppaamalla natuliiton kisat? Voiko siinä olla hyvillä mielin pytty kädessä ja uskotella itselleen, että "no ku noi muutkin roinasi..."? Mutta roinasiko? Ehkä joku roinasi, mutta todennäköisesti vain pieni osa. Mutta jos valmentaja sanoo, ettei natuliitossa voi pärjätä ilman roinaa, kannattaa vaihtaa valmentajaa, koska se kertoo ko. valmentajan osaamisesta ihan kaiken.

En tarkottanu missään nimessä, että natulajeihin kuuluis doupit. Nehän just ei kuulu sinne ja tämän takia jokaisen kilpailin luulis tietävän, että siihen lajiin kuuluva asia ja sen lajin vaatima asia on se, että on naturaali. :) Sehän on sit taas ihan oma asiansa jos joku päättää rikkoa sääntöjä.

En tarkottanu missään nimessä, että natulajeihin kuuluis doupit. Nehän just ei kuulu sinne ja tämän takia jokaisen kilpailin luulis tietävän, että siihen lajiin kuuluva asia ja sen lajin vaatima asia on se, että on naturaali. :) Sehän on sit taas ihan oma asiansa jos joku päättää rikkoa sääntöjä.
Mulle ihmeteltiin maanantaina tulevan mahdollisen shortsikisaajan toimesta, että miten minä suhtaudun niin kielteisesti natulajeissa roinaamiseen, kun vasta muutamaa viikkoa aiemmin eräs toinen valmentaja oli sanonut hänelle kirkkain silmin, ettei shortsissa voi pärjätä naturaalina ja miten kasvuhormonia on vaikea havaita testissä. :zzzz:

Sun kanssasi on aivan mahdoton väitellä NETISSÄ. Haastatteluvideoissasi olet tosi hyvä tyyppi, mutta täällä foorumilla ihan outo tyyppi. Vaikea tuntea samaksi henkilöksi

Tuon mun kirjoitukseni voi joko ymmärtää, tai olla ymmärtämättä. Se on mun mielipiteeni ja jos et ymmärrä mun mielipidettä, niin ei siinä mitään. Olen oman mielipiteesäni kertonut, eikä siitä sen enempää.
Edelleen, mitä teet sillä tiedolla että henkilö x on naturaali kun A: et usko sitä kuitenkaan B: sillä ei ole mitään tekemistä sun rajojen kanssa. Voit päästä isommaksi tai et. Kerro nyt äläkä kiertele, mitä teet sillä tiedolla käytännössä?

Ei nuoret tiedä mikä on mahdollista natuna koska moni ei kerro totuutta.
No mutta kun se ei kerro mitään, että toinen pääsi tuohon lihasmassaan? Eikö teille aukene tämä asia sitten mitenkään? Ei kaikki doupatutkaan ole samankokoisia, yksilölliset erot on massiivisia. Ja mitä isompi natu, sitä enemmän sitä syytellään eikä kukaan loppujen lopuksi edes usko.

Siinä teille natu, ja moniko nyt ei usko kuitenkaan.

image.webp

Voi anteeksi kun pahoitin sun mielen, koitan kirjoittaa jotenkin rauhallisemmin, sanotko miten, niin osaan jatkossa olla pilaamatta sun päivää, byääää.

Täh? Et pahoittanu mun mieltä ollenkaan, enkä tässä keskustelussa ollut osallinen mitenkään, ihmettelen vaan miten oot noin sarvet ja hampaat ojossa. Relax. :-)

Mä väitän että ammattiurheilun huipulla ei paljon naturaalikisaajia löydy. Totta kai niitä on myös siellä seassa, mutta marginaalisesti. Tarkoitan siis kaikkea urheilua (pyöräily, painonnosto, hiihto, uinti...)

Back
Ylös Bottom