Murhaaja vierailee uhrinsa haudalla!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zztop
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
47
En voi oikein käsittää miksi lapsensa äidin murhaajaa kuljetellaan haudalla ym. paskaa.hokemassa kuinka rakastan sinua,(anteeksi että tapoin!!)

nuo poliisitkin näkyy olevan tuollaisia saatana kätyreitä.

Lehdessä aiemmin ihmeteltiin miksei tekijä ole pitänyt 2-vuotiaaseen lapseensa yhteyttä?!?!?

Melko vaikeaa se varmaan on selittää lapselle,ettei isä aikä äiti tule enää kotiin...

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200608104984604_uu.shtml

Oksettaa aina tuollaiset jotka murhaavat lapsensa äidin ja käyvät haudalla pyytämässä anteeksi!:urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä se on teiltä pois vaikka murhaajaa kuskattaisiin linnanmäellä tai korkeasaaressa? Antakaa ammattilaisten hoitaa hommansa.

Tulee mieleen, että pitäisköhän näille "Kauhiaa, mikä lööppi! Moon ny niinq nii kauhian järkyttyny!!! Argh, ottakaa kantaa muutki!" perustaa oma virallinen lööppi- ja juornalismiketju?

Näitä ketjuja näkyy tulevan säännöllisesti milloin Nykäsen, Myllylän, Mäntylän (Dzääsmin valas) tai ihan kenen tahansa turhan julkimon tai kauhian murhan lööppien myötä.

Anteeksi, jos kuulostaa kovasti empatian puutteelta, mutta mua eikä mun elämää ei ny vaan hetkauta tää uusinkaan mässäilylööppi yhtään mihinkään. Asia ei kuulu mulle mitenkään. Kannattaisiko tunne-elämyksiä järkätä jostain muualta, kuin juorulehdistöstä?

Poliisit vaan tottelee oikeuden päätöstä. Tässä tapauksessa oikeus oli kaiketi antanut luvan miehen vierailla haudalla.

Tulee mieleen, että pitäisköhän näille "Kauhiaa, mikä lööppi! Moon ny niinq nii kauhian järkyttyny!!! Argh, ottakaa kantaa muutki!" perustaa oma virallinen lööppi- ja juornalismiketju?

Asia ei kuulu mulle mitenkään. Kannattaisiko tunne-elämyksiä järkätä jostain muualta, kuin juorulehdistöstä?
Tuota ei kyllä paremmin voisi kiteyttää. Kun yleensä ei mitään hirveämpiä meedion lahjoja tarvitse ennustaakseen näiden ketjujen etenemisen.

Näitä ketjuja näkyy tulevan säännöllisesti milloin Nykäsen, Myllylän, Mäntylän (Dzääsmin valas) tai ihan kenen tahansa turhan julkimon tai kauhian murhan lööppien myötä.

Anteeksi, jos kuulostaa kovasti empatian puutteelta, mutta mua eikä mun elämää ei ny vaan hetkauta tää uusinkaan mässäilylööppi yhtään mihinkään. Asia ei kuulu mulle mitenkään. Kannattaisiko tunne-elämyksiä järkätä jostain muualta, kuin juorulehdistöstä?

Kannatetaan! Vituttaa niin suunnattomasti lukea kaikkea paskaa, mitä iltapäivälehdet, seiska yms. paskalehdet kirjoittaa. Ja se vasta vituttaa, kun jotkut yksilöt vauhkoavat innoissaan, että tiedätkö mitä se ja se teki, silloin ja silloin, ja samat yksilöt uskoo kaiken sen paskan.

Anteeksi avautuminen ja :offtopic:, mutta ketä vittu kiinnostaa?

Niinpä, niin kauan kun lehdissä olevat ei ole mitään sukua tai tuttuja tai muuta sellaista, niin eipä sitä kiinnosta kuka on tapettu ja missä ja miten ja kuka itkee ja kenen haudalla

Niinpä, niin kauan kun lehdissä olevat ei ole mitään sukua tai tuttuja tai muuta sellaista, niin eipä sitä kiinnosta kuka on tapettu ja missä ja miten ja kuka itkee ja kenen haudalla

Tuli vaan mieleen, että taitaapi vielä vähemmän läheisiä, ja asianosaisia kiinnostaa lukea näitä juttuja lehdistä? Ehkäpä se kuitenkin on nimenomaan se miljoona sensaationnälkäistä joita nämä kiinnostavat? Itse en ymmärrä mitenkään miten syvälle uutiskynnys on kaivettu, että nämä jutut sen ylittävät, mutta näköjään moni muu ymmärtää?

