Mukavia tekstiviestejä??

Eli ihan sellasta, kun asutaan tyttökaverin kanssa eri paikkakunnilla, eikä aivan joka ilta "uskalla" soittaa hänelle, niin oliskos teillä mielessä jotain kauniita tekstiviestejä, joilla voisi häntä pommittaa?? Sellaisia, joita olette saaneet toiselta puoliskoltanne tai kaveriltanne ja mitkä ovat lähestulkoot lamauttaneet hengityksenne. Mielikuvitukseton paska kun olen, eikä aina viitsisi lähettää "kauniita unia" -viestiä hymiöllä. Apuva! Ja mitään elämää suurempaa rakkaudentunnustusta en hae (..tai miksikäs ei), vaan ihan jotain basic-viesti, josta saisi paremman puoliskoni todella hyvälle tuulelle.
Parhaat palkitaan!! .. hyvällä mielellä ainakin:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän se idea ole se pääasia.. ja voitahan kirjoittaa melkein mitä vaan.. kyllä sun kultahanimussukkasi ymmärtää mitä sanot.

Kauneimpia unia sinulle kaunein olento päällä maan.yksinäisin päivä elämässäni on kun et ole vieressäni....joten hyviä ja nautinnollisia unia sinulle toivon ja valvon untasi.
Kornia....ehkä.....ehkä ei...mutta ei tuon kummempaa....pystyt kyllä parempaan.

Kornia edes miettiä käyttävänsä jonkun toisen "rakkaudentunnustuksia" tai hyvänyöntoivotuksia omaan heilaansa... Ei se ny niin vaikeaa voi olla se hyvän yön toivottaminen, etteikö mies siitä omin avuin selviäisi.

Raskolnikov sanoi:
Kornia edes miettiä käyttävänsä jonkun toisen "rakkaudentunnustuksia" tai hyvänyöntoivotuksia omaan heilaansa... Ei se ny niin vaikeaa voi olla se hyvän yön toivottaminen, etteikö mies siitä omin avuin selviäisi.

Ei se niin vakavaa ole. Joskus täytyy käyttää vähän ulkopuolisia virikkeitä :whip:

Raskolnikov sanoi:

Kyllä sitten ymmärrän, kun puhdistaa omaan sydäntään toiselle oikein olan takaa. Se teksti lähtee nimenomaan omasta sydämestä. Ja on siten ainutlaatuinen/persoonallinen. Mutta tuollaisia yleispäteviä, kauniinhienoja veisuja, ettei puolta iltaa tarvitsisi päätään puhki miettiä. Me kaikki kun emme ole mitään moottoriturpia.. :( Nuo esimerkit ovat vallan mainioita ja varmasti saavat tyttöystävän huulille hymyn, varsinkin ottaen huomioon aikaisemmat viestini. Spänks you!

Mun mielestä yleensä parhaita on semmoset viestit, missä ei mitään tommosia lemmenlurituksia ole. Vähän sama ku soittaa rakkaalle, vaikka ei oo mitään asiaa. Kertoo vaan jotain hassua ja turhanpäivästä. Puhelimessa ainakin toimii. Kerran lähetin ex-tyttöystävälle jotain että "Istun parvekkeella, otan aurinkoa, syön mansikoita ja kuuntelen Dannyn kesäkatua. Uskotko?" :) Siirappisillekin viesteille on tietenkin paikkansa. Entäs tällainen: "Höh, taas joudun halaamaan tyynyä. Oisippa täälä." ?

Okei teen tunnustuksen. Multa lentäis ehkä yrjöt jos ukko alkais pistää jotain ylilällyjätekoimeliä tekstareita mulle. Parhaiten toimii rehelliset normaalit ajatukset eikä mikään paskanjauhaminen. :urjo:

Hyvää yötä voi sanoa monella tapaa mut ei tarvi sentään ajaa itsemurhan partaalle :lol2:

Ehkä jotkut pitää vaahtokarkkihattarasiirappipähkinävoimarmeladisokerilitku-lässytyksistäkin, mutta... luulen että paras mieli vastaanottajalle tulee reippaista ja rehellisistä, kenties hieman ikävöivistä ja rakastavista sanoista. :)

Kerro hänelle miltä susta tuntuu juuri silloin. Kirjoita tunteella, älä järjellä. Nuo ovat toimineet omalla kohdalla. :) Nim. merk. saanut joskus kehuja.

Ex-tyttöystävä lähetteli tämän äidin kirjoittamia rakkausrunoja :)

Kyllä olivat mukavia, niitä sitten aina kelaili kännykästä kun oli ikävä.

Kyllähän nyt hitto miehen pitää itse osata keksiä tekstarinsa :)

Mutta onpas täällä muutama imelä mies noiden ehdotusten perusteella. Prkl, ei tarvitse tänä aamuna aamukahviin sokeria, kun luki nuo muutamat viestiehdokkaat tuossa :urjo:

Riippuu tietysti miehestä, mutta jos mulle tulisi jotain ylisokerisia viestejä, olisin satavarma että joku muu on ne keksinyt koska oma puupökkelöni

a) on kirjallisesti yhtä lahjakas kuin pöytä (varsinkin lukihäiriön jäljitteleminen on aika hankalaa jos tuon nimissä aikoo kirjoittaa)
b) tuntee luultavasti 4,5 vuoden seurustelun jälkeen minut sen verran hyvin että tietää etten halua sellaisia

Ne mitkä tulevat suoraan sydämestä eivät ehkä ole niitä hienoja jotka jäävät historiaan, mutta jäävät sen vastaanottajan sydämeen. Kyllä se pelkkä "mulla on ikävä sua" on ainakin minusta parempi kuin joku "keksitty" juttu.

Tietysti itse tunnet sen tytön parhaiten, mutta minusta tärkeintä on että sanot mitä haluat sanoa, et sitä minkä kuvittelet tytön haluavan kuulla.

"Oma pikku perselutkani, en malta odottaa koska seuraavaksi pääsen poraamaan sua kuivana kakkoseen.. kosteita unia <3 t. Matinator"

Juu, ihan hyviä tullut. Mutta parhaiten toimii musta ne jotka kirjottaa tunteella ja tulee suoraan sydämestä. Ei sillä ni kauheesti väliä kuinka hieno se ulkoasu/kirjotusasu on, tärkeintä on se tunne. Se oma rakkaus pitäis saada välitettyä viestillä toiselle. Sillon on onnistunut kun saa hymyn vastaanottavan osapuolen huulille :). Usein se ei ees paljoo vaadi. Persoonalliset viestit kunniaan :haart:

(ite viä sen verran romantikko ja wanhanaikanen että siirappiläpertely joskus on oikein namnam :love:. ) Anna vastaanottajan tuntea olevansa uniikki ja tärkeä, juuri ihana sellaisena kun on!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom