Muscle + ja Creatine yhtäaikaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja [Roc]
  • Aloitettu Aloitettu
On monesti kuullut juttua ettei puhdasta kreatiinia saa käyttää kaikkien aineiden kanssa yhtäaikaa.. Siksipä kysynkin, että voiko fastin muscle +:aa käyttää saman merkkisen kreatiinin kanssa yhtäaikaa..? Musclessakin on 100g:ssa 5g kreatiinia.. se ei kuitenkaan taida olla paljoa ottaen huomioon mitä yksi annoskoko sisältää.. eli siis 1-2dl..

tuokin pisti mietteliääksi että paljon se 1-2dl sitten musclea painaa.. olisi voinut laskea siitä että tuleeko sitä kreatiinia "liikaa" yhdelle päivälle.. itse luulen että muscle ei varmaan paina vehnäjauhoja enempää tai vähempää, mutta kun ei ole hajuakaan siitä painosta.. :) jos joku voisi valottaa asiaa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
100g = 2dl ja tuo on sopiva määrä esim. palautumisjuomaan. Siinä on fastin mukaan se 5g kreatiinia ja riittää monelle, mutta kreatiinia voi toki lisätä siihen lisää mikäli siltä tuntuu.

Eikä ole mitään sääntöä, että ei saisi ottaa jonkun ruokaaineen kanssa.

Paitsi esim kahvin sanotaan heikentävän kreatiinin tehoa.. En itse ehkä kreaa ottaisi kahvin kanssa samaan aikaan :)

Vaikka eipä tuosta minulle ole mitään iloa ollut muutenkaan, vaikka kahvia en olisi lainkaan käyttänytkään.. No kaitpa minä saan sitten ravinnosta sitä kreatiinia sen verran että lisäkrealla ei juuri vaikutusta ole. Oon itse pistänyt nyt vaan palkkariin sen 5g ja tulen pistämään niin kauan kun purkkia riittää. Uutta tuskin ostan.

Olen sikaillut joskus kreatiinilla, laittanut sitä palkkariin (Muscle+) lisäksi varmaan pienen lapiollisen verran ja nestettä kertyi ja pumppi treeneissä lähenteli kramppia:D Muita oireita ei ilmennyt. Niin ja pientä mahavaivaa mutta saattoi johtua muustakin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom