Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
inflames sanoi:Joo, melkolailla samassa veneessä ollaan. Nuorempana vedetty A-vitamiinikuuri ilmeisesti vei viimeisetkin toiveet parrasta, luulen ma.
Jos jättää viikoksi ajamatta, niin karva siellä toinen täällä mallinen parta on valmis. Aika irvokkaan näköinen.
kodari76 sanoi:No itse käytän höylää vain ja ainoastaan saunassa. Eli ensin kunnon löylyt, sitten vettä kippoon ja lauteille höyläämään. Muuten on heltta täynnä mikroskooppisia haavoja, ja iho on väh. 3 päivää kosketusarka.
Kaikkein hellin tapa mulle on ensin pestä lärvä saippualla kuivaksi, ja sitten vetää ihan pelkällä kuivalla sähköparranajokoneella. Perään nopeasti kourallinen perinteistä partavettä ja jotain Aqualania kerros. Muuten taas punoittaa ja kirvelee.
Integrandi sanoi:Itsellä on vähän sama ongelma. Suihkun jälkeen yleensä helpottuu kun iho on pehmennyt. Kannattaa myöskin koittaa sellaista kikkaa, että ensin ajelee myötäkarvaan ja vasta sen jälkeen "hienosäätö" vastakarvaan. Vähentää noita mikrohaavoja huomattavasti. Asiaa myös auttaa kun käyttää kunnon vaahtoa/geeliä eikä mitään sparin tusinatavaraa.
taisteluorava sanoi:Miten muka A-vitamiinikuuri vaikuttaisi tulevaan parrankasvuun?
Integrandi sanoi:Itsellä on vähän sama ongelma. Suihkun jälkeen yleensä helpottuu kun iho on pehmennyt. Kannattaa myöskin koittaa sellaista kikkaa, että ensin ajelee myötäkarvaan ja vasta sen jälkeen "hienosäätö" vastakarvaan. Vähentää noita mikrohaavoja huomattavasti. Asiaa myös auttaa kun käyttää kunnon vaahtoa/geeliä eikä mitään sparin tusinatavaraa.
varsinkin sellainen paha poika-lookki, et vähän sänkeä.. varsinkin omalla kullallaIronbutt sanoi:Parrakkaat miehet on sexyjä!