Muay Thai Nordic Championships 2009 26.9.2009 Porvoo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ollihod
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kovat kestit tulossa!

Kaikki paikalle katsomaan ja kannustamaan kun SUOMI kylvettää naapurinsa!!

Mukana SuperFighteina mm. FightSport kolumnisti J.Dahlbacka vs. J.Palanto!! Huomion arvoinen kaveri on myös tuo thaimaan ihme Check Bin, joka kuulema lähtee hakemaan nopeaa tyrmäystä Dodonovista! Saa nähdä kauanko Dodonov pysyy tolpillaan..

Julisteessa faktat!

13356170.webp

Mä oon ainakin parin kaverin kanssa menossa tsekkaa nämä karkelot. Varmaan istutaan ihan kaikki matsit paikanpäällä vaikka tossa ilmeisesti on alkuillan ja finaalien lippuja erikseen myynnissä tjsp.

Ruotsilta tulee kyllä kisoihin kova joukkue mm. sarjassa -71kg Marcus Öberg joka on mukana Contender Asian toisella tuotantokaudella...

Saas nähdä kuka vie tänä vuonna parhaan maan tittelin matkassaan.

Ja Super Fightit on tapahtumassa kyllä kans aika mielenkiintoisia...

Vois kyl mennä tsiikaa matsit paikanpäälle. Haluaisin nähdä osuuko toi Dodonov kertaakaan Deoon?:)
Deo vaikutti näin maallikon silmillä hypertekniseltä ja nopealta kun yritin sparrata sen kanssa. Mukava nähdä kun se vetää täpönä.

Vois kyl mennä tsiikaa matsit paikanpäälle. Haluaisin nähdä osuuko toi Dodonov kertaakaan Deoon?:)
Deo vaikutti näin maallikon silmillä hypertekniseltä ja nopealta kun yritin sparrata sen kanssa. Mukava nähdä kun se vetää täpönä.

Tervetuloa katsomaan!!

Kyl mä veikkaan et Dodo saa vähä "siimaa" alkuun, jotta sit ku rupee oikeesti tulemaan pataan, niin on vähän enemmän kontrastia hommassa..

Ei sillä kyllä taida olla mitään mahiksia.

MuayThai liiton forumilla muuten pikkunen henkilökuva Check Binistä. Myös Kulmassa.fi sivustolla esimakua pakettissa tulevista karkeloista!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom