Mun Heimo - Bodarit (20.9 TV1 klo 19:15)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Bisley

SNIKT!
VIP
Ikä
38
munheimo-ok-bodarit4.jpg

Jari, Susanna ja Mikko punnitsevat kaiken syömänsä ruoan ja rakentavat kehojaan kuntosalilla. Kehonrakennus on kokonaisvaltainen elämäntapa, joka ei anna armoa.
Käsikirjoitus ja ohjaus: Katri Puro.

Eli ohjelmassa seurataan Mantilan perhettä ja Stinglin Jarin valmistautumista kohti Kulttuuritalon Gp-kisoja. Saas nähdä millainen dokkari tuostakin on väsätty!! Kannattaa katsoa.:puntti:

http://tv1.yle.fi/ohjelmat/asia/mun-heimo

Juomapeli ohjelman ajaksi, naukku aina kun kuulee seuraavanlaista verbaliikkaa:

"Mites sitten nuo doping-aineet, voiko tuollaiselta näyttää ilman aineita?"

"Maailman raskain laji"

"Koulussa olin aina se luokan lyhyin ja honteloin jätkä, ikinä en pillua saanut."

"Bodyuran jälkeen aloitan varmaan kamppailulajiharrastuksen, vapaaottelu vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta."

"Minua pidetään todella itsekeskeisenä ja omahyväisenä, mutta kaikki oikeat ystäväni (muut bodarit) kertovat että minulla on hyvä sydän, huumorintajua ja itseironiaa löytyy legioonan verran, ja maanläheisyydestäni unelmoivat jopa kaivinkoneen kuljettajatkin."

"Maailman raskain laji"

"Koulussa olin aina se luokan lyhyin ja honteloin jätkä, ikinä en pillua saanut."

"Bodyuran jälkeen aloitan varmaan kamppailulajiharrastuksen, vapaaottelu vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta."

"Minua pidetään todella itsekeskeisenä ja omahyväisenä, mutta kaikki oikeat ystäväni (muut bodarit) kertovat että minulla on hyvä sydän, huumorintajua ja itseironiaa löytyy legioonan verran, ja maanläheisyydestäni unelmoivat jopa kaivinkoneen kuljettajatkin."

Saa varmaan olla aika kännissä. Ei siellä tosin yllättäen puhuta lainkaan doupeista. Meinaan tiedän varmuudella, että tossa haetaan eri näkökulmaa potauksen saralla...

Vapaaottelu...:lol2:

"Maailman raskain laji"

Haha, hyviä kohtia ja usein täyttä totta ;)

Pitää kyllä katsoa dokkari.

..."Maailman raskain laji"...

..."Koulussa olin aina se luokan lyhyin ja honteloin jätkä, ikinä en pillua saanut."...

..."Bodyuran jälkeen aloitan varmaan kamppailulajiharrastuksen, vapaaottelu vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta."...

:hyper: aiaiajiaiaijai..

Kai tää tulee areenalle kanssa? Ite ku en omista televisiota ni ei saa samantien katottua..

Kuten jo dokumentin asettelusta näkyy niin bodarit rinnastetaan erilaisuudessaan jehovan todistajiin, somaleihin, gootteihin, rokkareihin ja harekrishnoihin. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
YLE TV1 Mun heimo Bodarit 19.15

"Osa 1/6: Bodarit. Jari, Susanna ja Mikko punnitsevat kaiken syömänsä ruoan ja rakentavat kehojaan kuntosalilla. Kehonrakennus on kokonaisvaltainen elämäntapa, joka ei anna armoa."

Tulee ykköseltä tänään sunnuntaina vartin yli 7. Muistakaa katsoa.

Onneksi sattui natikoita tuohon dokkariin.
Eikä mitään "baaribodareita", "portsareita" tai "hiihtäjiä".
Ettei tule suurelle yleisölle väärää kuvaa lajista :thumbs:

Ei siellä tosin yllättäen puhuta lainkaan doupeista. Meinaan tiedän varmuudella, että tossa haetaan eri näkökulmaa potauksen saralla...

Ei puhuta ku kymysys stereoista vähän niinku vältetään...
e. Mut ei kait siinä jos tekijät ei ton enempää lähde tivaamaan :)

Stinglin Jari teki kyllä suuren vaikutuksen. En olisi ikinä uskonut että natuna voi tuohon kuntoon päästä. Sääli ettei mies mahdu CBB:n painorajoihin!

Huomasin vahingossa ohjelman. Aivan loistava:thumbs: Nyyssiskin veti hienosti;)

Toi "stereokeskustelu" IMO taas ihan turhaa...

Back
Ylös Bottom