Mun ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Daug
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Näyttää olevan muotia tää ohjelmien postaus tänne ni kai munki sit pitää :)

Oon nyt vähän yli 2kk käyny salilla ja teen 3 kertaa viikossa koko kroppa (ma, ke, pe) seuraavanlaisesti:

Jalkaprässi 2*12
Jalkojen koukistus 2*12

Penkki/vinopenkki 3*10
Rintakone 3*12 (nimestä en tiiä, laitetaan painoja ja vedetään itseä kohti istuviltaan)
Ojentajat ylätalja 2*12

Ylätalja eteen 2*12
Alataljasoutu 2*12

Pystypunnerrus 3*12
Hauiskääntö alatalja/käsipainot/kulmatanko 3*12

Vatsat 3*max
Selänojennus 3*max

Tuolla ajattelin nyt ainakin tämän vuoden loppuun mennä ellei aivan persiistä ole... Sitten ajattelin siirtyä 3 jakoiseen ohjelmaan. Mutta mitäs mieltä tosta ohjelmasta? Jotain lisättävää tai pois jotain? (kyykkyä ja maastavetoa en aio lisätä for sure)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jooh, no itseasiassa testailen sellasta penkkiohjelmaa tässä just parhaillaan, 2 kertaa viikossa on se ja niiden välissä olevana treenipäivänä teen vinopenkkiä sit.

Originally posted by Daug
Rintakone 3*12 (nimestä en tiiä, laitetaan painoja ja vedetään itseä kohti istuviltaan)
Taidat puhua vipuvarsisoudusta istuen, se on selkäliike.

Zone-sarja -42%
Noo ei ihan, siinä laitetaan ihan irtopainoja sinne alas kummallekin puolelle ja painetaan jalalla se alkuun jos haluu. Hälläväliä, hyvä tietää että se on selkälaite ku oon tällänen :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Joops
heheh kertokaa mulle kuka toi david on ja mitä se on tehny et on ansainnu tommoseen tomppelin maineen :) :david:
Etkö sä tunne deividiä!?! Se on David "Rintakarva" Hasselhoff, eli :david:

Originally posted by Daug

...

(kyykkyä ja maastavetoa en aio lisätä for sure)

Miksi? :confused:

Tossa tuli vaan mieleen, että onko noilla mun sarjan (lue ylempää) liikkeiden suoritusjärjestyksessä jotain väliä miten tekee? Nyt teen tässä järjestyksessä:

Alkulämmittely 5-10 min kuntopyörä
Jalkojen koukistus
Jalkaprässi

Penkki
Vatsat

Ylätalja eteen
Alataljasoutu

Pystypunnerrukset
Hauiskääntö käsipainoilla
Ojentajat ylätalja
Hauiskääntö alatalja

Selänojennus
Pec deck

Peck dec siksi lopussa, koska se on eri kerroksessa niin ei jaksa juosta edes takas.

Paljoo ei kokemusta koko kroppa kerralla reenistä ole, mutta jotain tollast järjestystä minäkin tekisin jos noin reenaisin, että näin "paperilla" vaikuttaa ihan hyvältä...:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom