Mun Heimo - Bodarit (20.9 TV1 klo 19:15)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Muut osat onkin jostain gooteista tjsp

Toi ny kertoo vähän jo "normaalien" ihmisten ajattelusta ku samassa ohjelmas on jehovat, bodarit ja gootit..:D

Yhdistävä tekijä yhteisöllisyys, jota rakentaa jokin yhteinen intressi/yhdistävä tekeminen ja erottaa massasta. Se tossa kai ideana on.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toi ny kertoo vähän jo "normaalien" ihmisten ajattelusta ku samassa ohjelmas on jehovat, bodarit ja gootit..:D

Kerros nyt vielä mikä noissa vertauksissa on niin hauskaa? Onko esim gootit sun mielestä huonompia ihmisiä kuin bodarit?

No esimerkiks jehovat ja Vasemmistoliiton kannattajat menee helposti samaan aivottomien kategoriaan.

Äläs nyt ole noin asenteellinen. Noin ne valtaosa "tavallisista" ihmisistä ajattelee bodareistakin. Anna sarjan yllättää, löydä jehovantodistajien inhimillinen puoli ;) :D

No esimerkiks jehovat ja Vasemmistoliiton kannattajat menee helposti samaan aivottomien kategoriaan.

OT,mutta miten tuo puoluekanta aivottomuuteen liittyy? Jehovien toimintaa voisi jopa aivottamaksi sanoa, koska siinä yksilölle ei anneta hirveästi oman valinnan mahdollisuutta.

Kerros nyt vielä mikä noissa vertauksissa on niin hauskaa? Onko esim gootit sun mielestä huonompia ihmisiä kuin bodarit?

Ei ole huonompia.. Kaikki noi marginaali "heimot" on sellasia mille keskiverto perus Pertti nauraa ja ihmettelee että, mitä noikin touhuaa tai luulee olevansa.. Älä suutu:piis:

OT,mutta miten tuo puoluekanta aivottomuuteen liittyy? Jehovien toimintaa voisi jopa aivottamaksi sanoa, koska siinä yksilölle ei anneta hirveästi oman valinnan mahdollisuutta.

Oletko seurannu ko puolueen edustajien edesottamuksia eri toimintojen rahoituksen suhteen? Jakaa pitäis niin penteleesti niinkuin ois joku pohjaton massi, josta ottaa varat kaikkeen. Mä seurailen niitä aitiopaikalta myös yliopistolla, kun opiskelen osan luennoista yhdessä sosiaalipolitiikan opiskelijoiden kesken ja osa meidän opiskelijoista on kunnallispolitiikassa mukana. Ja toki tulee seurattua politiikan suuntaviivoja ihan valtiotasollakin.

Ei ole huonompia.. Kaikki noi marginaali "heimot" on sellasia mille keskiverto perus Pertti nauraa ja ihmettelee että, mitä noikin touhuaa tai luulee olevansa.. Älä suutu:piis:
Se on ihan totta, että varmasti nauraa. Nauru vaan loppuu aika lyhyeen, kun se Pertti sit eksyy salille ja meneekin pyytämään apua joltain "bodarilta", kun ei tiedä mitä siellä tehdään. Heti kun Pertti näkee mitä se bodaus ja terveellinen ruokavalio vaatii, ei se enää olekaan niin hassua.

Kukaan bodari ei muuten luule olevansa mitään ihmeellistä, eiks se tullut aika hyvin esille tuossakin dokkarissa? Ihan tavallisia ihmisiä me bodaritkin ollaan, tykätään vain urheilla ja treenata kroppaamme hyvään kondikseen. Ne jotka eivät treenaa tekee sitten jotain muuta. Istuu vaikka kaverilla pelaamassa Fesseä tai AD&D:tä:D

Oletko seurannu ko puolueen edustajien edesottamuksia eri toimintojen rahoituksen suhteen? Jakaa pitäis niin penteleesti niinkuin ois joku pohjaton massi, josta ottaa varat kaikkeen. Mä seurailen niitä aitiopaikalta myös yliopistolla, kun opiskelen osan luennoista yhdessä sosiaalipolitiikan opiskelijoiden kesken ja osa meidän opiskelijoista on kunnallispolitiikassa mukana. Ja toki tulee seurattua politiikan suuntaviivoja ihan valtiotasollakin.

Olen seurannut ja itse olen enemmän varmasti oikealle suuntautunut. En nyt vain näkisi kaikkia vasemmiston ajatuksia aivottomina, niissä kun ihminen usein kuitenkin pyritään ottamaan huomioon pelkän rahan sijaan. Mutta joo,tämä taitaa nyt olla hieman väärä topic tälle keskustelulle:)

Back
Ylös Bottom