Muistaako kukaan tätä älä katso - jaksoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pexi_
  • Aloitettu Aloitettu
Eli tässä jaksossa oli joku supervahva jätkä joka mm. nosti jotain painavaa tynnyriä 5 kertaa putkeen suorille käsille. Apujuontajana oli Tony Halme, joka ei saanut edes yhtä kertaa nostettua tuota tynnyriä. Kysymys kuuluu: Mikä oli tuon ukon nimi ja paljonko tuo äskönen tynnyri painoi? Muistaako kukaan? :arvi:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by finnman
Eli tässä jaksossa oli joku supervahva jätkä joka mm. nosti jotain painavaa tynnyriä 5 kertaa putkeen suorille käsille. Apujuontajana oli Tony Halme, joka ei saanut edes yhtä kertaa nostettua tuota tynnyriä. Kysymys kuuluu: Mikä oli tuon ukon nimi ja paljonko tuo äskönen tynnyri painoi? Muistaako kukaan? :arvi:

maanviljelijä hankasalmelta

En muista, mutta muistaako kukaan kun Ilkka ja Markku oli kehoilemassa ko. ohjelmassa. Markku repäisi puhelinluettelon kahtia ja Ilkka kävi mallailemaan hanskaa käteen ja aikoi lyödä tommosen normaalin sisäoven läpi nyrkillä... Juontaja pyysi jonkun satunnaisen kynäniskan yleisöstä lavalla ja kysyi pilaillessaan että haluaisitkos koittaa, heh heh.

Ennenkuin kukaan älysi, yleisön mies löi paljaalla kädellä ovesta läpi, kyllä oli hauskempaa kuin ämpärillinen apinoita se.

Originally posted by hURJA

Ennenkuin kukaan älysi, yleisön mies löi paljaalla kädellä ovesta läpi, kyllä oli hauskempaa kuin ämpärillinen apinoita se.

se löi ihan pirun hyvin. oli suu auki hetken. oon ihan varma että se harrasti kyllä nyrkkeilyä. oli ne vähän auki kun se nappas sen oven paskaksi :)

Se oli kanssa aika ihme jätkä joka teki sen dippipunnerusten maailmanennätyksen (muistaakseni n.160 kpl), eikä pidä myöskään unohtaa kaveria joka piereskeli joutsenlammen

Juontaja pyysi jonkun satunnaisen kynäniskan yleisöstä lavalla ja kysyi pilaillessaan että haluaisitkos koittaa, heh heh.

Vittu mä meinasin kuolla tuohon! Ihan loistava! :lol2: :itku: :lol2:

En muista, mutta muistaako kukaan kun Ilkka ja Markku oli kehoilemassa ko. ohjelmassa. Markku repäisi puhelinluettelon kahtia ja Ilkka kävi mallailemaan hanskaa käteen ja aikoi lyödä tommosen normaalin sisäoven läpi nyrkillä... Juontaja pyysi jonkun satunnaisen kynäniskan yleisöstä lavalla ja kysyi pilaillessaan että haluaisitkos koittaa, heh heh.

Niin oli, ja meni meinaan Ilkalla ja Markullakin jauhot suuhun. Mut kyl se kaveri vähän kättään heilutteli sen suorituksen jälkeen...
:lol2:

Originally posted by Nike_Air
se löi ihan pirun hyvin. oli suu auki hetken. oon ihan varma että se harrasti kyllä nyrkkeilyä. oli ne vähän auki kun se nappas sen oven paskaksi :)
Teknisesti se lyönti oli ihan päin helvettiä, mutta jätkä nappas ihan raivolla lapasen oven toiselle puolelle. Oli vahvat miehet hiukka hankalana.

Ja kyllä meillä naurettiin myös:lol2:

Täytyy itse tunnustaa, että on tullut se oven läpimeno itsekkin suoritettua.. Muttei siitä sen enempää.:nolo:

Originally posted by ironchef
Toi väliovien nyrkittäminen on perinteinen suomalainen harrastus johon liittyy tiiviisti runsas urheilujuoman nauttiminen ja avovaimon kanssa sparraus...
Joulupyhinä pidetään taas tälläisia karkeloita ympäri suomea. :D

Originally posted by blackcat
minä myös 12-vuotiaana ja se oli puhdas vahinko:lol2:

Mulla tapahtu joskus pentuna kans. Systeri soitti liian lujaa musiikkia kun luin johonkin kokeisiin. Ei sana tehonnut halusin vähän tehostaa vaikutusta ja potkasin seinään, jalka meni läpi, oli vähän noloa selitellä faijalle :nolo:

Originally posted by Dobermann
Mulla tapahtu joskus pentuna kans. Systeri soitti liian lujaa musiikkia kun luin johonkin kokeisiin. Ei sana tehonnut halusin vähän tehostaa vaikutusta ja potkasin seinään, jalka meni läpi, oli vähän noloa selitellä faijalle :nolo:

mulla oli rullaluistimet jalassa, tuli aika hyvää jälkeä..

Originally posted by Nike_Air

Kyllä saa aika säälittävä kynis olla jos ei väliovesta saa nyrkkiä läpi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom