Mun ensimmäinen nelijakoinen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Timba79 sanoi:
Näin erilaisia me ollaan. Kokeileppas joskus ylätaljaa yhellä kädellä. Sillä saa ainakin tuntumaa...tosin painot pitää pitää maltillisina. Sopii hyvin viimeiseksi liikkeeksi.

Tuota yhden käden taljaa tein about 2kk pääliikkeenä ja sain siinä tehtyä 42kg painolla 3 x 10 molemmilla käsillä. Tuntuma on mielestäni todella hyvä. Mielenkiintoista tässä on se että normaalisti ylätaljassa teen 77kg tai 84kg painoilla 3 x 10. Sama homma tulee kulmasoudussa.. teen 45kp kässärillä kevyesti 4 x 10, mutta taas alataljassa jo 80kg tuntuu raskaalta soutaa. Samapa tuo kun selkä ainakin on alkanut kasvamaan räjähdysmäisesti kun on alkanut tuota kulmasoutua kässäreillä jauhamaan oikeen urakalla.

Selällä pitäisi saada joku enemmän kroppaa rasittava massaliike. Esmes T-kulmasoutu voisi olla hyväksi, koska siihen saa vähän enemmän romua. Tällä voi vaikka korvata normaalin KP-soudun.

Eikös normaali mavekin ota ihan hyvin takareisiin, riippuen tietenkin suoritus tavasta. Itse ainakin pitäisin sen jalkapäivällä ja vaihtelisin joskus sjmv:n kanssa. Mutta jokainen tavallaan.

Kun kerta käsiin haluat massaa ja olkapäitä et pysty tehdä suurilla painoilla, niin eikö olisi parempi tehdä hauikset ja ojentajat samassa treenissä ja olkapäät rinnan kanssa?

yajo sanoi:
Kun kerta käsiin haluat massaa ja olkapäitä et pysty tehdä suurilla painoilla, niin eikö olisi parempi tehdä hauikset ja ojentajat samassa treenissä ja olkapäät rinnan kanssa?
Tuo olisi kyllä aika hyvä idea. Käsiin voisi tosiaan keskittyä oikein kunnolla ja tehdä superina.

Warheart sanoi:
Tuo olisi kyllä aika hyvä idea. Käsiin voisi tosiaan keskittyä oikein kunnolla ja tehdä superina.

Ideana on saada puolestaan ojentajiin lisää voimaa kuten ensimmäisessä postauksessani kirjoitin ja pumpatuilla käsillä ei oikeen tule voima treenistä mitään. Näin olen kokenut asian.

pollo sanoi:
Selällä pitäisi saada joku enemmän kroppaa rasittava massaliike. Esmes T-kulmasoutu voisi olla hyväksi, koska siihen saa vähän enemmän romua. Tällä voi vaikka korvata normaalin KP-soudun.

Todella mielenkiintoista väittää että T-kulmasoutu ottaa selkään paremmin kuin esimerkiksi alataljasoutu.

Amerikan Jeesus sanoi:
Todella mielenkiintoista väittää että T-kulmasoutu ottaa selkään paremmin kuin esimerkiksi alataljasoutu.

Ei *itun pässi. :)

IMO, ei tietänkään kannata luopua mistään alataljasta. Sanoinko edes niin...?! Nakkaa joku ylätalja niskantaakse pois ja tee sen tilalla normaalia- tai T-kulmasoutua. Voin lyödä vetoa, että kehitys on nopeampaa tuollaisella setillä, kun on mahdollisuus repiä suurempia painoja jossain liikkeessä.

MAVEn myös ottaisin itse selkäpäivällä, mutta tästähän keskusteltiin jo. :david:

pollo sanoi:
IMO, ei tietänkään kannata luopua mistään alataljasta. Sanoinko edes niin...?!

Ei v*tun pässi ;)

Ei kukaan väittänyt sun sanoneen niin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom