Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juurikin näin. kannattaa vähän avartaa mieltään jos samantien pitää sitä loukkauksena että podauksesta on tehty noin hiton hyvä, lämmin & avoin dokkarinpätkä ja samassa sarjassa tutustutaan jehoviin myöhemmin....Yhdistävä tekijä yhteisöllisyys, jota rakentaa jokin yhteinen intressi/yhdistävä tekeminen ja erottaa massasta. Se tossa kai ideana on.
Kaapasin ja uppasin tonne Areenan flv-videotiedoston: http://www.nbl.fi/~nbl2390/pakkiksen_roinat/Mun_heimo-2009-09-20T19_15_00.flv (113M)Sama juttu! Vaikuttaako asiaan, että en asu suomessa?
Voisko joku laittaa sen jonnekin mistä mäkin näkisin ton, kiitos!
Jotenkin pisti silmään tuon diettailevan äijän hyväntuulisuus vielä, kun jenkkidokkareissa ne on ollut sellaisia kiukuttelevia urpoja. Ihan ok dokkari ja esitti bodailun kivasti enemmän normi-ihmisten hommana, kuin jenkkidokkarit, joissa kehonrakennus on jotain täysin friikkiä toimintaa.entsyymi sanoi:Olipas kiva ja hyväntuulinen pätkä. Mantilat on aina vaan yhtä ihania ja symppiksiä!
Ai mullaki?:wtf:En näistä juuri tajua, mutta olipa sedillä isot leuat ja masu-alueet.
Kaapasin ja uppasin tonne Areenan flv-videotiedoston: http://www.nbl.fi/~nbl2390/pakkiksen_roinat/Mun_heimo-2009-09-20T19_15_00.flv (113M)
Linuxilla toimii jokaisella soittimella, windowsillakin varmaan vähintään VLC-playerillä.
En näistä juuri tajua, mutta olipa sedillä isot masu-alueet.
Stingi kattoo kieroon aikalailla.
yritätsä nyt sanoo et mentula ei roinaa vai ?? väitän että "tavis"kin jos haluaa jotain paljon niin myös pystyy siihen. joka lajissa roinataan ei ne testit paljon jeesaa..ei ne kaikki bodarit roinaa.kattokaas jari mentulaakin ukko on iso kuin mikä! bodareillakin on doping testit!!!! täälläkin on taas turhaapaskan jauhamista! kokeilkaapa itse olla puoli vuotta dieetillä ja treenata,väitän että jää taviksilta tekemättä.
Volbeat - A moment foreverMikäs kappale tossa soi 20:30 kohalla ?