Jos isä on tällä hetkellä sellaisessa mielentilassa tai oli tekoa tehdessään, että ei muista mitään mitä on tehnyt, niin haudalle vieminen olisi hyvin voinut olla sellainen tilanne että se laukaiseen jonkun sisäisen "patouman" ja näin ollen tapahtumat selkiävät isälle. (tai sitten kaveri kusettaa. en tiedä) Ainoastaan ihmettelen sitä miksi isä piti viedä haudalle silloin kun kaikki muut asianosaiset ovat paikalla.

Se on jännä että noitten lehtien pitää oikein mässäillä tollasilla asioilla. Tais olla just tää sama tapaus josta ilta-sanomat teki oikeen tollasen koosteen tohon etusivulle jossa oli linkit kaikkiin niihin uutisiin siitä tapahtumasta. Itse lopetin ko. sivuston seuraamisen (ainakin aktiivisen) sen jälkeen. Mun mielestä tollasille jutuille täytyy antaa se pieni rauha. En nyt saa oikeen ajatuksiani tekstiksi, mutta kaipa joku tämän sanoman ymmärtää.

Tähän ei voi todeta muuta kuin: Mitä sitten vaikka käyttäävät? Ei ihan kauheasti vähempää voisi kiinnostaa.

Se että vaimonsa tappanut mies vierailee haudalla ei mielestäni ole kauhea asia. Selkeästi jokin 'pimento' on päässä ollut tapon hetkellä, joten rakkaus ja kaipuu ja suru voi silti olla, ei hän varmaan vaimonsa kuolemaa toivonut ja suree nyt menetystä, vaikkakin itse on sen aiheuttaja.

Järkyttävämpää minusta on sellaiset ratkaisut, kuten eräs tuntemani perhe jossa isä murhasi perheen koiran sekä molemmat tyttäret ja lopuksi itsensä, ja äiti halusi heidät haudattavan samaan hautaan. Tässä tapauksessa olisin itse kyllä haudannut tytöt erikseen...

Mutta niin, mikäpäs minä olen sitä sanomaan mikä on tuollaisissa tapauksissa oikein tai väärin. Kukin toimii miten haluaa, ja nämäkin molemmat asiat olivat ihan luvallisia asioita jotka saa tehdä jos niin haluaa...

Samaa mieltä monen muun kanssa. Mitä kauheaa siinä on jos murhaaja vierailee haudalla? Varsinkin, kun tapaus on tällainen, että mies ei ehkä ollut edes täysin perillä siitä, mitä teki. Sitäpaitsi kauhisteltiinhan sitäkin, kun hän ei mennyt hautajaisiin? Olen samaa mieltä MissEvilEven kanssa.

On täysin mahdollista, että miehellä on psyykkisiä ongelmia, jotka saivat hänessä aikaan hallitsemattoman raivokohtauksen ja sitten hän surmasi vaimonsa. Hän on vaarallinen tämän takia ja kuuluu hoitoon. Moni palstalla on varmasti saanut raivokohtauksia. Hyvin harva on vaan mennyt rajan yli, ellei ole sairas.

Minusta on eettisesti oikein, että hän saa jättää jäähyväiset vaimolleen. Itse uskon, että hän ei ikinä tule ymmärtämään, miten kykeni moiseen tekoon. Ja että hän kaipaa vaimoaan ja lastaan. Mistä tiedän? No kaikki muutkin täällä mutuilee...

Kieltämättä ei vois vähempää kiinnostaa. Mutta pakko kommentoida, eikö kolmella poliisilla ole parempaa tekemistä kuin käyttää miestä haudalla joka ei edes mielestäni ansaitse sitä.

Kieltämättä ei vois vähempää kiinnostaa. Mutta pakko kommentoida, että kolme poliisia tuskin huvikseen lähti vangittua miestä kävelyttämään ulkoilmaan. Eiköhän käsky tullut jostain muualta kuin näiden kolmen poliisin kahvipöytäkeskusteluista.

Kieltämättä ei vois vähempää kiinnostaa. Mutta pakko kommentoida, eikö kolmella poliisilla ole parempaa tekemistä kuin käyttää miestä haudalla joka ei edes mielestäni ansaitse sitä.

Juu olisi. Tutkisivat senkin ajan vaikka Kyllikki K:n murhaa. Tai dopingrikoksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom