Juu olisi. Tutkisivat senkin ajan vaikka Kyllikki K:n murhaa. Tai dopingrikoksia.
Kukas vittu on Kyllikki K? Mä olen kuullut vain Kyllikki S:sta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu olisi. Tutkisivat senkin ajan vaikka Kyllikki K:n murhaa. Tai dopingrikoksia.
On täysin mahdollista, että miehellä on psyykkisiä ongelmia, jotka saivat hänessä aikaan hallitsemattoman raivokohtauksen ja sitten hän surmasi vaimonsa. Hän on vaarallinen tämän takia ja kuuluu hoitoon. Moni palstalla on varmasti saanut raivokohtauksia. Hyvin harva on vaan mennyt rajan yli, ellei ole sairas.
Minusta on eettisesti oikein, että hän saa jättää jäähyväiset vaimolleen. Itse uskon, että hän ei ikinä tule ymmärtämään, miten kykeni moiseen tekoon. Ja että hän kaipaa vaimoaan ja lastaan. Mistä tiedän? No kaikki muutkin täällä mutuilee...
Eiköhän käsky tullut jostain muualta kuin näiden kolmen poliisin kahvipöytäkeskusteluista.
No shit, Matlock.
Mitä se on teiltä pois vaikka murhaajaa kuskattaisiin linnanmäellä tai korkeasaaressa? Antakaa ammattilaisten hoitaa hommansa.
. Uskon että pakkohoito on ainoa vaihtoehto, toisena tulee elinkautinen ja vasta kolnmantena 12 vuotta murhasta...
Muuten hyvä, mutta murhasta tuomitaan aina elinkautinen.
Murhasta "pääsee" myös pakkohoitoon,hoitoaika yleensä 15-20 vuotta.
Väärin. Murhasta tuomitaan AINA elinkautiseen vankeusrangaistukseen, pakkohoito ei ole vankeusrangaistus.
Jos tuomioistuin jättää rikoksesta syytetyn hänen mielentilansa vuoksi rangaistukseen tuomitsematta, tuomioistuimen tulee, jollei se ole ilmeisen tarpeetonta, saattaa kysymys hänen hoidon tarpeestaan selvitettäväksi siten kuin mielenterveyslain (1116/1990) 21 §:ssä säädetään. (RL 3:4, 5 mom.)
Rikoksesta voidaan tuomita tekohetkellä 15 vuotta täyttänyt ja syyntakeinen ihminen.
Osaatko lukea??
en puhunut tuomiosta mitään vaan "...."murhasta pääsee".."
ja tämä pakkkohoitosaate annettiin/tuomittíin oikeudessa,itse istuin katsomossa.