Muay thai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kylläpäs s-joelta tuli suht nopsaa postia:
Morjens,
Ohjaaja/salipulan vuoksi treenaamme vain kerran viikossa seinäjoen urheilutalon painisalissa ja lähinnä tekniikka/kuntoilumielessä. Eli treenaamme perustekniikkaa kuntoillen eikä vyöarvoja ym. suoritella. Harjoitusmaksu on 4e/kerta.

Tämän syksyn kurssi on jo täynnä ja seuraava ehkä aloitetaan vuoden alusta. Päivitän tulevat kurssit kotisivulleni: http://kotisivu.mtv3.fi/kuri

Vaasassahan on lähin seura, jossa pääsee suorittamaan vöitä/kilpailemaan kunnolla. www.budokan.fi

Terveisin

K.Unkuri

ei yhtään paha hinta, eli tuo maksaisi kuukaudessa 16€...pitää vaan alottaa vuoden alkuun...

Halpa? Sarkasmia?

Maksat 16 euroa 4 treeneistä. Mä käyn viikossa 5 treeneissä, eli kuukaudessa tulee n. 20 treenikertaa. 16 euroa*5 on 80 euroa. Tuo on enemmän kuin mitä mä maksan 4-5 kuukauden treenistä. Eli ei se mikään halpa ole, vaan aika törkeä hinta.

Kuulostaa kyllä todella amatöörimäiseltä seuralta. Kannattaa käydä ensin kattomassa vähän minkälainen meininki siellä on.
Itse olen vaihtanut jonkun aikaa sitten huonosta thainyrkkeilyseurasta hyvään potkunyrkkeilyseuraan.
Siellä oli just tommosta että 1-2 kertaa viikossa jonkun koulun liikuntasalissa harjotukset.

Jos potkunyrkkeilyseurassa treenataan myös lowkick ja K-1 säännöillä niin kyllä siitä on aika paljon apua jos joskus muutat johonkin missä voi thainyrkkeilyä harrastaa.

Jos siellä ei tosiaan ole yhtään hyvää thai- tai potkunyrkkeilyseuraa niin kannattaa katsoa onko nyrkkeilyä. Jos löytyy joku asiallinen nyrkkeilyseura niin luultavasti siitä on paljon enemmän apua kuin kerran viikossa käydä vähän potkimassa.

Back
Ylös Bottom