Muscle+

Ikä
37
Laitetaan nyt tänne vaikka kuullostaa alottelija topicilitA :D...eli mitä kokemusta teillä on muscle+?..vedättekö ennen ja jälkeen reenin...tuliko tulosta jo yhden säkin jälkeen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mörökölli sanoi:
Laitetaan nyt tänne vaikka kuullostaa alottelija topicilitA :D...eli mitä kokemusta teillä on muscle+?..vedättekö ennen ja jälkeen reenin...tuliko tulosta jo yhden säkin jälkeen?

Mä käytän sitä punttitreenin jälkeen palautusjuomana. Yhtä hyvin on toiminut kuin aikaisemmatkin palautusjuomat, on vaan hieman vaivattomampi.

Myös minä käytän palautusjuomana. Toimii muuten ihan samalla lailla kuin aiemmatkin palkkarit, mutta tuntuu nostavan painoa jonkin verran. Liekö kreatiinin syytä.

Kreatiini nostanee painoa. Multa monasti kysytään kreatiinipyruvaattia ja sitä onko se parempaa kuin normi krea kun se pyru ei kerää nestettä. Mielestäni kreatiinin parhaita puolia on se nestekertymä. Pikkuinen neste nivelissä ja lihaksissa on aina vain hyvästä. Mitä kuivempi, sen nihkeämmältä treenaaminen tuntuu.

Käytin 4,5 kg Muscle+:aa palautusjuomiin. Toimi, mutta suklaa makuna ei mielestäni ollut niitä kaikkein parhaimpia. Kyllähän se alas toki meni ja makuasiahan kyseessä on...

Tomppa85 sanoi:
Käytin 4,5 kg Muscle+:aa palautusjuomiin. Toimi, mutta suklaa makuna ei mielestäni ollut niitä kaikkein parhaimpia. Kyllähän se alas toki meni ja makuasiahan kyseessä on...

Mä aluksi kanssa vähän vierastin sitä makua (makuna suklaa, tuntui liian makealta/esanssiselta), mutta nyt olen huomannut, että se juoma on juotu ennen kuin huomaankaan. Mä olen alkanut tekemään siitä vähän tuhdimpaa, eli enemmän jauhetta ja vähemmän vettä. Ilmeisesti kaikkeen tottuu :) .

Kuukauden oon käyttäny muscle+:aa ja tuloksia on tullu sekä voimassa, että kestävyydessä. Penkki (60->70kg kuukaudessa) ja sarjakestävyyski parantunu yleisellä tasolla. Paino ei oo kyllä noussu.

Itse olen käyttänyt 3-4kk muscle+ ja siihen lisännyt 10g glutamiinia. Hyvin toimii ja mansikka on veteenkin sekoitettuna todella hyvän makuinen. Nyt tässä vuoden vaihteessa kyllä tarkoituksena on vaihtaa palkkari ainakin vähäksi aikaa mass blastin, heran ja glutamiinin sekoitukseen testimielessä kun tota V-12:sta kokeilen silloin yhden purkin (ainakin)

2 kk olen muscle+ käyttäny aina treenin jälkeen 1,5dl. On hyvin toiminut ja kuten on tässä ennen todettu nii ei tuu sählinkii proden ja hiilareiden sekottelusta. Suhdehan tässä tuotteessa on n. 1:1

Jeah, muscle+aa tulee vedettyä ennen ja jälkeen treenin. Päätin sitä kokeilla juurikin tuon proteiini-hiilihydraattisuhteen vuoksi.
Mansikkaaaahrh.. :kuola:

joo muscle plussaa on käytetty palkkarina nyt...puol vuotta vissiinki.siinähän tuo toimii kuin muukin palkkari,helpompi vaan.ja sano muut mitä tahansa,suklaa on parasta!

Mitä annostusmäärä suosittelisitte minulle? Painan noin. 73 kiloa. Ekaks vedin tota reenin jälkee vähän yli 2dl ja totesin että se on liian paljon. Nyt oon vetäny 1.5dl ja mietin että onko sekin liian paljon..? Jotkut väittää että vedä enemmän mitä ohjeet sanoo ja jotkut taas suosittelee tota ohjeitten mukasta annostusta.

Mikäs annos nyt teidän mielestänne mulle olis sopivin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom