MuscleToad - muskeli rupisammakko - Anton Jirout

Täällä varmaan rajoittuu bodygenreen siitä yksinkertaisesta syystä että tää on bodausfoorumi... Kauppalehden keskustelupalstalla esim voi noista muista asioista pohdiskella. En usko et kovinkaan moni joka ei seuraa bodausjuttuja ois kovinkaan kiinnostunut siitä et kuka käyttää ja kuka ei ja käyttääkö Brad feikkipainoja :)
Eli se riittää, että on genressä ja silloin on normaalia, että näkee vaivaa toisen elämästä, parisuhteista, autoista, kaikesta mahdollisesta? Mä nyt kyseenalaistan sitä, että onko toi nyt järkevää vaivaa omaa päätänsä kaikella mahdollisella mitä kukin tekee? Mä en tajua konseptia, että ollaan helvetin huolissaan toisten jutuista, vaikka ne ei omaan elämään vaikuta ollenkaan.

Mul on ratkasu kaikkeen. Kuten myös tähänkin dilemaan!

Kasvattakaa tämmönen etureppu tohon kullin yläpuolelle, niin ei tartte muuten roinasyytöksiä kuunnella. Koska voimamaha!!!
Saa vetää maasta niin paljon ku sielu sietää, koska voimamaha.
Ainut mikä on ongelma, niin joku voinee huomauttaa että: "eikö tolla mahalla ny xxx pitäs nostaa". :D

Eli se riittää, että on genressä ja silloin on normaalia, että näkee vaivaa toisen elämästä, parisuhteista, autoista, kaikesta mahdollisesta? Mä nyt kyseenalaistan sitä, että onko toi nyt järkevää vaivaa omaa päätänsä kaikella mahdollisella mitä kukin tekee? Mä en tajua konseptia, että ollaan helvetin huolissaan toisten jutuista, vaikka ne ei omaan elämään vaikuta ollenkaan.

En tarkoittanut että se ois perustelu sille että spekuloitais parisuhteista ja autoista jne. Yksityisasiat on yksityisasioita eikä kuulu kenellekään muulle. Mutta esim Castleberrysta keskustelu ja pohdiskelu siitä että millä eväin joku liikkeellä varmaan kuuluu tähän foorumiin vaikka edelleen olen sitä mieltä että jokainen saa elää omaa elämäänsä just niin kuin haluaa.

Tää asia on jo käsitelty mun ketjussa ja kuten yllä mainitsin että kyseessä ei ollut virallinen käry. Päätös kumottiin myöhemmin.
A) Jos kyseessä olisi ollut käry, miksi en saanut kilpailukielto vaan huomautuksen?
B) Kyseinen "käryssä" mainittu sininen lootuskukka joka sisälsi kiellettyä higenaminea ei ollut ADTn kiellettyjen listalla 2016 vaan lisättiin 2017 listalle. Testi oli otettu 2016 puolella.
C) Tästä syystä ilmoitettu käry kumottiin koska ADT itse käsitteli näytettä väärin perustein.
D) 2016 itse ADTn lääketieteellinen johtaja Timo Seppälä kommentoi että higenamine olisi kielletty vain kilpailuissa. Mun näyte oli kilpailujen ulkopuolella.
E) Kuten yllä sanoin suurimmalle osalle (kuten ilmeisesti sulle) näillä asioilla ei ole mitään merkitystä. Kunhan päästään sanomaan "roinaahan se, mä tiesin"

Alkuperäinen pointti nyt vaan meni ohi muutenkin niin otetaan selkeämpi esimerkki sitten. Bolt ja Smulter on ollut vuosia testauksen piirissä ja eivät ole ikinä antaneet positiivista näytettä. Silti jengi syyttää niitä douppaamisesta. Kun henkilöllä x on vankka mielikuva jonkun urheilijan douppaamisesta niin ei siinä silloin puhtaat testitkään auta.

Olihan Lance Armstrong maailman testatuin urheilija noin kymmenen vuoden ajan, jäämättä kertaakaan kiinni(tai kerran tais jotain löytyä mutta sekin salattiin). Tunnusti itse sitten uran jälkeen oman käyttönsä, huhujahan oli ollut pitkin uraa.

Bolttia jos käytetään esimerkkinä tulisi muistaa kuinka valovoimainen mainos hän oli/on koko yleisurheilulle. Kuinka olisikaan käynyt, jos hän olisi sitten kärähtänyt puolessa välissä uraansa? Sehän olisi ollut katastrofi koko yleisurheilulle ja satojen miljoonien menetykset.

Itse arvostan silti kyseisten miesten saavutuksia suuresti, pidän heitä yhtinä urheilun suurista. Kaikki me itse vain tiedämme täyden totuuden omista asioistamme.

Toi on kyl ihan käsittämätöntä miten paljon ihmisiä kiinnostaa onko joku natu vai ei.
Mitä väliä sillä oikeesti on?

Myönnän kyllä että itsekkin mielellään kuuntelen/luen jos joku kehonrakentaja OMASTA HALUSTAAN kertoilee asiasta, mutta koskaan ei tulisi mieleenkään keneltäkään asiasta kysyä.

Ihmiset jotka asiaa suoraan toiselta kysyvät eivät ilmeisesti ymmärän, että monelle kyseessä on hyvin henkilö kohtainen asia josta ei halua kenelle tahansa puhua.
Itse ainakin olen kokenut tilanteet hyvin vaivaaviksi ja vaihtanut vaan keskustelun aihetta kun joku puolituttu, työkaveri tai random salilla kävijä tulee asiasta kyselemään.

Olkaa ihmiset aikuisia, älkääkä kyselkö henkilö kohtaisia asioita vierailta ihmisiltä. ”Kohde” ottaa kyllä asian itse puheeksi jos haluaa siitä puhua.
Ja tämä ohje ei koske ainoastaan lääkkeisiin liittyviä asioita vaan on ihan hyvä yleis ohje kaikkiin asioihin.

En tarkoittanut että se ois perustelu sille että spekuloitais parisuhteista ja autoista jne. Yksityisasiat on yksityisasioita eikä kuulu kenellekään muulle. Mutta esim Castleberrysta keskustelu ja pohdiskelu siitä että millä eväin joku liikkeellä varmaan kuuluu tähän foorumiin vaikka edelleen olen sitä mieltä että jokainen saa elää omaa elämäänsä just niin kuin haluaa.

Sitä suuremmalla syyllä, että tälläisella foorumilla odottaa kypsempää suhtautumista asiaan kuin hesarin tai iltalehden kommenttiosasto. Jokainen voi kokeilla niitä eväitä ja tulla kertomaan kuinka helppoa se on tai onko sittenkään, sen vuoksi sillä ei ole mitään väliä.

Sen kysymyksen takana on aina tietämättömyys koko touhusta ja mitä se on, mikä on toki ymmärettävä. Ja eihän kukaan pysty vastaamaan edes mitään järkevää sellaisessa tilanteessa jossa toisella ei ole edes mitään käsitystä mistä puhuu.

Viimeksi muokattu:
Sitä suuremmalla syyllä, että tälläisella foorumilla odottaa kypsempää suhtautumista asiaan kuin hesarin tai iltalehden kommenttiosasto. Jokainen voi kokeilla niitä eväitä ja tulla kertomaan kuinka helppoa se on tai onko sittenkään, sen vuoksi sillä ei ole mitään väliä.

Sen kysymyksen takana on aina tietämättömyys koko touhusta ja mitä se on, mikä on toki ymmärettävä. Ja eihän kukaan pysty vastaamaan edes mitään järkevää sellaisessa tilanteessa jossa toisella ei ole edes mitään käsitystä mistä puhuu.

Kyllä mä oon sitä mieltä että tällä foorumilla onkin kypsempi suhtautuminen asioihin kuin esim iltalehden keskustelupalstalla. Ihmiset täällä valistuneempia, joillakin omakohtaista kokemusta ja toisilla ei, mutta yhtä lailla varmaan suurin osa saliharrastajia joilla aika hyvä ymmärrys asioista...

Ja kerran vastaus siihen että käyttäkö aineita vai ei on binäärinen niin miksi se vaatisi kysyjältä minkäänlaista omakohtaista tietämystä tai kokemusta aineiden käytöstä?

Kyllä mä oon sitä mieltä että tällä foorumilla onkin kypsempi suhtautuminen asioihin kuin esim iltalehden keskustelupalstalla. Ihmiset täällä valistuneempia, joillakin omakohtaista kokemusta ja toisilla ei, mutta yhtä lailla varmaan suurin osa saliharrastajia joilla aika hyvä ymmärrys asioista...
Haetaanko sillä natu/einatu tiedolla jotain helpotusta omaan tekemiseen tai hyväksyntää jollekin omalle tekemiselle? Mua kiinnostaa se, että mikä siinä on se juttu tietää esim onko Utti natu vai ei? Ja jos tätä tietoa ei ole, mistä johtuu sitten mieletön tarve syytellä että kyllä se käyttää jotain? Mikä tästä seuraa jos mielessään päättää, että joku käyttää jotain? Edelleen, mikä se mieletön kaipuu tälle spekulaatiolle on?

Takamaalle,kiitos, nyt mä tajusin,kun lähden pukukopista,niin alkaa supina,onko toi muka natu. :)
Sit herroille,miksi kiinnostaa onko natu vai ei.
No minua ei kiinnosta,jos ei ole natu,koska minä ja uskoisin,että monet muutkin,jotka ovat treenanneet
täysin natuina,haluaa verrata itseään johonkin natuhuippuun,tässä tapauksessa Olmalaan,Uttiin...
koska ovat omassa sarjassaan suomen huipulla ja todennaköisesti myös puhtaita.

Haetaanko sillä natu/einatu tiedolla jotain helpotusta omaan tekemiseen tai hyväksyntää jollekin omalle tekemiselle? Mua kiinnostaa se, että mikä siinä on se juttu tietää esim onko Utti natu vai ei? Ja jos tätä tietoa ei ole, mistä johtuu sitten mieletön tarve syytellä että kyllä se käyttää jotain? Mikä tästä seuraa jos mielessään päättää, että joku käyttää jotain? Edelleen, mikä se mieletön kaipuu tälle spekulaatiolle on?

En osaa sanoa miksi ihmisiä kiinnostaa se tieto, jos kiinnostaa niin varmaan jokaisella oma syynsä siihen. Varmasti se on osan kannalta just se että mieltää asian niin että koska toinen isompi kuin itse niin pakkohan sen toisen sitten käyttää aineita :)

En osaa sanoa miksi ihmisiä kiinnostaa se tieto, jos kiinnostaa niin varmaan jokaisella oma syynsä siihen. Varmasti se on osan kannalta just se että mieltää asian niin että koska toinen isompi kuin itse niin pakkohan sen toisen sitten käyttää aineita :)
Mä ymmärrän vielä niinpäin että puolustellaan jonkun naturaaliutta sillä varjolla, että on itsekin mahdollista se sitten saavuttaa, vaikka oikeasti siihen vaikuttaa niin moni asia kuten geenit. Toisinpäin mä taas nään tuon vain alistumisena ja luovuttamisena, että jos joku on isompi, se on vain lääkkeiden takia ja itse ei niitä halua käyttää. Mutta silti se on vain valintoja jonka jokainen voi tehdä itse.

Ja kerran vastaus siihen että käyttäkö aineita vai ei on binäärinen niin miksi se vaatisi kysyjältä minkäänlaista omakohtaista tietämystä tai kokemusta aineiden käytöstä?

Ei ole typeriä kysymyksiä. On vain helvetin typeriä ihmisiä jotka niitä esittää. Eli mikäli asiasta oikeasti jotain kunnollista tietää, niin ei takuulla koe tarpeelliseksi kysyä tai miettiä kuka käyttää tai ei.

Ja ultimaalisinta tässä spekulaatiossa on se, että jos joku varmasti käyttää, niin se ei riitä, vaan sitten se käyttää vähintään apteekin verran. Niin se minäkin olen kuulemma 20 vuotta vetänyt rekkalastillisia lääkkeitä. Ihmeen pieni silti olen ja ihmeen hyvät viitearvoissa olevat veriarvot.

Se muiden elämästä ressaaminen on käsittämätön ilmiö netissä ja olenkin päätynyt siihen päätelmään, että se on omanlainen harrastus monille. Seurataan ja sitten kirjoitellaan kaikesta kohteen tekemisistä nettiin valheilla varustettuja juttuja. Tätä sitten vuodesta toiseen sen sijaan että keskisttyisi omaan tekemiseensä.

Mä ymmärrän vielä niinpäin että puolustellaan jonkun naturaaliutta sillä varjolla, että on itsekin mahdollista se sitten saavuttaa, vaikka oikeasti siihen vaikuttaa niin moni asia kuten geenit. Toisinpäin mä taas nään tuon vain alistumisena ja luovuttamisena, että jos joku on isompi, se on vain lääkkeiden takia ja itse ei niitä halua käyttää. Mutta silti se on vain valintoja jonka jokainen voi tehdä itse.

Juu varmasti se voi olla niinkin että joku ajattelee että ei voi kasvaa kovinkaan isoksi jos ei käytä lääkkeitä ja silloinhan se voi johtaa luovuttamiseen jos nyt sitä sanaa haluaa käyttää... Ja tottakai se että kuinka pitkälle pääsee vaikuttaa niin moni asia, esim geenit, että aika turhaahan tuollainen itsensä muihin vertaaminen on loppupeleissä...

Ei ole typeriä kysymyksiä. On vain helvetin typeriä ihmisiä jotka niitä esittää. Eli mikäli asiasta oikeasti jotain kunnollista tietää, niin ei takuulla koe tarpeelliseksi kysyä tai miettiä kuka käyttää tai ei.

En ihan päässyt kärrylle siitä mitä tarkoitat mutta eikö nyt lähtökohtaisesti moni asia selviä juuri kysymällä?

On typeriä ihmisiä, jotka olettavat tietävänsä eivätkä ota asioista selvää, koska luulevat näyttävänsä typeriltä mikäli kysyvät kysymyksiä, jotka eivät voi olla typeriä. Lopeta pelkääminen ja ole siis rohkeasti typerä, jotta uskallat kysyä ja oppia.

Mua kiinnostaa toi natu homma koska seuraan urheilua ja harrastan kuntoilua,ihmisen suorituskyvyn äärirajat kiinnostaa.Mua ei kiinnosta jonkun totaalisaarisen valtion tekemät ihmiskokeet,lääketehtaiden myymät aineet,kepulikonsteja tarjoavat valmentajat,rahan tai julkisuuden takia mihin tahansa ryhtyvät ihmiset,erilaiset voimailijat jotka varusteilla parantaa tuloksiaan ja lisäksi mua ei kiinnosta kehoonsa jotain öljyjä ja implantteja lisäävät ihmiset.

Musta olis vaan kiva tietää kuinka nopeesti ihminen voi juosta,kuinka pitkälle hypätä,paljonko voi tempasta ja työntää ja kiva olis myös tietää kuinka komeen kehon voi rakentaa.

Tuosta, että minkä takia sillä on minulle väliä vaikka ei taloudellisesti omaan lompakkoon vaikuttaisikaan on hyvä esimerkki juurikin tämä Brad Castleberry joka suoraan sanottuna on kusettanut montaa ihmistä olevansa paljon paljon vahvempi mitä todellisuudessa hän on. Tämä on sitten suoraan pois kavereilta kuten Larry Wheels joka on oikeasti näin vahva. Krediitti tulisi mennä oikeille henkilöille ei sen takia, että se olisi minulta pois vaan sen takia, että se on oikein. Tähän aiheeseen liittyen tein juuri Larry Wheelistä videon "Larry Wheels: Mies Vai Kyborgi"

Olen suuri Larry Wheelsin fani ja arvostan älyttömän paljon hänen avoimmuuttaan käytöstä.

Back
Ylös Bottom