Muscle+

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tpo
  • Aloitettu Aloitettu

Tpo

Eli mulla on tämmöstä muscle+ palautus juomaa.Miten sitten menetellään kun ei ole joka päivä treeniä niin pitääkö sitä silloinkin ottaa?Treenipäivinä otan ennen treeniä 1,5dl ja jälkeen 1,5dl.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ota pelkästään treenin jälkeen sitä. Välipäivinä pelkkää protskua. Ja myös ennen treeniä kannattaa ottaa pelkkää heraa, jos mitään.

Ei tarvii. Välipäivinä jokin protskudrinkku tai ihan tavallisesta proteiinipitoista ruokaa kurkkuun.

Edit: melkein ekana kerkesin vastata ;)

Eli meinaatteko että otan koko 3dl kerralla?:urjo:
Vaiko treenin jälkeen 2 1,5dl satsia?
Ja onkohan haittaa jos vaikka välipäivinä otan 1dl päivässä tota jauhoo?

1.5dl treenin jälkeen ja ennen tuota treeniä voi tosiaan vetää heraproteiinia pelkästään.
<a href="http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=7532">Proteiinia ennen treeniä</a>
Voihan tuota välipäivänä ottaa, mutta pitemmän päälle tulee kalliiks.

Mitä mieltä olette siitä että hyödyttääkö toi muscle+ miten hyvin verrattuna muihin lisäravinteisiin jos lihaksia haen?

Originally posted by Tpo
Mitä mieltä olette siitä että hyödyttääkö toi muscle+ miten hyvin verrattuna muihin lisäravinteisiin jos lihaksia haen?

Ei tolla muscle+:lla oo merkittävää eroa muihin palautusjuomiin jos ajatellaan lihasten kasvua pidemmällä aikavälillä.

Toi lisäravinteet on aika laaja käsite, mutta jos ruokailu on kunnossa, niin et mielestäni tarvitse muita lisäravinteita lihaskasvua ajatellen. Glutamiinia voit tietysti ottaa tohon vielä mukaan, jos lompakko antaa myöten.

Tuli vastailtua vähä ohi kysymyksen mutta antaa olla...

Jos läski ei kauheesti haittaa niin sitten vaan kunnon satsia naamariin sitä muscle+:saa.

2dl reenin jälkeen. Painat kuitenkin 90kg.
Minä en mene sanoon mitään tohon että kannattaako sitä ennen reeniä ottaa. Jos ei tuu veltto tai muuten vaan huono olo niin sitten sitä varmaan voi ottaa ennen reeniäkin. Itellä tulee vähän löysä olo jos otan hiilihydraattia ennen reeniä.

Ja ruokaa **tusti. "Tiivistettyä ruokaahan" toi muscle+ vaan on. Glutamiiniä en suosittelis, lähes turhaa tavaraa. Ja hintakin on todella ihana.

En ottais ennen treeniä, koska sisältää hiilareita, vaan jättäisin palautusjuomaksi. Itse asiassa juuri näin on tullut tehtyäkin, ja saman valmistajan Massa joka ei sisällä kreatiinia, sitten hoitaa ateriankorvikkeen virkaa.

- JjP

Itselläni on myös Muscle+:aa, tulee tosiaan aika saakelin kalliiksi ottaa n. 3 dl:aa eli 150g päivässä. Se meinaa, että viikossa sitä meneekin jo 9 dl jos 3 kertaa käy salilla. 450g viikossa, vajaassa kolmessa viikossa olisi jo juonut/syönyt koko pussin.:D

En ottais ennen treeniä, koska sisältää hiilareita, vaan jättäisin palautusjuomaksi. Itse asiassa juuri näin on tullut tehtyäkin, ja saman valmistajan Massa joka ei sisällä kreatiinia, sitten hoitaa ateriankorvikkeen virkaa.

Fastin sivuilla on tieteellistäkin tietoa palautusjuoman hyödyllisyydestä ennen treeniä otettuna tämän ainaisen mutuilun sijaan. Kannattaa välillä lukea asiatietoakin paskanjauhamisen sijaan.

Tähän väliin on oltava samaa mieltä Petzkun kans että jos sitä jokapäivä kiskoo niin kalliiks käy kun muscle+ ... maksaa yli 30 egee.
Vedän ite vaan treenin jälkeen.

sponge! kaikki proteiinifirmat tietysti markkinoi omaa tuotettaan niin paljon ku pystyy Ja käskee vetää sitä joka väliin et pakkaus kuluis nopeemmin et ne sais myydä mulle uuden :jahas:
Tota en kyl väitä etteikö siitä olis hyötyä... -.-

Fastin sivuilla on tieteellistäkin tietoa palautusjuoman hyödyllisyydestä ennen treeniä otettuna tämän ainaisen mutuilun sijaan. Kannattaa välillä lukea asiatietoakin paskanjauhamisen sijaan.

Jep, lisäravinnefirmojen sivuilla oleviin "tieteellisiin" tietoihin kannattaa uskoa sokeasti... Not! Sen sijaan on yleisesti tiedossa, että tuommoinen 30-40 grammaa nopeaa hiilihydraattia juuri ennen treeniä (tässä tapauksessa maltodekstriiniä) pistää monilla väsyttämään kesken treenin.

itse tapaan alkaa naukkailemaan muscle+ -palkkariani treenin puolivälissä. saa hiukan lisäpotkua viimeisiin liikkeisiin jne.

"Monet käyttävät palautumisjuomaa heti harjoittelun jälkeen. Ennen treeniä useimmat eivät kuitenkaan ota proteiinia ja hiilihydraatteja sisältävää juomaa. Tässä tutkimuksessa koehenkilöt saivat välttämättömiä aminohappoja ja hiilihydraatteja sisältävää juomaa ennen harjoitusta tai harjoituksen jälkeen. Ennen harjoitusta otettuna juoma stimuloi proteiinisynteesiä huomattavasti enemmän kuin harjoituksen jälkeen otettuna. Tällöin myös proteiinisynteesi pysyi perustasoa korkeammalla pidempään. Vaikutus johtui tutkijoiden mukaan harjoittelun aiheuttamasta verenvirtauksen lisääntymisestä lihaksessa yhdistettynä lisääntyneeseen aminohappojen määrään verenkierrossa. Kannattaa siis ottaa hiilihydraatteja ja proteiinia sisältävää juomaa, kuten Muscle+:a, myös ennen harjoitusta."

Lähde: Am J Physiol Endocrinol Metab. 2001 Aug;281(2):E197-206.

Siihen saakka kun tämä tutkimustulos kumotaan, uskon mieluummin sen kuin tätä mutupaskaa mitä aivan liikaa tälläkin forumilla viljellään.

Sponge uskotaan uskotaan... -.- mut jos sä oot joku vitun miljonääri nii vedä sä sit ohjeiden mukaan -.-
varmaan moni muukin vetää tosin ei kyl yksikään mun tutuista...
mut lompakon päälle se käy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom