MTV True Life I´m on Steroids

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Joo katsoin itsekin dokkarin, ja paskin materiaali ikinä. Joku nestepöhö roidittaja väitti olevansa Zeus jumalan näköinen kropaltaan :D.

Ja ei sen 4 levyä kummassakin päässä- penkkipunnerruslaite suoritus ole erikoinen suoritus, korkeintaan olisi 120kg penkissä mikä tuollaiselle "rintaHaba" pellelle pitäisi olla light weight.
Ja en muuten nähnyt sen treenaavan mitään muuta kuin rintaa ja vähän habaa, sen selkä näytti huonolle ja jalat huonoille, ja kaikenlisäksi täydessä nesteessä mikä ei saanut sitä näyttämään yhtään "isolta" huolimatta sen substansseista.
Ja miksi hänen piti ottaa KAIKKI vaatteet pois pistoa varten :eek:

Sitten oli se homo... taas yksi joka tekee rintalaitteissa paskalla "60kg penkkivastus" painolla, eikä muuta lihasryhmää treenaakaan, ja ei muuten syönyt mitään :eek:. Ja se yhden tuuman kasvu oli pelkästään edellispäivän treeniturvotusta, ei muuta.

Siinä lopussa se äijä ei saanut penkkipunnerruslaitteessa kuin kaksilevyä kumpaakin päähän :lol2: , että se siitä.

Vielä siitä hauisväännöstä, se sai 115lbs 8 toistoa, mikä on 52kg ja risat, oh yeah, REAAAAAlly strong.........

Hmm, mua vähän häiritsi se bilettäjä-hintti. Teki kaiken päin persettä. Tuskin ees roinatessakaan, että mitä on tekemässä :jahas: . Ihan vitun pieni se oli, minäki olen melkeestään isompi :D . Se malliäijä treenasi asenteella, kai. Se ihan selväst tiesi asioist enempi...

Weak sanoi:
Se malliäijä treenasi asenteella, kai. Se ihan selväst tiesi asioist enempi...

Enemmän tiesi asioista siinä, että pitää syödä enemmän. Etkö katsonut ollenkaan sen selkää tai jalkoja? Tuskin treenaa niitä, luulen vaan koska sen selkä ja jalat eivät näytä läheskään verrattavilta sen rintalihasten kanssa.

Ja ihan vaan muistuttaakseni, siinä lopussa kun hän oli lopettanut kuurittamisen, hän pystyi hädin tuskin tekemään kahdella levyllä toistoja siinä penkkipunnerruskoneessa, että en sanoisi toidellakaan mistään asenteesta.

Se mállipoika oli kunnon rintahauispelle ja asennettta ei omasta mielestä löytynyt ollenkaan. Taisi vetää esitetyissä jaksoissa kaksi treeniä ja kummassakin pelkkää rintaa ja hauista :thumbs: saattoihan tuo olla leikkauksestakin johtuvaa, mutta epäilen, "alakerta" puhui sen puolesta, että jäänyt kyykyt välistä. Tuskin se homppeli muuten sai edes mitään oikeita roippeita, veti luultavasti suolaliuosta tms lihakseen. Se oli hyvä kohta kun lähti diskosta onnistuneen strippiesityksen jälkeen ja vaahtosi jotain, että saa roidraget jos autoa ei löydy :lol2:

Fridrik sanoi:
Enemmän tiesi asioista siinä, että pitää syödä enemmän. Etkö katsonut ollenkaan sen selkää tai jalkoja? Tuskin treenaa niitä, luulen vaan koska sen selkä ja jalat eivät näytä läheskään verrattavilta sen rintalihasten kanssa.

Ja ihan vaan muistuttaakseni, siinä lopussa kun hän oli lopettanut kuurittamisen, hän pystyi hädin tuskin tekemään kahdella levyllä toistoja siinä penkkipunnerruskoneessa, että en sanoisi toidellakaan mistään asenteesta.
Njaa, munmielestä sen jalkoja oli selvästi treenattu. Ja se sano itekki, et se pose on sen paras(mikä rintahaba pose olikaa), eli varmaa ne on vaan sen parhaimmat lihasryhmät.

Ja miten toi asenteeseen liittyy jos ei olekkaan offilla vahva :david: . Eiks se oo ihan luonnollista.

Janiin, tarkennetaas vähän, siis kunnon asenne niihin kahteen verrattuna(tai siihen bilettäjähomoon ainakin :D ),tiesi asiosta jne.

Muscle Mayhemiä lukiessa selvis että treenaa se mallipoju muitakin lihaksia hauberin ja rinnan lisäksi. Ohjelmaan oli kuvattu 40 tuntia sitä tyyppiä ja itse lähetykseen päätyi joku 12 minuuttia. Kannattaa katsoa mayhemin juttua sivulta 6 eteenpäin.

Hohhoijaa, latasin ekan puolikkaan ja voin rehellisesti sanoa että toista puolikasta ei tee edes mieli kattoa :curs:

Aivan helvetin säälittävä dokkari suoraan sanottuna, oisivat edes ottaaneet sellaisia ukkoja jotka tietää syömisestä ja treenaamisesta jotai, mut ei :itku:
huonoin ikinä...:jahas:

mma-ottelija oli ainut, jolla oli jotain ns. oikeita syitä tohon roinaamiseen. Mallipoika oli kyl ihan hyvässä kunnossa, sitä ei käy kieltäminen, mutta muuten ei hirveesti vakuuttanut. Sitten tämä helvetin bilettäjä, jolla ehkä maailman paskin itsetunto ja tietotaito treenaamisesta, ruokailuista & roinaamisesta. En mä uskalla edes sanoa mitään, säälittää liikaa. Katsokaa ite!

Huvitti kyllä tuo "Tavoitteeni on osallistua Mr.Striptease kisaan ja voittaa se". "Vain voitto kelpaa minulle ja olen valmis tekemään ihan mitän vain se eteen."
Oli kyllä aika kei koko jätkä.

Mallipoika oli ihan hyvässä mallipoika kunnossa ja tappelijalla oli oikeastaan ainut "järkevä" tavoite roinaamiseen.

Weak sanoi:
Njaa, munmielestä sen jalkoja oli selvästi treenattu. Ja se sano itekki, et se pose on sen paras(mikä rintahaba pose olikaa), eli varmaa ne on vaan sen parhaimmat lihasryhmät.

Ja miten toi asenteeseen liittyy jos ei olekkaan offilla vahva :david: . Eiks se oo ihan luonnollista.

Olet oikeassa, periaatteessa, mutta en tiedä natua salillani kuka ei saisi työnnettyä samanverran, lisäksi puolet pienempiäkin ovat kuin tuo malliwhannabe, että onko tuo se kuurittamisen lopputulos, lainan jälkeen ei jää mitään käteen.
Come on! On se kuitenkin sen verran iso, olin vain yllättynyt sen steroidien aftermath tulokseen :eek:

Ja jos sen jalat olivat "selvästi" treenattuja, niin miten onkaan kun ei niissä ole muotoa nimeksikään, olihan niissä se luonnollinen "sweep" muoto, mutta luulenpa vaan, että on mies vain vaatimaton jalkojensa suhteen ja sanoo niitten olevan hyvät. Koska kaikkihan loppujen lopuksi on hyvää jos itse tykkää.

Mniska sanoi:
miksi mma-ottelijalla oli hyvä syy?

No hyvästä en tiedä, mutta selkeesti tavoitteena oli tulla ammattilaiseksi tai pärjätä lajissa mahdollisimman hyvin, mikä nyt on paljon "järkevämpi" syy, kuin nämä muiden esteettiset syyt. Kaveri oli urheilija kuitenkin, toiset jotain ihan muuta..

Aika huvittava pätkä. Sekin lehden kanteen haluava jätkä... kaveri väänsi hauista jollain reilulla 50 kilolla ja heitti vaan lopuks että "I don't feel like a man, I feel like a God!" :hyper:

Fridrik sanoi:
Olet oikeassa, periaatteessa, mutta en tiedä natua salillani kuka ei saisi työnnettyä samanverran, lisäksi puolet pienempiäkin ovat kuin tuo malliwhannabe, että onko tuo se kuurittamisen lopputulos, lainan jälkeen ei jää mitään käteen.
Come on! On se kuitenkin sen verran iso, olin vain yllättynyt sen steroidien aftermath tulokseen :eek:

Ja jos sen jalat olivat "selvästi" treenattuja, niin miten onkaan kun ei niissä ole muotoa nimeksikään, olihan niissä se luonnollinen "sweep" muoto, mutta luulenpa vaan, että on mies vain vaatimaton jalkojensa suhteen ja sanoo niitten olevan hyvät. Koska kaikkihan loppujen lopuksi on hyvää jos itse tykkää.
Kato kolmen minuutin kohal, ku se esittelee jalkojaan. Munmielest ne ei todellakaan ole pienet.

Oli kyllä aika koomisia kaikki äijät. Se bilehomo sai 38cm käden roinilla? Aika hyvä jee.. Kummallaki pelkkää rintahauistelua ja tavoitteena jonnekki lehden kanteen tai voittaa strippikisa.. Eikös se bilehuora tilannu postiinsa ne horkat? Jotenki tuntuu että äijä pisteli rypsiöljyä.

EDIT: eiku olihan siellä kuvia ku äijö oli vieläkin hoikemmassa kunnossa

Back
Ylös Bottom