Jumala parantaa munuaiskivet
Väkevä viina on pahasta ja muutkin aineet varmasti liiallisesti käytettynä mutta esim. oluessa on paljon erilaisia mineraaleja jotka ehkäisevät noita, samoin viinissä. Noista on tehty ihan tutkimuksiakin.
"Noin parikymppisenä minulla todettiin munuaiskiviä, jotka liikkuessaan eteenpäin virtsatiehyeissä aihettavat valtavia kipuja. Siihen aikaan (70-luvun puolivälissä) lääketiede ei ollut vielä yhtä pitkällä munuaiskivien hoidon suhteen kuin nykyään. Piti vain odotttaa, että ne tulisivat pois luonnollista kautta ja piti juoda paljon ja tarvittaessa ottaa kipulääkettä. Lääkäri suositteli muuten juomaksi olutta. En kyllä noudattanut 'lääkärien määräystä', koska en käytä alkoholia. Harva mies kuitenkaan saa näin lääkärin luvalla juoda alkoholia!
Kivet eivät kuitenkaan tulleet pois luonnollista tietä ja aikaa oli jo kulunut melkein kuukausi ja nyt oli vaarana, että kun kivet ovat osittain tukkineet virtsatiehyet näin pitkän aikaa, niin munuaiset saattaisivat vaurioitua.
Nyt tein jotain hyvin radikaalia, jota en kuitenkaan suosittele kenellekään muulle: ilmoitin sairaalaan, että en enää käy tarkkailussa. Jotenkin olin varmistunut siitä, että Jumala voi kyllä parantaa nämä munuaiskivet.
Olin silloin jo muuttanut pois kotoa omaan asuntoon ja olin mennyt kihloihin. Olimme morsiameni kanssa päivisin mahdollisimman paljon toistemme seurassa, yöt tietenkin nukuimme omisssa kodeissamme. Mutta juuri sinä päivänä morsiameni oli käymässä minun asunnossani, kun taas munuaiskivikohtaus yllätti. En voinut muuta kuin kieriskellä sängyssä tuskissani (en ollut ottanut kipulääkettä) ja kipu oli niin kova, etten enää kestänyt sitä vaan pyysin morsiantani rukoilemaan minun puolestani.
Ja tämä nuori tyttö, joka oli kasvanut helluntailaiskodissa, oli tottunut siihen, että Jumala vastaa rukouksiin. Hän rukoili lyhyesti luottaen täysin lapsenomaisessa uskossaan siihen, että Jumala kuulee.
Kun hän alkoi rukoilla, niin samassa silmänräpäyksessä jokin viileä laskettiin minun kylkeni päälle - siihen kohtaan, jossa kipu oli. Tiesin, että se oli Jeesuksen parantava käsi. Kipu ei poistunut, mutta oli aivan kuin minut olisi puudutettu; kipu tuntui, mutta minuun ei enää sattunut. Kun hän lopetti lyhyen rukouksensa, käsi otettiin pois tarkalleen samalla hetkellä, kun hän sanoi: "Aamen." Mutta myös kipu lähti samalla hetkellä pois! Saattoi olla morsiamelleni melkoinen yllätys, kun minä sen kummenpia puhumatta, välittömästi nousin pystyyn sängystä niin kuin ei mitään munuaiskiviä olisi milloinkaan ollutkaan!
Olkoon tämä lyhyt kokemukseni muille rohkaisuksi siitä, että Jumala kuulee KAIKKIEN ihmisten rukoukset. Ei sen tarvitse olla jokin maailmankuulu evankelista, joka rukoilee puolestasi, että voisit parantua. Jumala voi käyttää ketä tahansa kaikkein vähäisintäkin lastaan.
En tule koskaan unohtamaan tätä tapausta. Oliko se minun suuri uskoni vai morsiameni (josta myöhemmin tuli vaimoni) suuri usko, joka sai parantumisen aikaan? Ei kumpikaan, koska tunsin uskoni kovin heikoksi tämän tosi paikan tullen. Eikä morsiameni ollut ollut mikään suuri uskon jättiläinen vaan aivan tavallinen helluntainuori. Mikä sai sitten parantumisen aikaan? Se oli hänen RAKKAUTENSA minua kohtaan, joka teki hänet epätoivoiseksi ja sai aikaan uskon, kun hätä oli suurimmillaan!
Tapaus muistuttaa minua Jumalan rakkaudesta ihmisiä kohtaan, josta kerrotaan Joh. 3: 16: "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä." Parantumisihmeemme - olivat ne kuinka suuria tahansa - ovat kuitenkin ajallisia ja me voimme tulla sairaiksi uudelleen, mutta tärkeintä on meidän sielujemme pelastus 'ettei KUKAAN hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä'. Niin kuin Jumalan tahto on, että kaikki ihmiset parantuisivat (Jes. 53: 4), niin Hänen tahtonsa myös on, että KAIKKI ihmiset pelastuisivat (1. Tim. 2: 4).
"Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, KUINKA PALJON ENNEMMIN taivaallinen Isä antaa Pyhän Hengen niille, jota sitä häneltä anovat!" Luuk. 11: 33."
http://tapsa.takaa.fi/kirjoitukset/kokemukset/munuaiskivet.htm