Mukavia tekstiviestejä??

Luin ekaks ton Mr.refereen sigun vastauksena aloituspostiin :lol2:

Kai tommosiakin vois pidemmässä suhteessa lähetellä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Matinator sanoi:
...ovat lähestulkoot lamauttaneet hengityksenne...

Hiukan matkin JPK:ta, mut kerron tän silti.. :D

Päivä 1: "Menkat ei oo vieläkään alkanu."
Päivä 2: "Menkat ei oo vieläkään alkanu."
Päivä 3: sama...
jne.
...
Päivä 10: "Nyt ne alko!"

-Vakuutan, että hengitys lamaantui joka kerta :D

Ps. Tarina on tosi.

edit: Jätinpäs sittenkin henkilökohtaiset jutut pois viestistä ;)

MissEvilEve sanoi:
Okei teen tunnustuksen. Multa lentäis ehkä yrjöt jos ukko alkais pistää jotain ylilällyjätekoimeliä tekstareita mulle. Parhaiten toimii rehelliset normaalit ajatukset eikä mikään paskanjauhaminen. :urjo:

Niin. Sydämestä tulevat sanat varmaan kuulostavat ihanilta vastaanottajasta, vaikka ne eivät olisikaan mitään uutta Eino Leinoa. "Olet mun oma amatsoni" voisi olla jollekulle maailman paras viesti. Tai "mietin juuri, miltä sä oikein tuoksut" tai "muistelin just sun tuplat takaa posee ja tulin ihan kuumaks..." ööö - not. Kaunein ikinä tekstari, jonka olen saanut oli kaiketi just jotain kliseen tjsp. maastossa, mutta oli mulle ainutkertainen: "Olet mun valo, henki ja elämä." Ei kyllä lennä yrjö, jos tollasta saa kännykkäänsä. Ja rehellinen ajatushan se on sekin. :D

esni sanoi:
Kaunein ikinä tekstari, jonka olen saanut oli kaiketi just jotain kliseen tjsp. maastossa, mutta oli mulle ainutkertainen: "Olet mun valo, henki ja elämä." Ei kyllä lennä yrjö, jos tollasta saa kännykkäänsä. Ja rehellinen ajatushan se on sekin. :D

Minusta tuo on hyvä. Vakavamielinen, asiallinen, rakastava, ei lässy kuitenkaan. Se on niiku reilu ja rehti lausahdus ja that's it.

Jonkun muun keksimän "kivan" lausahduksen lähettäminen on vähän sama kuin jos lähettäisit Brad Pittin treffeille tyttöystäväsi kanssa. Olisihan Brad komeampi kuin sinä (ehkä, en minä varmasti tiedä), joten tyttöystävällä olisi mukavampaa. Tuntuuko se silti hyvältä idealta?

Kannattaa kertoa ihan mitä itsellä on mielessä (Nuoret miehet voivat tietysti välillä suodattaa joitakin asioita pois...). Perusjutut, kuten "Kauniita unia ja onnea huomiseen tenttiin!" toimivat pidemmän päälle kaikkein parhaiten. Mieti, mitä itse haluaisit kuulla tyttöystävältäsi. Haluaisitko päivittäisen Tommy Tabermannin runon vai haluaisitko tuntea, että tyttöystäväsi toivoo sinun nukkuvan hyvin?

Xavier sanoi:
"Oma pikku perselutkani, en malta odottaa koska seuraavaksi pääsen poraamaan sua kuivana kakkoseen.. kosteita unia <3 t. Matinator"

Milbonat meni väärän kurkkuun

PS: 2 on 1 :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom