Muay thai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Orava

Chef
Ajattelin aloittaa kyseisen lajin tässä piakkoin vaikka en siitä mitään tiedäkään, eli tänne sitten kaikki mahdolliset kokemukset lajista :D

Juha1 sanoi:
Ajattelin aloittaa kyseisen lajin tässä piakkoin vaikka en siitä mitään tiedäkään, eli tänne sitten kaikki mahdolliset kokemukset lajista :D

Postauksia jo yli 700.. luulisi tietävän searchin/haun käytännöllisyyden tässä tilanteessa. Kirjotappa vaikka hakusanaksi Muay thai, thai-nyrkkeily, thai nyrkkeily, thai boxing, thai-boxing..

Huhtamo sanoi:
Postauksia jo yli 700.. luulisi tietävän searchin/haun käytännöllisyyden tässä tilanteessa. Kirjotappa vaikka hakusanaksi Muay thai, thai-nyrkkeily, thai nyrkkeily, thai boxing, thai-boxing..
Joo, mitä se Juha1 nyt sekoilee? :eek:

Söörtsiä.

EDIT: Juha1 vähän skarppasi, ei tuosta kyllä varsinaista tietoa löytynytkään.

Itse olen treenaillu thai-nyrkkeilyä kolmisen vuotta ja kokemukset ovat olleet vain positiivisia, riippuen mitä laijilta hakee. Kunto nousee todella ja ottelemaan pääsee aika helposti jos haluja vaan löytyy. Mene ihmeessä alkeiskurssille koittamaan miltä tuntuu.

Ja kannattaa käydä lukemassa myx:in laittama linkki josta löytyy todella paljon tietoa lajeista ja seuroista.

Hyvinkäällä alkaa 20.9. pitäisköhän kokeilla?Kokemusta on tae-kwondosta ja nyrkkeilystä.Ainakaan thai-nyrkkeilyssä ei ole vyöarvoja. :thumbs:

Kaikki eivät pidä siitä että siinä ei ole vyöarvoja. Muistuu mieleen yksi tapaus viime kesältä kun olin kaverin kanssa ulkona, siihen tuli sitten joku tän kaverin tuttu haastamaan leikillä riitaa ja kaveri tokas et tää "aisman" harrastaa muuten thai-nyrkkeilyä. Se jätkä mietti vähän aikaa ja sano et mäkin oon treenaan thai-nyrkkeilyy ja olen sinisellä vyöllä. Oli meillä yllättävän hauskaa sen jälkeen.

Meni kyllä aikas paljon off-topicciin mutta kannattaa käydä alkeis kurssilla koittamassa miltä tuntuu.

aisman sanoi:
Kaikki eivät pidä siitä että siinä ei ole vyöarvoja. Muistuu mieleen yksi tapaus viime kesältä kun olin kaverin kanssa ulkona, siihen tuli sitten joku tän kaverin tuttu haastamaan leikillä riitaa ja kaveri tokas et tää "aisman" harrastaa muuten thai-nyrkkeilyä. Se jätkä mietti vähän aikaa ja sano et mäkin oon treenaan thai-nyrkkeilyy ja olen sinisellä vyöllä. Oli meillä yllättävän hauskaa sen jälkeen.

Meni kyllä aikas paljon off-topicciin mutta kannattaa käydä alkeis kurssilla koittamassa miltä tuntuu.

Oisit vaan sanonut, että niin mullakin on Bukkakessa mustavyö :D

itsekin tekisi mieli tätä lajia harrastaa. isoveljen polttareissa laitettii tuleva avioukko kehään Tomi Karttusen kanssa :D oli yksi polttari porukan jätkistä Tomin sparraaja. Mukava mies Tomi oli :) ja potkuissa oli forcea :rock:
ainoa ongelma tän lajin alotuksessa on se että maksaa sikana loppujen lopuksi. ku salikortti maksaa 100€ kolmessa kuukaudessa ja siihen lisäksi nuo kurssi maksut + matkakulut. :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Porkkanaraastin sanoi:
ainoa ongelma tän lajin alotuksessa on se että maksaa sikana loppujen lopuksi. ku salikortti maksaa 100€ kolmessa kuukaudessa ja siihen lisäksi nuo kurssi maksut + matkakulut. :rolleyes:

Missäs päin asustelet ja mihin seuraan olisit menossa kun tuon hintaista on?

Aivan perseen kallis laji on, sen takia taitaa jäädä menemättä vaikka kiinnostaakin,
hinta on ensimmäiseltä 18h 75E 6h viikko ja sen jälkeen 30h 75E 6h viikko :(

Juha1 sanoi:
Aivan perseen kallis laji on, sen takia taitaa jäädä menemättä vaikka kiinnostaakin,
Missä seurassa on noin rasvaiset hinnat?

Itte käyn "King Of The Ring" seurassa kaapelitehtaalla treenailemassa. Ju-jutsumaksuun(n. 330e/vuosi) kuuluu thaiboxing, kickboxing, sambo sekä brassijutsu ja shooto samaan hintaan.

Juha1 sanoi:

Kyllä tuossa on hinta ihan kohdallaan :)
Normaalisti hinnat ovat luokkaa 90-100e peruskurssi, kesto noin 3kk 2 ohjatut treenit viikossa ja sitten sen jälkeen 200-300 / vuosi riippuen seurasta.

Mutta muuten mielestäni laji on mitä mainion, jos vain on kiinnostunut kamppailulajeista. Ei taatutusti lopu haasteet kesken, vaikka thainyrkkeily huippujen suorittaman näyttääkin älyttömän helpolta...

Vaikea sanoi:
Kyllä tuossa on hinta ihan kohdallaan :)
Normaalisti hinnat ovat luokkaa 90-100e peruskurssi, kesto noin 3kk 2 ohjatut treenit viikossa ja sitten sen jälkeen 200-300 / vuosi riippuen seurasta.
Ihan sama, tuohon hintaan asun mieluummin erakkona ja kuolen yksin :D

Riippuu paljon paikasta... täällä itärajalla joku 100e alkaa olla vuosimaksuna jo maksimia lähellä, ja alkeiskurssit 50-80e. Lajista riippuen.

Edit: Omassa seurassa vuosimaksu 100e, viikossa ohjattuja treenejä 5 + 1 vapaavuoro. Alkeiskurssi taisi olla jotain 50e. Ja laji siis Muay Thai. :thumbs:

aisman sanoi:
Missäs päin asustelet ja mihin seuraan olisit menossa kun tuon hintaista on?

asun Lapualla :rock: lähin paikka missä thaiboxingia vedetään taitaa olla Seinäjoella. ei se matka niin haittaa. en noita hintoja muista, joskus näin jotaki kursseja ja kyllä makso hunajaa.

isoveli on harrastanu vähän aikaa, mutta lopetti kun kaveri jonka kanssa se kävi joutu lopettamaan sydänvian takia. kuitenkin veli osaa perusjutut ja aina vaan usean vuoden jälkeen on notkeassa kunnossa ku esittelee kuinka se jalka ainavaan nousee :D
ajattelin siis veljen antaa mulle opetusta vähän perusjutuista ja paikkoja vähän saada kuntoon ja jos into riittää nii mennä jonnekin kurssille.

Hmm...Seinäjoella ei kyllä ole ainakaan Suomen Muaythai liiton alaista seuraan, mutta jos lähellä ei ole muuta on kai siihen tyytyminen. Itse menisin kuitenkin liiton alaiseen seuraan.

Back
Ylös Bottom