Mun diieeti (tuleeko onnistumaan?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jimbis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
Elikkäs tän vuoden alusta lähtien, tammikuun lopusta, oon ollut dieetillä.. Kesäkuntoa haetaan, ja nyt sitten päätin kysyä teiltä viisaammilta ohjeita diettiini.
Tälläisellä on nyt menty 3 kuukautta:
Aamulla maitorahkaa+vitamiinit. Lounas noin 10.40, kouluruokaa.. Sitten noin 15.00 joko toinen ruoka (kanaa/kalkkunaa+tumma makaroni) tai maitorahka/tonnikala. Lopulta illalla viel noin 21.30 maitorahka. Aerobista en ole lisännyt yhtään, mutta suunnilleen tälläisellä ruokavaliolla on nyt lähtenyt noin 13kg. Salilla oon käynyt nyt säännöllisesti yli vuoden 4 kertaa viikossa.

ilmoitelkaa jos haluatte jotain lisä informaatiota jos jotain unohtui nyt mainita kiireessä :rolleyes:

jimbis sanoi:
... mutta suunnilleen tälläisellä ruokavaliolla on nyt lähtenyt noin 13kg. ...

Hienosti on paino pudonnut :thumbs: Mutta missä on ongelma? Näyttäähän toi toimivan oikein komeasti. Kannattaa suunnitella valmiiksi joku exit-strategia siihen miten lopetat dietin sitten kun paino on tippunut tarpeeksi. Ettei tule vaivalla pudotetut kilot takaisin.

Aika vähän tuota syömistä on näin aloittelijankin silmään. Paino on tippunut kyllä hienosti. Mikä on oma arviosi lihasten säilyneisyydestä(heh)?

Jos semmoset 4kiloo on tippunu kuukaudessa ni kyll lihasta on mennykki mukana.. Mut hyvin on kyll tullu alas! Mikäs siinä muuttamaa jos toimii..
Ite en oikee noin kovaa diettais mut riippuu iha siitä ett kuinka paljo "ylimäärästä" on..

jimbis sanoi:
Aamulla maitorahkaa+vitamiinit. Lounas noin 10.40, kouluruokaa.. Sitten noin 15.00 joko toinen ruoka (kanaa/kalkkunaa+tumma makaroni) tai maitorahka/tonnikala. Lopulta illalla viel noin 21.30 maitorahka. Aerobista en ole lisännyt yhtään, mutta suunnilleen tälläisellä ruokavaliolla on nyt lähtenyt noin 13kg. Salilla oon käynyt nyt säännöllisesti yli vuoden 4 kertaa viikossa.

Hienosti on paino tullut alas! Eli jos homma toimii, niin eihän siinä sitten mitään. Pari omaa mielipidettä nyt kuitenkin kerron, kommentteja kun kuitenkin odotat ;).

Et maininnut mitään mahdollisesta palautusjuomasta, se nyt olisi hyvä olla mukana. Aamulla olisi ihan hyvä nauttia vähän lisää hiilihydraattia, vaikka kaurahiutaleita rahkan sekaan. Lisäksi aika nopeasti otti silmään toi klo.15.00-21.30 väli ilman sapuskaa. Kroppa kyllä tottuu kaikkeen, mutta tohan väliin olisi silti aika hyvä laittaa joku proteiini + rasva välipala.

Isoimmat fläsät saa kyllä pois tuollaisella raaka dieetillä, mutta viimeistään siinä vaiheessa kun alkaa vatsapalikat hahmottumaan, suosittelisin, että muutat vähän dieettikuvioita. Tolla tahdilla kun lähtee tosiaan lihasta mukana enemmän kuin tarkemmalla dieetillä, ja mitä pidemmälle dieetti etenee, sitä huonommaksi dieetin fläsä/lihas suhde muuttuu. Eli jossain vaiheessa kannattaa alkaa tarkentamaan noita syömiskuvioita.

aivan.. kyllä lihakset on säilynnyt omasta mielestä ihan hyvin, jos niitä on edes ollut :D Tarkoituksena on tiputtaa vielä tollainen 10kg ja sit on melko hyvässä kunnossa.. Mutta kiitos neuvoista!

jimbis sanoi:
mutta suunnilleen tälläisellä ruokavaliolla on nyt lähtenyt noin 13kg. Salilla oon käynyt nyt säännöllisesti yli vuoden 4 kertaa viikossa.

Siis vuodessa lähtenyt tuo 13kg? Vai menikö multa kenties osa tekstistä ohi :rolleyes:

idiootti minä. Todellakin meni tärkein osa ohi :david:

ei vaan vähän yli vuoden käynyt salilla, mutta dieetti ollut päällä noin 3 kuukautta.. yritän nyt vielä kesään mennessä saada pois 5kg, ja sitten annan olla painon siinä varmaan :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tiieitiijuu sanoi:
itellä tulis tuolla ruokavaliolla vaan lisää massaa, ois kiva olla tollanen läpipaskova ihminen itsekin..

Mistä tiedät, eihän tuossa ole puhuttu määristä mitään ?!?

Ja eikös tuo "läpipaskova" termi ole ammuttu täällä(kin) alas monta kertaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom