Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juha1 sanoi:Ajattelin aloittaa kyseisen lajin tässä piakkoin vaikka en siitä mitään tiedäkään, eli tänne sitten kaikki mahdolliset kokemukset lajista :D
Joo, mitä se Juha1 nyt sekoilee?Huhtamo sanoi:Postauksia jo yli 700.. luulisi tietävän searchin/haun käytännöllisyyden tässä tilanteessa. Kirjotappa vaikka hakusanaksi Muay thai, thai-nyrkkeily, thai nyrkkeily, thai boxing, thai-boxing..
aisman sanoi:Kaikki eivät pidä siitä että siinä ei ole vyöarvoja. Muistuu mieleen yksi tapaus viime kesältä kun olin kaverin kanssa ulkona, siihen tuli sitten joku tän kaverin tuttu haastamaan leikillä riitaa ja kaveri tokas et tää "aisman" harrastaa muuten thai-nyrkkeilyä. Se jätkä mietti vähän aikaa ja sano et mäkin oon treenaan thai-nyrkkeilyy ja olen sinisellä vyöllä. Oli meillä yllättävän hauskaa sen jälkeen.
Meni kyllä aikas paljon off-topicciin mutta kannattaa käydä alkeis kurssilla koittamassa miltä tuntuu.
Porkkanaraastin sanoi:ainoa ongelma tän lajin alotuksessa on se että maksaa sikana loppujen lopuksi. ku salikortti maksaa 100€ kolmessa kuukaudessa ja siihen lisäksi nuo kurssi maksut + matkakulut.
Missä seurassa on noin rasvaiset hinnat?Juha1 sanoi:Aivan perseen kallis laji on, sen takia taitaa jäädä menemättä vaikka kiinnostaakin,
hinta on ensimmäiseltä 18h 75E 6h viikko ja sen jälkeen 30h 75E 6h viikko :(
Juha1 sanoi:Aivan perseen kallis laji on, sen takia taitaa jäädä menemättä vaikka kiinnostaakin,
hinta on ensimmäiseltä 18h 75E 6h viikko ja sen jälkeen 30h 75E 6h viikko :(
Ihan sama, tuohon hintaan asun mieluummin erakkona ja kuolen yksin :DVaikea sanoi:Kyllä tuossa on hinta ihan kohdallaan
Normaalisti hinnat ovat luokkaa 90-100e peruskurssi, kesto noin 3kk 2 ohjatut treenit viikossa ja sitten sen jälkeen 200-300 / vuosi riippuen seurasta.
aisman sanoi:Missäs päin asustelet ja mihin seuraan olisit menossa kun tuon hintaista on?
aisman sanoi:Itse menisin kuitenkin liiton alaiseen seuraan.