Murtohälytinjärjestelmä kotiin

Heippa!

Palveluntarjoajia on nopean googletuksen perusteella todella monta.

Minun tarpeeni olisi kuitenkin kevyt ja edullinen kodinturvaratkaisu. Eli tarvittaisiin 1 x liiketunnistin 1 x ovitunnistin + keskusyksikkö ja romppeet.

Kovasti kiihottaisi kääntyä vartiointifirmojen puoleen, jolloin mahd. hälärit menis suoraan sinne jonka jälkeen sikaniska ajaa meille tsekkaamaan tilanteen. Edullisemman saisi tietysti itse, kun vain maksais laitteet pois, mutta ei paljon lämmitä tilanne, että olen toisella puolen maapalloa ja kännykkä pirisee... "kotiisi on murtauduttu! kotiisi on murtauduttu..."

Osaatteko suositella edullista ratkaisua? Tämä siis siksi, että asun rivarissa lähes kaupungin ytimessä ja olen paljon poissa kotoa. Varmaan riittäis ihan pelkät vartiointifirman tarrat oviin, jos niitä vain saisi =)

Miten sinä suojaat kotisi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heippa!

Minun tarpeeni olisi kuitenkin kevyt ja edullinen kodinturvaratkaisu. Eli tarvittaisiin 1 x liiketunnistin 1 x ovitunnistin + keskusyksikkö ja romppeet.

Kovasti kiihottaisi kääntyä vartiointifirmojen puoleen, jolloin mahd. hälärit menis suoraan sinne jonka jälkeen sikaniska ajaa meille tsekkaamaan tilanteen. Edullisemman saisi tietysti itse, kun vain maksais laitteet pois, mutta ei paljon lämmitä tilanne, että olen toisella puolen maapalloa ja kännykkä pirisee... "kotiisi on murtauduttu! kotiisi on murtauduttu..."

Osaatteko suositella edullista ratkaisua? Tämä siis siksi, että asun rivarissa lähes kaupungin ytimessä ja olen paljon poissa kotoa. Varmaan riittäis ihan pelkät vartiointifirman tarrat oviin, jos niitä vain saisi =)

Porukoilla löytyy kauheat Aroudion laitteet. Vehkeet on niin rasittavat käyttää, että eipä ne ole tainnut muutamaan vuoteen ollu kertaakaan päällä. Kerran menin sisälle kastelemaan kukkia tms. kun porukat olivat poissa. Koneet huusivat ja mulla ei tietysti ollut hajuakaan koodista tai miten ne saadaan pois päältä. Siinä ne huusivat varmaan sen 5min ja kukaan naapuri ei reagoinut mitenkään. Perus suomi meininki. Vartiointiliikkeen kaveri (johon siis piti olla suora hälytys) ilmaantui paikalle vasta 30min päästä. Eli loppujen lopuksi, jos joku nyt olisi sinne murtautunut, niin mitään konkreettista hyötyä niistä laitteista ei olisi ollut. Ainoana ehkä äänihaitta alussa.:rolleyes:

Itse suojaan kotini kotivakuutuksella ja turvalukolla.:thumbs:

Heippa!

Tuossa aiempi ketju samasta aiheesta.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=67179&highlight=aroundio

Porukoilla löytyy kauheat Aroudion laitteet. Vehkeet on niin rasittavat käyttää, että eipä ne ole tainnut muutamaan vuoteen ollu kertaakaan päällä. Kerran menin sisälle kastelemaan kukkia tms. kun porukat olivat poissa. Koneet huusivat ja mulla ei tietysti ollut hajuakaan koodista tai miten ne saadaan pois päältä. Siinä ne huusivat varmaan sen 5min ja kukaan naapuri ei reagoinut mitenkään. Perus suomi meininki. Vartiointiliikkeen kaveri (johon siis piti olla suora hälytys) ilmaantui paikalle vasta 30min päästä. Eli loppujen lopuksi, jos joku nyt olisi sinne murtautunut, niin mitään konkreettista hyötyä niistä laitteista ei olisi ollut.

Miten ne rasittavat käyttää voivat olla? Ja tuo 30 min ei ole mitenkään hidas, vaan melko normaali aika saapua perille.

Edit: Tuo lukkohomma on tosiaan tärkein hoitaa kuntoon. Kunnon lukitus vie rosvon suosiolla naapurin ovelle.

Ei ne vartijat mitään poliiseja ole mitkä tulee paikalle pillit päällä. Tärkein tehtävä noilla vehkeillä lienee ennaltaestävyys ja eritoten se, että joku tulee paikalle katsomaan mitä on tapahtunut. Jos on ikkunat sisässä keikan jäljiltä tai pieni kytevä sähköpalo, vesivahinko tms. niin lisävahingot saadaan estettyä verraten siihen että isäntä tulee 2 viikon kuluttua Bahamalta ja toteaa tapahtuneen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom