mun ohjelma (miljoonas kerta)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aku-A
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Yusu
Ennemmin mä työnnän noi aunariin, ku pystypeen pääntakaa. Mieluummin tekee ihan perusliikkeitä, ku tollasia hilavitkutinnysväämistliikkeitä.

Mun mielestä hyviä olkapääliikkeitä:
- Pystypunnerrus käsipainoilla (6-12 toistoa)
- Pystysoutu levytangolla (8-12 toistoa)
- Vipunostot sivulle käsipainoilla / taljassa (8-15 toistoa)
Kuten varmaan tiedätkin olkapäät ovat 3 osaiset.
Pystypunnerrus käsipainoilla rasittaa olkapään etuosaa
Pystysoutu levytangolla sivuosaa
Vipunostot sivuille sivuosaa

-olkapää treenissäsi tuli 1yksi liike etuosalle 2liikettä sivuille ja 0nolla takaolkapäille.Näyttämässäni ohjelmassa on 2kaksi liikettä olkapään joka osalle.Olkapäät ovat kuitenkin pieni lihasryhmä ja hilavitkutinnysväämistliikkeet sopivat mielestäni TODELLA hyvin!:piis:

Originally posted by Jeesus19
Kuten varmaan tiedätkin olkapäät ovat 3 osaiset.
Pystypunnerrus käsipainoilla rasittaa olkapään etuosaa
Pystysoutu levytangolla sivuosaa
Vipunostot sivuille sivuosaa

-olkapää treenissäsi tuli 1yksi liike etuosalle 2liikettä sivuille ja 0nolla takaolkapäille.Näyttämässäni ohjelmassa on 2kaksi liikettä olkapään joka osalle.Olkapäät ovat kuitenkin pieni lihasryhmä ja hilavitkutinnysväämistliikkeet sopivat mielestäni TODELLA hyvin!:piis:

9 sarjaa takaolkapäitä on IMO liikaa. Ite teen pari sarjaa takaolkapäitä ennen selkätreeniä.

Rintaliikkeet rasittaa etuolkapäitä mun mielestä ihan tarpeeksi, joten en lähtis tekee vipunostota eteen enää

Oli miten oli, niin 18 sarjaa olkapäille on liikaa

Originally posted by AKV
Kyllä pystypunnerrus rasittaa myös sivuolkapäitä.

Totta mut tuntuis ainakin, että kun tekee käsipainoilla pystypunnerrusta istuen niin kannattais tehdä ilman selkätukea, saa tuntumaan enemmän sivuolkapäissä ja vielä kun ei laita kyynärpäitä lukkoon niin jännitys pysyy kokoajan. Yhtenä plussana vielä painot ovat pienemmät kun ei voi avittaa ylärinnalla kuten selkätuen kanssa käy.

Kannattaa harkita myös seuraavanlaista jakoa. Toimii ainakin mulle parhaitin ns. jaetuista ohjelmista vaikka olenkin alkanut pitämään kokokropan treenistä yhä enemmän.

1: Rinta/Selkä

2: Jalat

3: Kädet / Olkapäät

Ideanahan tuossa on, että rinta/selkä treeni on samalla kevyt käsipäivä ja käsipäivä samalla kevyt rinta/selkä -treeni.

Tarkoituksena olisi kokeilla käsipäivälle lisättyä kevyttä jalkatreeniä ja katsoa kuinka se toimii.

To Yusu:Ohjelmani ei vättämättä ole paska vaikka onkin erilainen kuin omasi.Omasikin on varmasti hyvä mutta ohjelmani on myös toimiva...:piis: :haart: :piis: :haart: :blow:

Takaolkapäät kuluu mun mielestä enemmän selkä kuin olkapää reeniin.

Muutenkin 18 sarjaa olkapäille, jotka rasittuvat jo rintareenissä on aivan liikaa. Mä teen yleensä pystypunnerruksen ja viparit(sivulle) superina x2 ja riittää ihan hyvin. Joskus harvoin otan pystypunnerruksessa pudotussarjan, mutta sitten teen vaan yhden sarjan vipareita(sivulle edelleen) todella pienellä painolla ja siististi.

Pystypunnerrus+viparit superina x2 (about 10+10 toistoo)
TAI
Pystypunnerrus+1 pudotus(about 6-8+5-8) + 1 satsi vipareita (10-15 toistoo)

Originally posted by Aku-A
Ajattelin tehä olkapäät seuraavaksi tälläi:
pystypunnerrus
pystysoutu
vipunostot eteen
taljassa sivulle
Jätä noi viparit eteen pois! Jos samana päivänä teet rinnan ja ojentajat, niin etuolkapäät saa kyllä reeniä ihan tarpeeks.

Mulla on samanlainen jako ja teen olkapäille korkeintaan yhden punnerrusliikkeen+ vipunostot sivulle.

Takaolkapäät saa aika hyvin treeniä selkäpäivänä, mutta voihan sitä ottaa pari sarjaa vipunostoja kulmassa joko olkapää tai selkäpäivänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom